Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-02@03:39:20 GMT

ضد حال به اسپشیال!

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۴۴۲۱۴

ضد حال به اسپشیال!

ششصد و چهل و چهارمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "ضد حال به اسپشیال! " عنوان اصلی این روزنامه است که اشاره به دیدار ذوب آهن و پرسپولیس دارد. پرسپولیس و ذوب‌آهن پنجشنبه در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف یکدیگر رفتند که در آخرین دقایق شاگردان رضایی بازی را به تساوی کشاندند و حتی با خلق موقعیت‌هایی کم نظیر، می‌توانستند برنده این دیدار باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیتر با کنایه به شعار پرسپولیسی‌ها بر روی سکو انتخاب شده است.

"غیرت به حمله و توهین کردن نیست" تیتری دیگری از این رسانه است که صحبت‌های عبدالله حسینی را مورد بررسی قرار داده است. مدافع ذوب آهن در مورد صحنه درگیری دقایق پایانی بازی گفته: در آن صحنه حامد لک توپ را گرفت و طوری وانمود کرد که من او را زده‌ام و مصدوم شده است. چرا بازیکنی که هنوز ۶ ماه نشده به پرسپولیس آمده خودش را وسط انداخته است؟ اگر قرار بود کسی واکنشی نشان دهد حسینی و نورالله‌ی بودند. آقایی که ادعایت می‌شود غیرت داری، غیرت به این نیست که با بازیکن حریف الکی درگیر شوی و توهین کنی.

"رحمان رضایی و مبارزه جانانه در شرایط سخت" عنوان پایانی صفحه اول این نشریه است که به عملکرد قابل قبول رحمان رضایی پرداخته است. سرمربی ذوب آهن در حال تجربه کردن دوره‌ای بسیار دشوار در عرصه فوتبال است. تیم رحمان رضایی یک ویژگی بسیار قابل توجه داشته است این تیم در طول سه هفته اخیر و با وجود مواجه شدن با بحران کرونا، توانسته سه تیم مدعی لیگ را متوقف کند.

برای مشاهده تمامی صفحه‌های روزنامه "فوتبال به وقت اصفهان"، اینجا را کلیک کنید.

کد خبر 465919

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فوتبال به وقت اصفهان صدای سپاهان سبز سبزم سپاهان ذوب آهن شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۴۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار با سپاهان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از رسانه باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان پایتخت امروز سه شنبه بعد از حضور در جلسه فنی تمرین خود را آغاز کردند.

راندو در قالب سه گروه، مرور برنامه‌های تاکتیکی و فوتبال هدفمند بخش‌های مختلف این تمرین یک ساعته بود.

سرخپوشان با روحیه بالا در این تمرین شرکت کردند و سپس برای حضور در اردوی پیش از بازی با سپاهان عازم هتل شدند.

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و سپاهان فردا چهارشنبه از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

کد خبر 6093559

دیگر خبرها

  • تساوی بدون گل پرسپولیس و سپاهان
  • دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان
  • محمد انصاری به کادرفنی تیم ملی جوانان اضافه شد
  • ترکیب احتمالی تراکتور با سورپرایز جالب
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از بازی با سپاهان
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار با سپاهان
  • لزوم ترویج روحیه غیرت و جوانمردی ورزشکاران باستانی در جامعه
  • شهدا معلم همیشگی شرافت و نماد اعتلای اخلاق و غیرت هستند
  • هدف جدید پرسپولیس سهمیه مستقیم لیگ نخبگان
  • روحیه غیرت و جوانمردی ورزشکاران باستانی باید در جامعه ترویج شود