Web Analytics Made Easy - Statcounter

ژوزه مورینیو معتقد است که تیمش مقابل لیدزیونایتد قادر به زدن گل های بیشتری بوده است.

ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام پس از پیروزی تیمش مقابل لیدزیونایتد در کنفرانس خبری حاضر شد و در مورد این دیدار صحبت کرد. به گزارش طرفداری، ژوزه مورینیو پس از این بازی در مورد زوج کین و سون گفت:

درک آن ها از یکدیگر خوب است و مقابل لیدز، داشتن چنین قابلیتی در خط حمله مهم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیدزیونایتد یارگیری نفر به نفر را اجرا می کند و بنابراین اگر ساکن باشی، کار آن ها را راحت می کنی. حرکات و جا به جایی های کین و سون در خط حمله، به خوبی جواب داد. فکر می کنم در لیگ برتر بازیکنان خوب زیادی در همه تیم ها حضور دارند، حتی در تیم هایی که شما باور نمی کنید که بتوانند بازیکنان فوق العاده ای داشته باشند.

می توانستیم گل های بیشتری بزنیم، نه از طریق زوج همیشگی کین و سون، بلکه کل تیم. فرصت های گلزنی خوبی داشتیم و این مرا خوشحال می کند و می خواهم که تیمم با همین پویایی بازی کند.

بازی بعدی مقابل استون ویلا؟ در حال حاضر، استون ویلا تیم مورد علاقه من در لیگ برتر است. استون ویلا تیمی است که از تماشای بازی های اش لذت می برم. آن ها مربی بسیار عالی و بازیکنان بسیار خوب زیادی دارند. این چیزی است که در انتظار ماست.

برخواین؟ او از نظر جسمانی مشکلات جزئی زیادی دارد. حتی در ده دقیقه پایانی بازی نیز او خیلی ناحیه کشاله ران خود را لمس می کرد. این موضوع گاهی مانع از تمرین کردن او می شود. هر چند او چیزهای خوبی به تیم می افزاید و کم کم پای اش نیز به گلزنی باز می شود.

بی توجهی رگیلون، لاملا و لوسلسو به قوانین مربوط به کرونا و شرکت در یک جشن کریسمس همراه با مانوئل لانزینی، بازیکن وست هم؟

به عنوان یک باشگاه احساس ناامیدی می کنیم. ما بازیکنان را از تمام شرایط آگاه کرده و به آن های آموزش های لازم را می دهیم. این یک سورپرایز منفی برای ما بود. ترجیح می دهم بگویم ناامید شده ام تا این که بگویم عصبانی هستم. نیازی نیست که در مورد عواقب این کار صحبت کنیم. احساس ناامیدی می کنم. من به رگیلون یک کادوی فوق العاده داده بودم. یک بچه خوک پرتغالی که واقعاً فوق العاده است به او هدیه دادم چون به من گفته بودند که در کریسمس رگیلون تنهاست و خب همان طور که مشخص است، او تنها نبوده است.

 همچنین بخوانید:

تاتنهام 3-0 لیدز یونایتد؛ شروع خاص سال 2021 با گلزنی شاگردان خاص آقای خاص

زوج سون هیونگ مین و هری کین در آستانه تاریخ سازی در لیگ برتر انگلیس

 

 

اخبار داغ:

بیژن حیدری در طرفداری | پیشنهاد عجیب یک فروشنده در روز قضاوت دربی! مجیدی در یک محفل خصوصی: به سعادتمند اعتماد نداشتم که لیست کتبی بدهم! تیم منتخب سال 2020 میلادی را انتخاب کنید محمد صلاح هدف نقل و انتقالاتی رئال مادرید در تابستان 2021 خودکشی نرگس 16 ساله در تهران / اشک پزشکان و پرستاران در آمد + عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ژوزه مورینیو لیگ برتر استون ویلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۵۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک داور ویدیویی مانع از کامل شدن بازگشت چلسی در ویلا پارک

در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته سی‌وپنجم لیگ جزیره چلسی در ویلا پارک مقابل استون ویلا متوقف شد.

به گزارش ایسنا، استون ویلا در خانه شروع خوبی داشت و با برتری ۲ بر صفر نیمه اول را به پایان رساند اما در نیمه مربیان ورق برگشت و پوچتینیو موفق به تغییر روند بازی شد.

با گل‌های دقایق ۶۲ و ۸۱ مادوئکه و گلگر کار به تساوی کشید و در دقیقه ۹۵ گل آبی‌های لندن توسط VAR رد شد تا بازگشت شاگردان پوچ تکمیل نشود.

با این نتیجه استون ویلا با ۶۷ امتیاز در رتبه چهارم ماند اما در صورت برتری تاتنهام در بازی‌های عقب افتاده‌اش این تیم به جایگاه پنجم جدول سقوط می‌کند و چلسی هم با ۴۸ امتیازی در جایگاه نهم باقی ماند اما هنوز به کسب سهمیه لیگ اروپا امید دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مدافع استون ویلا نمک به زخم چلسی پاشید!
  • خلاصه بازی استون ویلا 2-2 چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)
  • کمک داور ویدیویی مانع از کامل شدن بازگشت چلسی در ویلا پارک
  • پوچتینو: VAR به فوتبال صدمه زده است؛ تصمیم داوران بازی باورنکردنی بود
  • استون ویلا ۲-۲ چلسی: لغزش دیگر در راه سهمیه اروپا
  • واکنش مائوریسیو پوچتینو به مردود شدن گل چلسی مقابل استون ویلا + عکس
  • گل به خودی کوکوریا مقابل استون ویلا (استون ویلا ۱-۰ چلسی)
  • استون ویلا - چلسی؛ ترکیب رسمی
  • ساعت پخش زنده بازی چلسی و استون ویلا از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • ترکیب احتمالی چلسی برای بازی با استون ویلا