Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از فاز نخست پروژه ساماندهی و توسعه یادمان شهدای گمنام یاسوج، آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی این پروژه را از نزدیک بررسی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «حسین کلانتری» امروز (۱۳ دی ماه) پیشرفت فیزیکی فاز نخست پروژه یادمان شهدای یاسوج را خوب و رضایت بخش دانست و گفت: با بهره برداری از فاز نخست آن فاز دوم آن نیز که مربوط به احداث حسینیه، سالن های جانبی و سایر امکانات است وارد مرحله اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: تکمیل این طرح به عنوان الگو و نمونه در استان محسوب می شود و به سایر شهرستان ها نیز قطعا توجه خواهد شد.

 

کلانتری ادامه داد: این حرکت خواست و نیاز فرهنگی مردم ما بوده و بخش های مختلف از جمله زیارتی، تفننی، ایستگاه ورزشی و جاده سلامت در این پروژه به عنوان طرحی جامع دیده شده است.

 

وی با تقدیر و تشکر از مجموعه دست اندرکاران احداث این مکان فرهنگی و معنوی، یادآور شد: پروژه ساماندهی و توسعه یادمان شهدای گمنام یاسوج با محوریت بسیج سازندگی سپاه و همکاری شهرداری، فرمانداری، بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس و دستگاه‌های خدمات‌ رسان در حال احداث است.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: طراحی مکان به گونه ای است تا خانواده ها از فضای معنوی و طبیعی آن بهره ببرند و مورد رضایت آحاد جامعه باشد.

 

کلانتری گفت: کار اجرایی این پروژه به سرعت ادامه دارد و مجموعه سازندگی سپاه و دستگاه های اجرایی متولی برای تکمیل و ساماندهی المان شهدای گمنام شهر یاسوج به طور جد پای کار هستند.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: یادمان شهدای یاسوج جاده سلامت استاندار کهگیلویه و بویراحمد شهدای گمنام استاندار کهگیلویه و بویراحمد یادمان شهدای شهدای گمنام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۵۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیوارنگاره تمثال شهدای دانشکدگان فنی دانشگاه تهران رونمایی شد

دیوارنگاره تمثال شهدای دانشکدگان فنی دانشگاه تهران روز چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت ماه با حضور دکتر سید محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران و جمعی از اعضای هیات علمی دانشکدگان فنی رونمایی شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، این یادمان به همت معاونت فرهنگی و بسیج کارکنان دانشکدگان فنی اجرا شده که یاد و خاطره ۷۲ شهید این دانشکدگان در آن به تصویر کشیده شده است. دانشکدگان فنی دانشگاه تهران ۷۲ شهید در راه استقلال میهن تقدیم نموده است که ۷۰ نفر دانشجو و دو تن نیز از اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه هستند.

دکتر سید محمد مقیمی، رئیس دانشگاه تهران در آیین رونمایی از این یادمان، با گرامیداشت یاد استاد شهید مرتضی مطهری و دیگر اساتید و کارکنان شهید دانشگاه تهران، گفت: همه ما می‌دانیم که اگر ما در آسایش و آرامش شاهد کسب پیشرفت‌هایی در عرصه علم و فناوری هستیم، قطعاً بخش عمده‌ای از این دستاورد‌ها مرهون خون شهدای بزرگوار است.

وی تاکید کرد: با شکل‌گیری یادمان شهدای دانشکدگان فنی دانشگاه تهران، برای ما یادآوری می‌شود که این را در ذهن خود داشته باشیم و بدانیم که مسیری که این عزیزان برای ما ترسیم کرده‌اند را در پیش بگیریم و خداوند به همه ما توفیق دهد تحت رهبری حکیمانه، ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی)، ادامه‌دهنده راه شهدا و امام شهدا باشیم.

رئیس دانشگاه تهران با اشاره به اعتراضات دانشجویان در آمریکا و اروپا، اظهار داشت: امروز فضای علمی دنیا تحت تاثیر حرکت عدالت‌خواهانه‌ای که دانشگاهیان در ایالات متحده آمریکا و کشور‌های اروپایی در دانشگاه‌های مطرح دنیا انجام می‌دهند، قرار گرفته است و قطعاً بخش عمده آن به برکت خون شهدا و شهدای غزه است که امیدواریم در سایه این عدالت‌خواهی که دانشگاهیان در اروپا و آمریکا هم در پیش گرفته‌اند، شاهد روزی باشیم که در سایه حضور حضرت، ولی عصر (عج)، عاری از ظلم و جور و مملو از عدالت و آزادی و آزادی‌خواهی برای همه مردم جهان باشیم.

دکتر سعید فرزانه، معاون فرهنگی دانشکدگان فنی دانشگاه تهران نیز در آیین رونمایی از این دیوارنگاه، گفت: چندین سال بود پیگیر بودیم که یادمان شهدای دانشکدگان فنی ایجاد شود تا یاد و خاطره شهدا در دانشکده زنده و نور و برکت این شهدا شامل حال اعضای هیات علمی و دانشجویان شود.

دیگر خبرها

  • ۳ کشته و ۲ مصدوم در تصادف محور یاسوج به بابامیدان
  • ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد
  • ۲۳ یادمان و حرم شهید گمنام در سطح دانشگاه‌های استان کرمان وجود دارد
  • مصدومیت ۱۷۴ نفر در تصادفات رانندگی کهگیلویه و بویراحمد
  • افتتاح آسفالت جاده بین راهی مزارع از گلزار شهدای گمنام شهرآباد
  • ۲۱ اجلاسیه در راستای کنگره‌ملی‌شهدای کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد
  • یادمان شهدای کارگر در خطه کویر
  • اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در مارگون و بهمئی
  • ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی
  • دیوارنگاره تمثال شهدای دانشکدگان فنی دانشگاه تهران رونمایی شد