Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل بانک رفاه کارگران در پیامی نخستین سالروز شهادت سردار سلیمانی را تسلیت گفت.


به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، متن پیاماسماعیل لله گانی به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون
نخستین سالروز شهادت مظلومانه سردار دلها، مرد میدان، سرباز رشید اسلام و فرزند خلف انقلاب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را محضر مبارک رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی)، خانواده معظم و محترم ایشان، همرزمان و همراهان شجاع و تمامی ملت شریف و فهیم ایران اسلامی صمیمانه تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سردار شهید سلیمانی معنای رشادت و ایستادگی در برابر ظلم و جور، استکبار و استعمار را به زیبایی و نکویی ترجمانی دوباره بخشید و در مسیر حق، حقیقت و پاسداری از اسلام و دفاع از حریم امن حرم مقدس ائمه اطهار(ع) خون پاک خود را اهدا کرد.
مهربانی، فداکاری، ایثار، فروتنی، انسانیت، غیرت و تعصب از خصایل این شهید و بزرگ مرد اسلام بود و به نیکی سردار دلها و قلوب نام گرفت. سرداری که نه‌تنها با شجاعت سرزمین‌های مورد تهاجم را آزاد ساخت بلکه با خشوع و خضوع قلب و دل مردم و پیروان را فتح نمود.
ضمن تسلیت مجدد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و محکوم کردن ترور ناجوانمردانه ایشان به دست شقی‌ترین افراد بشر، از درگاه خداوند متعال برای کشور عزیزمان ایران اسلامی اعتلا و سرافرازی و برای هموطنان فهیم و قدرشناس سلامتی همراه با توفیق مسألت دارم.

لینک کوتاه: asriran.com/003Cbp

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: بانک رفاه بانک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۴۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده سپاه امام رضا (ع) رحلت سردار «ایافت» را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سپاه امام رضا علیه السلام، سردار هاشم غیاثی در پیام تسلیت آورده است: رزمندگان دلاور لشکر ویژه شهدا در طول صحنه‌های دفاع از این مرز و بوم به ویژه در ۸ سال دفاع مقدس جان فشانی‌ها و دلاور مردی‌های سید مجید ایافت را به یاد دارند، او که در عملیات مرصاد به اتفاق همرزمانش، داغ پیشروی منافقین را از تنگه چهار زبر در کرمانشاه بر دل دشمنان این انقلاب گذاشت.

فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام در پیام خود به مناسبت رحلت سردار ایافت آورده است: رضوان پروردگار بر این سردار پر افتخار و مجاهد فی سبیل الله که بعد از دفاع مقدس برای ترویج پیام انقلاب اسلامی و رفیقان شهیدش لحظه‌ای از پای ننشست و با حضور در میدان‌های فرهنگی همیشه به دنبال زنده کردن راه شهیدان بود که این تلاش‌ها در یاد و خاطره اهل فرهنگ و هنر انقلاب خواهد ماند.

وی در پایان این پیام آورده است: از درگاه خداوند رحمان برای همه بازماندگان صبر و شکیبایی و علو درجات و همنشینی با رفقای شهیدمان را برای این مجاهد نستوه مسالت می‌کنم.

کد خبر 6096720

دیگر خبرها

  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • گزارش دیوان محاسبات از ترک فعل سازمان تامین اجتماعی
  • سهام سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران واگذار نشده است
  • سهام مازاد سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران، واگذار نشده است
  • پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه
  • پیام تسلیت وزیر کشور به مناسبت درگذشت نخبه جوان مازندرانی
  • پیام قالیباف برای درگذشت «مسئول دبیرخانه کنگره سرداران شهید»
  • تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) در پی رحلت سردار ایافت
  • فرمانده سپاه امام رضا (ع) رحلت سردار «ایافت» را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی