Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-04@11:20:20 GMT

به خانه خود آسیب نزنید!

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۴۵۱۹۱

1.پر کردن یخچال و فریزر خود  تا انتها

به گزارش جام جم آنلاین ،هنگامی که ظروف یکبار مصرف ، کیسه ها و بطری های سس را در پشت یخچال خود قرار می دهید ، دریچه های هوا را می بندید. دریچه های مسدود شده هوا باعث می شوند تا یخچال شما نتواند دما را تنظیم کند. همچنین ، این می تواند باعث اضافه کاری و گرم شدن بیش از حد سیم پیچ های کندانسور شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

2. برای پاکسازی ماکروفر خود غفلت نکنید

قطره های غذا در ماکروفر شما از شیرینی های شیرینی حلزونی ، آبگوشت های خوشمزه و پیتزاهای پنیری کاملاً رایج است اما باید از آنها مراقبت کرد. هنگامی که فراموش می کنید غذاهای سوخته را از پایه اجاق گاز خود تمیز کنید ، با آسیب میله های گرمایش از انجام کار خود جلوگیری می کنید.

3. چیدن صحیح ظروف در ماشین ظرفشویی به کودکان

ما دریافت کردیم شما مشغول کار هستید و بچه ها برای یک انجام یکی از کارهای خانه التماس می کنند . بهترین توصیه ما این است که در مورد نحوه بارگیری صحیح ماشین ظرفشویی به خردسالان دستورالعمل های خاصی بدهید. تا آنها یتوانند کمک کنند

4. استفاده از ماکروفر به عنوان ذخیره سازی

اگر خیلی اهل آشپزی نیستید ، احتمال اینکه ظرف های اضافی یا وسایل های چاق و چله را درون ماکروفر پنهان کنید وجود دارد. متأسفانه ، برای کسی در خانه بسیار معمول است که اجاق را روشن می کند و محتوای داخل آن را خراب می کند. در آخر با اجسام سوخته شده و فضای داخلی تخریب شده اجاق گاز مواجه خواهید شد.

5. بی توجهی به نگهداری لوازم خانگی

این یک اشتباه است که می تواند در بلند مدت هزاران هزینه برای شما داشته باشد. یخ سازهای موجود در یخچال و فیلترهای لوازم خانگی دو مورد ساده برای نگهداری و نگهداری هستند که اغلب نادیده گرفته می شوند. با یک شرکت تعمیر و نگهداری لوازم خانگی حرفه ای ارتباط برقرار کنید یا کمی در مورد نیاز لوازم خاص خود تحقیق کنید.

6.دست کوچک در سراسر تلویزیون چاپ می کند

اگر فرزندانی دارید ، می دانید که وسوسه لمس صفحه تلویزیون واقعی است! و نتیجه این است که وقتی می خواهید آن را تماشا کنید ، صفحه تار می شود ، اما برای عمر تلویزیون هم عالی نیست. بسیاری از افراد برای این کار از لاک مبلمان خشک استفاده می کنند ، که راهی عالی برای مبارزه با علائم نیست!

در حالی که یک پارچه میکروفیبر با کیفیت خوب با مقدار کمی پاک کننده شیشه یا شیشه که روی پارچه پاشیده می شود ، صفحه نباید آن دست چاپ های کوچک را دور کند.

 

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: زندگی خانه خانه داری آشپزخانه نکات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۵۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انبار احتکار لوازم خانگی در محمودآباد لو رفت

سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی مازندران گفت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با احتکار کالا، ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان محمودآباد از وجود یک انبار احتکار لوازم خانگی مطلع شدند.

او افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس با همکاری کارشناسان اداره صمت شهرستان محمودآباد از این انبار بازدید و در بازرسی از آن انواع لوازم خانگی برند ایرانی از قبیل: یخچال، آبگرمکن، لباسشویی، کولرگازی، اسپیکر‌های بزرگ، جاروبرقی و انواع لوازم خانگی برقی و ... کشف کردند.

سردار مفخمی با اشاره به اینکه طی بررسی کارشناسان این انبار در سامانه تجارت و انبار‌ها ثبت نبوده و در مصادیق احتکار قرار گرفت، گفت: ارزش ریالی کالا‌های کشف شده از سوی کارشناسان بالغ بر ۸۰۰ میلیارد ریال برآورد شد که در این خصوص پرونده تشکیل و متهم تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی مازندران افزود: مبارزه با قاچاق کالا و احتکار کالا‌های اصلی و ضروری مردم، یکی از اولویت‌های مهم پلیس است که در این راستا با تشکیل قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا و ارز، شاهد اقدامات خوبی در این زمینه بوده ایم.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • سیل به خانه‌های اندیمشک آسیب زد
  • جملات خبرساز مجری صداوسیما خطاب به رئیس جمهور آمریکا: دانشجو‌ها را نزنید آقای بایدن! / چرا در دانشگاه تک تیرانداز مستقر می‌کنید! + ویدئو
  • (ویدیو) مجری صداوسیما خطاب به رئیس جمهور آمریکا: دانشجو‌ها را نزنید آقای بایدن!
  • ببینید | جملات خبرساز مجری صداوسیما خطاب به رئیس جمهور آمریکا: دانشجوها را نزنید آقای بایدن!
  • توصیه مهم یک مرجع تقلید به مسئولان؛ به نام دین حرفی نزنید!
  • کشف لوازم آرایشی و بهداشتی غیر مجاز در کاشان
  • واکنش نکیسا به تبانی: دم از دین‌داری نزنید
  • انبار احتکار لوازم خانگی در محمودآباد لو رفت
  • کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان 
  • درآمد ۱۵۰میلیونی مالخری وسوسه‌کننده است