Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@21:40:16 GMT

معرفی برترین کمانداران در فارس

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۴۴۵۸۱

معرفی برترین کمانداران در فارس

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علی روزیطلب رئیس هیات تیرو کمان استان فارس، گفت: در این رقابت‌ های تیر اندازی  که در سالن نصیری شیراز برگزار شد، ۵۰ کماندار از این استان شرکت داشتند.

او، بیان کرد: در رشته ریکرو بانوان و در رده سنی نوجوانان، راضیه بنایی از فسا، آیسا یگانه فر از جهرم و ریحانه مولایی از گراش به ترتیب در مکان‌های اول تا سوم ایستادند و در رده سنی بزرگسالان هم فاطمه محمدی از گراش نشان طلا کسب کرد، زهره گویا از شیراز مدال نقره گرفت و طیبه ریحانی هم از شیرازبه مدال برنز بسنده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزیطلب، تصریح کرد: در ریکرو آقایان و در رده سنی نوجوانان، سینا کهزادی از شیراز، محمد یاسین بنایی از فسا و محمد هادی مولایی از گراش سکوهای اول تا سوم را به خود اختصاص دادند و در رده بزرگسالان هم سعید محمدی از گراش قهرمان شد، محمد فلاح و حسین قربانی هر 2 از شیراز عنوان دوم و سوم را کسب کردند.

رئیس هیات تیرو کمان استان فارس، ادامه داد: در رشته کامپوند نوجوانان هم علی تقی پور از کازرون اول شد و در رده بزرگسالان نیز رسول طاهری از جهرم، علی اصغر جوینده از شیراز و امیرحسین طاهری از جهرم به ترتیب اول تا سوم شدند.

او، افزود: در رشته کامپوند بانوان بزرگسال هم، سارا بنیانی از شیراز به مقام قهرمانی دست یافت، زهرا مرادیان از جهرم نایب قهرمان شد و مریم علی‌آبادی از شیراز هم عنوان سوم را به خود اختصاص داد.

روزیطلب، اضافه کرد: در حاشیه بر گزاری رقابت‌های تیر اندازی نیز از نجمه آبتین، نخستین بانوی ورزشکار شیرازی در المپیک ۲۰۰۸ پکن و زهرا دهقان در المپیک ۲۰۱۲ لندن تجلیل شد.

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان معرفی برترین کمانداران مسابقات تیر اندازی استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۴۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفیراندونزی از غرفه استان فارس بازدید کرد

رونی یولیان تورو در جریان بازدید از غرفه استان فارس در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی استان فارس ضمن اذعان براینکه کشور ایران دارای توانمندی‌های قابل توجهی در حوزه صنعت، کشاورزی و تکنولوژی است، گفت: برای نخستین بار که در یک نمایشگاه بین المللی با توانمندی‌ها و ظرفیت‌های استان فارس آشنا شدم و از این بابت خرسندم.

او با اشاره به بازدیدی که طی روز‌های گذشته از شهر شیراز داشته، افزود: شیراز و زیبایی‌های آن واقعاً یک شگفتی است و امیدوارم در سفر‌های آتی برای یک رویداد تجاری به نتیجه برسیم.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • برترین‌های دومین جشنواره ملی و بین‌المللی عکاسی در سنندج معرفی شد
  • معرفی برترین‌های قویترین مردان و دارت بانوان سنگ آهن بافق
  • برترین واحدهای تولیدی استان در جشنواره امتنان معرفی شدند
  • معرفی برترین‌های پیکار‌های بوکس انتخابی تیم ملی نوجوانان در ملایر
  • مسمومیت ۲۹ پزشک با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز | یک پزشک زن فوت کرد و یک پزشک دیگر در کما
  • سفیراندونزی از غرفه استان فارس بازدید کرد
  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان
  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس چه بود؟
  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس در دست بررسی است
  • چهره برتر هنر انقلاب اسلامی خوزستان معرفی شد