Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر بیژن حیدری در برنامه ملاقات با چهره ها مقابل دوربین طرفداری قرار گرفت و درباره مسائل مختلفی صحبت کرد. از دوران تحصیل پزشکی، رزیدنتی در بیمارستان و آغاز حرفه داوری تا حضور در لیست داوران بین المللی ایران و اتاق عمل! این گفتگو امروز و روزهای آتی در چهار قسمت تقدیم مخاطبان طرفداری می شود. پیش از انتشار قسمت اول، بخش کوتاهی از آن را تماشا می کنید

بیژن حیدری، داور بین المللی فوتبال ایران و همزمان یک پزشک و جراح موفق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از دقایق حساس قضاوت در مستطیل سبز تا لحظات سرنوشت ساز طبابت در اتاق عمل، در گفتگو با پزشک و داور کشورمان به تمام این مسائل پرداختیم. از او پرسیدیم چطور همزمان این دو حرفه تخصصی را پیش برده، معضلات داوری را پرسیدیم و به مسائل خارج از دید داوری پرداختیم. این مصاحبه هم خنده روی لب شما می آورد، هم شما را وادار به تحسین می کند و هم به فکر فرو می برد. خاطره بازی در تمامی دقایق گفتگو همراه ما بود، مسلما یک پزشک و داور خاطرات جذاب و شنیدنی از تلاقی حرفه هایش دارد. یکی از این خاطرات مربوط به خرید همسر بیژن حیدری حین قضاوت او در دربی تهران است. پیش از انتشار کامل قسمت اول این برنامه، ماجرا را از زبان بیژن حیدری بشنوید:

همسرم علاقه وافری به خرید و ... مانند دیگر خانم ها دارد. وقتی برای یک بازی با من به تهران می آید، بازی را نمی بیند و از فرصت استفاده کرده و به خرید می رود. تعریف می کرد به مغازه ای رفتم و می پرسیدم این چند است؟ یکی از این بیاورید؟ این چطور است؟ آن شخص گفته خانم فوتبال است، لااقل اجازه بدهید این موقعیت را ببینم. همسر من نیز گفته شوهرم در زمین است و بازی را نمی بینم، شما حداقل کوتاه بیا و پاسخ ما را بده! پرسیده همسر شما چه کسی است؟ به او بگویید این خطا را بگیرد یا فلان کار را کند، اگر این کار را انجام بدهد و این سوت را بزند، من فلان کار را برای شما انجام می دهم. همسر من گفته چطور الان به او بگویم چی را بگیرد و چی را نه؟ وسط بازی است.

 بخش اول گفتگوی طرفداری با بیژن حیدری تا ساعاتی دیگر تقدیم شما می شود.

اخبار داغ:

اعتراض ذوب آهن به گل پرسپولیس؛ مهدی عبدی از دستش استفاده کرد باشگاه پرسپولیس: بازی با ذوب آهن باید سه بر صفر شود خوان لاپورتا: اگر یک مریخی به زمین بیاید می فهمد VAR به سود رئال مادرید است! جانلوییجی بوفون بهترین دروازه بان تاریخ فوتبال در نظرسنجی گاتزتا دلو اسپورت خودکشی نرگس 16 ساله در تهران / اشک پزشکان و پرستاران در آمد + عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بیژن حیدری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۴۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارشناس داوری: پنالتی و اخراج علیه استقلال اعلام نشد

دیدار حساس تراکتور و استقلال در هفته بیست و پنجم لیگ برتر در شرایطی با تساوی بدون گل به پایان رسید که چند صحنه مشکوک قضاوت پیام حیدری در این مسابقه را تحت تاثیر قرار داد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ مهم‌ترین و اولین صحنه مشکوک این مسابقه حساس در دقیقه ۲۲ رخ داد؛ جایی که دست مهرداد محمدی برخوردی شدید با صورت شجاع خلیل‌زاده داشت که باعث شد پیام حیدری بازیکن استقلال را با کارت زرد جریمه کند.

این تصمیم در شرایطی صورت گرفت که تراکتوری‌ها اعتقاد داشتند محمدی باید اخراج می‌شد. 

بعداز مسابقه ادعا شد که دندان خلیل‌زاده شکسته شده است و سعید مظفری‌زاده گفت: دندان شجاع لق شد. 

حیدر سلیمانی کارشناس داوری درباره قضاوت پیام حیدری در دیدار تیم‌های تراکتور تبریز و استقلال اظهار داشت: در دقایق ابتدایی بازی و روی ارسال کرنر، ابوالفضل جلالی با هر دو دست اقدام به هُل دادن مهاجم تراکتور کرد که داور نتوانست صحنه را ببیند. اگر حیدری صحنه هُل دادن را می‌دید، حتماً پنالتی اعلام می‌کرد.

این کارشناس در مورد برخورد مهاجم استقلال با مدافع تراکتور تبریز خاطرنشان کرد: مهرداد محمدی در دقیقه 22 با آرنج به صورت شجاع خلیل‌زاده ضربه زد و باید با کارت قرمز جریمه می‌شد.

دیگر خبرها

  • کارشناس داوری: حیدری قضاوت کولینایی کرد/ اخراج عالیشاه سختگیرانه، اما درست بود
  • اخراج عالیشاه اشتباه بود؛ پنالتی برای پرسپولیس گرفته نشد
  • کارشناس داوری فوتبال: قضاوت ضعیف حیدری، بازی پرسپولیس و سپاهان را بی‌کیفیت کرد!
  • تأثیر تیم داوری در بی‌کیفیت شدن دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • کارشناس داوری: پنالتی و اخراج علیه استقلال اعلام نشد
  • قضاوت داور دربی در فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال
  • قضاوت فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا به بنیادی‌فر رسید
  • مس رفسنجان - گل گهر سیرجان؛ در انتظار دربی ال کرمانو | پیش بازی
  • دو بازی حساس هفته۲۵ لیگ با داوری دو برادر!
  • حیدری داور دیدار سپاهان و پرسپولیس شد