Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-27@19:17:11 GMT

جوابیه ایران ایرتور به یک خبر

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۴۵۲۲۷

جوابیه ایران ایرتور به یک خبر

مدیر مسئول/سردبیر محترم خبرگزاری فردا
با سلام
احتراماً پیرو انتشار خبر مصاحبه جناب آقای بیگی (نماینده محترم مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی) در مورخ 12دیماه 1399 و اظهارات ایشان در خصوص واگذاری هواپیمایی ایران ایرتور، مستدعیست دستور فرمایند مطابق ماده 23 قانون مطبوعات، جوابیه این شرکت در اسرع وقت و رده و ارزش خبری همسان منتشر گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قبلا از همکاری آن رسانه محترم کمال امتنان را دارد.


با تشکر
رضا رضایی
مدیر روابط عمومی


متن جوابیه

نظر به اینکه شرکت هواپیمایی ایران ایرتور، برخلاف آن نماینده محترم مجلس، اعتقاد دارد مرجع رسیدگی به موضوعات پیرامون واگذاریها، قوه قضائیه می باشد و نه فضای مجازی یا رسانه ای؛ لذا تاکنون با پرهیز از هیجانزدگی و عدم پاسخگویی به ادعاهای نادرست ایشان، اولویتمان حفظ آرامش شرکت هواپیمایی در صنعت حساس و استراتژیک هوانوردی بوده است، و لذا پیشنهاد میشود نماینده محترم نیز به جای انتشار هرگونه اخبار بی سند و مدرک که متأسفانه امنیت سرمایه‌گذاری در کشور را به مخاطره انداخته است با اعتماد به قوه قضا، اسناد و مدارک ادعایی خود را در اختیار مراجع قضایی ذی‌صلاح قرار دهند. آقای بیگی در آخرین اظهارات خلاف واقع خود، در مصاحبه با آن خبرگزاری ادعا نمودند که واگذاری شرکت هواپیمایی ایران‌ایرتور بر خلاف دستور قضایی و با اصرار آقای دکتر جهانگیری صورت گرفته است که این ادعا همچون سایر ادعاهای ایشان خلاف واقع بوده است. واگذاری شرکت ایران ایرتور در سال 1394 بعد از پنج دوره مزایده رسمی صورت گرفته است.
ثانیاً خریدار، سهام شرکت را خریداری نموده است نه اموال و اموال به نام شرکت است نه به نام خریدار، ثالثاً تنها مکاتبه ای که تاکنون از طرف خریدار در این 6 سال بعد از واگذاری با معاون اول محترم رئیس‌جمهور انجام گرفته، در خصوص ساختمان دفتر مرکزی شرکت ایران ایرتور است که جهت تنویر افکار عمومی متن نامه این شرکت و دستور معاون اول محترم رئیس‌جمهور منتشر می‌شود و قضاوت در این زمینه را به مخاطب واگذار می‌کنیم.
هیأت واگذاری متشکل از وزرای امور اقتصادي و دارايي، دادگستري، رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي كشور، دو نفر از نمايندگان مجلس و دادستاني كل كشور در جلسه سیصد و شصت و پنجمین موضوع بند (7) نامه شماره 73144 مورخ 25/05/1399 با عدم ضرورت ارائه دادخواست ابطال واگذاری شرکت ایران ایرتور به هیأت داوری موافقت کرده است. هیأت عامل نیز تاکنون دادخواستی مبنی بر ارجاع این شرکت به هیأت داوری تنظیم ننموده است و برای ما مشخص نیست آقای بیگی کدام اصرار و تأکید معاون اول محترم رئیس جمهور را مطرح می‌نمایند و اگر مستندی در این مورد دارند ارائه نمایند.

منبع: فردا

کلیدواژه: جوابیه ایران ایرتور ایران ایرتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۵۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت


به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، ایثارگران شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی با ارسال نامه‌ای خطاب به روسای سه قوه و مسئولان وزارت نفت، از بی توجهی به موضوع تبدل وضعیتشان گلایه کردند.  

متن نامه به این شرح است: 
سلام علیکم

احتراماً به استحضار می‌رساند وضعیت روند تبدیل وضعیت نیرو‌های ایثارگر رسمی در زیر مجموعه وزارت نفت در شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی بسیار ناامید کننده و نامطلوب بوده و با توجه به بزرگی شرکت باید دیدگاه ویژه‌ای نسبت به این مهم شکل می‌گرفت ولی متأسفانه روند کار در این شرکت به صورتی پیش می‌رود که همچین به نظر می‌آید که شاید واقعاً هدف از این کار ایجاد نارضایتی و بی‌احترامی به خانواده بزرگ و عزیز ایثارگران شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی باشد...

از طرفی همه‌ی ما باید مدیون جامعه ایثارگران باشیم و باید از این را در نظر داشته باشیم که این قانون ذره‌ای از زحمات بی‌پایان پدران ما را که از جان عزیز خود در ایامی که خیلی‌ها از معرکه گریختند، نمی‌تواند جبران کند و سازمان نمی‌تواند بر جامعه بزرگ ایثارگران منت بگذارد، بلکه این ما هستیم که باید در باب مردانگی و ایثار پدران خود در دفاع از خاک و ناموس وطن سربلند باشیم.


 این اهم مشکلاتی است که بعد از گذشت سه سال تا امروز و بعد از دوری از خانواده، آلودگی هوا، فشار‌های کاری و... کماکان پابرجاست خدمتتان گزارش می‌گردد، باشد که آن مدیریت محترم گامی در رفع مشکلات بردارد:

۱- رفع محدودیت ارتقاء شغلی، پایه سازمانی، انتصاب سازمانی.
۲- عدم صدور کد‌های ۰۱ بعد از گذشت سه سال... (با توجه به متن صریح قانون باید پس از سه ماه این مهم انجام می‌گرفت...)
۳- عدم تخصیص کمپ و مشکلات ایاب وذهاب، نامشخص بودن این وضعیت.
۴- عدم اعمال سوابق و مبحث مالی و بروزرسانی پایه‌های حقوقی با توجه به پایه بسیار پایین، مشکلات، فشار اقتصادی و معیشتی...
۵- پرداخت نشدن معوقات، خدمات رفاهی، بک پی گاز کارت و بک پی حقوق و بی ارزش شدن این مبالغ.
۶- دسته بندی و جداسازی نیرو‌های رسمی ایثارگران از مابقی نیرو‌های رسمی در نامه‌های اداری و برخورد‌های سازمانی به بند دال و بند واو و نیروی رسمی...
۷- تعدیل مدرک تحصیلی...
۸- تعیین وضعیت جایگاه شغلی، چارت سازمانی...
۹- رفع محدودیت‌های ارتقا شغلی، و انتقالی.
۱۰- شرایط بسیار نامناسب تسهیلات.
۱۱- تسهیلات و امتیازات منازل سازمانی...
۱۲- عدم محاسبه سوابق در بازنشستگی و انتقال...
۱۳- حذف بیشتر سوابق در بررسی کمیسیون سوابق...

(در صورتی که وقتی همه‌ی همکاران کد پرسنلی گرفتند و استخدام سازمان می‌باشند، هیچ فرقی بین نیرو‌های قدیم و جدید و ایثارگر نیست و بیان این الفاظ بند دال و واو و رسمی جز برای جداسازی و فشار‌های روانی هدفی ندارد؛ لذا خواهشمند هست که این مهم به جد به معاونت‌های شرکت تذکر داده شود که رعایت شود.)

اجرکم عندالله...

خدایا ما را شرمنده خون شهدا نکن...

رونوشت:
دفترمحترم مقام معظم رهبری
دفترمحترم ریاست جمهوری
ریاست محترم دیوان عدالت اداری
ریاست محترم مجلس شورای اسلامی
نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی استان بوشهر
بازرسی و حراست شرکت ملی گاز
جناب آقای باهوش_ مدیرعامل محترم شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی
جناب آقای حیدری_ سرپرست محترم منابع انسانی
جناب آقای تکلو_ سرپرست محترم امور ایثارگران
جناب آقای عمرانی خو_ سرپرست محترم تأمین نیرو

جهت پیگیری مطالبه حقوق و مزایای نیرو‌های ایثارگر شرکت ملی نفت و گاز و مجتمع جنوبی ما را حمایت کنید.

دیگر خبرها

  • ◄ برگزاری دوره آموزش مهمانداری در هواپیمایی سپهران
  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد
  • ◄ بانوی مهمانداری که رئیس هواپیمایی ژاپن شد!
  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان
  • اطلاعیه قطعی آب شهرک خاوران تبریز
  • واکنش تند بیروت به فرود یک هواپیما با عبارت حک‌شده «تل‌آویو»
  • روز خوش استقلال و پرسپولیس
  • فرود اضطراری بوئینگ ۷۳۷ در آفریقای جنوبی
  • مشکلات تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت