Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، تیم‌های گلاسکو رنجرز و سلتیک در چارچوب هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ اسکاتلند به مصاف هم رفتند تا برگزار کننده یکی دیگر از شهرآوردهای اولدفرم باشند. این دیدار یکی از ۱۰ شهرآورد بزرگ دنیا هست که به شهرآورد نفرت هم مشهور شده چرا که ۲ تیم در مذهب خود با یکدیگر اختلاف شدیدی را در طول تاریخ داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار جذاب، گلاسکو رنجرز میزبان موفق شد با گل به خودی دقیقه ۷۰ کالوم مک‌گرگور به برتری برسد و با ۶۲ امتیاز در صدر جدول جایگاه خود را بیش از پیش تثبیت کند و همچنان بدون شکست و با تنها پنج گل خورده در ۲۲ بازی توقف ناپذیر باقی بماند. سلتیک نیز با سه بازی کمتر و همچنین ۱۹ امتیاز کمتر در رده دوم قرار دارد. آنها هر سه بازی خود را هم ببرند بازهم ۱۰ امتیاز کمتر از گلاسکو خواهند داشت.

لازم به ذکر است که نیر بیتون، مدافع سلتیک در دقیقه ۶۲ از زمین مسابقه اخراج شد. داور ۶ بازیکن را هم با کارت زرد جریمه کرد.

برچسب‌ها لیگ اسکاتلند ایرنا شهرآورد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ اسکاتلند ایرنا شهرآورد لیگ اسکاتلند ایرنا شهرآورد اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۴۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتلتیکو نبرد کسب سهمیه را از بیلبائو برد

شاگردان دیه‌گو سیمئونه در نبرد با حریف مستقیم خود برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا پیروز شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته سی‌و‌سوم لالیگای اسپانیا، شب گذشته (شنبه) در ورزشگاه متروپولیتانوی شهر مادرید، تیم فوتبال اتلتیکومادرید پذیرای رقیب اصلی و نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌اش در جدول رده‌بندی یعنی اتلتیک بیلبائو بود و موفق شد میهمان باسکی خود را با نتیجه 3 بر یک شکست دهد.

گل‌های رودریگو دپائول در دقیقه 15، آنخل کورئا در دقیقه 52 و اونای سیمون در دقیقه 80 (گل به خودی) تنها گل بیلبائو که در دقیقه 45 توسط نیکو ویلیامز به ثمر رسید را بی‌اثر کرد و باعث ثبت بیستمین پیروزی فصل روخی‌بلانکو شد.

این پیروزی شاگردان دیه‌گو سیمئونه را 64 امتیازی کرد و سبب شد که فاصله آنها با بیلبائوی رده پنجمی به شش امتیاز افزایش پیدا کند تا خیال آنها از بابت کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده تا حدودی آسوده‌تر شود.

اتلتیکومادرید به آلاوس باخت

 

روز گذشته سه دیدار دیگر هم در این چارچوب برگزار شد که نتایج آنها به شرح زیر رقم خورد:

لاس‌پالماس صفر - جیرونا 2
آلمریا یک - ختافه 3
آلاوس 3 - سلتاویگو صفر

در ادامه دیدارهای هفته سی‌و‌سوم لالیگا امروز چهار مسابقه دیگر برگزار می‌شود. در آخرین بازی این هفته لالیگا هم دوشنبه شب از ساعت 22:30 بارسلونا میزبان والنسیا خواهد بود.

در جدول رده‌بندی لالیگا تیم‌های رئال مادرید با 84 امتیاز (33 بازی)، جیرونا با 71 امتیاز (33 بازی) و بارسلونا با 70 امتیاز (32 بازی) اول تا سوم هستند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • پیروزی اینتر در نخستین قضاوت تمام زنانه سری A
  • اتلتیکو نبرد کسب سهمیه را از بیلبائو برد
  • زور چلسی به شگفتی‌ساز فصل نرسید
  • توقف منچستریونایتد مقابل تیم انتهای جدولی/ شفیلد به دسته پایین‌تر سقوط کرد + فیلم
  • توقف لیورپول در روز درگیری صلاح و کلوپ +فیلم
  • لیورپول با توقف مقابل وستهام از قهرمانی‌ دور شد؛ درگیری لفظی صلاح و کلوپ
  • توقف لیورپول در روز درگیری صلاح و کلوپ + فیلم
  • توقف دوباره لیورپول، تنش در اردوی آنفیلدی‌ها
  • جام حذفی| پرسپولیس فاتح نیمه اول دیدار با آلومینیوم
  • ده روسی با ۷ بازی کمتر در رم به امتیازات مورینیو رسید