Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-29@20:36:33 GMT

پوچتینو رسماً سرمربی پاری‌سن‌ژرمن شد

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۴۶۰۴۲

صراط:

باشگاه پاری‌سن‌ژرمن امروز (شنبه) با انتشار بیانیه‌ای در سایت رسمی خود مائوریسیو پوچتینو را به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی کرد.

طبق اعلام باشگاه، سرمربی آرژانتینی که سال گذشته از تاتنهام اخراج شد تا پایان فصل آینده یعنی ماه ژوئن سال 2022 با پاریسی‌ها قرارداد دارد.

پوچتینوی 48 ساله که دو سال پیش تاتنهام را به فینال لیگ قهرمانان اروپا رساند، جانشین توماس توخلی می‌‌شود که هفته گذشته از پاری‌سن‌ژرمن اخراج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او که دو سال از دوران بازی‌اش را در PSG سپری کرده است (2001 تا 2003) به سایت رسمی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن گفت: بسیار خوشحالم و مایه مباهات من است که سرمربی جدید تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن شده‌ام. مایلم از مدیریت باشگاه به خاطر اعتمادی که به من نشان دادند، تشکر کنم. همانطور که می‌دانید، این باشگاه همیشه جایگاه ویژه‌ای در قلب من داشته است. من از این تیم خاطرات فوق‌العاده‌ای دارم به خصوص از جو خاص ورزشگاه پارک‌دو‌پرنس. من امروز با کلی انگیزه و البته تواضع به پاری‌سن‌ژرمن برمی‌گردم و خیلی دوست دارم که با تعدادی از بااستعدادترین بازیکنان دنیا کار کنم. این تیم پتانسیل فوق‌العاده‌ای دارد و من و دستیارانم هر کاری بتوانیم انجام می‌دهیم تا این تیم در تمامی رقابت‌ها بهترین نتایج را بگیرد. ما نهایت تلاش‌مان را انجام می‌دهیم تا همان بازی هجومی که هواداران پاری‌سن‌ژرمن همیشه پسندیده‌اند را ارائه کنیم.

اولین بازی پاری‌سن‌ژرمن با هدایت توخل، روز چهارشنبه هفته جاری مقابل سن‌اتین رده چهاردهمی است و پس از آن او (شنبه هفته آینده) این فرصت را دارد که در سوپرجام اسپانیا و مقابل مارسی اولین جام خود را با PSG کسب کند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: باشگاه پاری سن ژرمن مائوریسیو پوچتینو صراط پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۶۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام رئیس PSG بعد از دوازدهمین قهرمانی

آفتاب‌‌نیوز :

پاری‌سن‌ژرمن برای سومین سال پیاپی و دوازدهمین بار در تاریخ قهرمانی در لیگ فرانسه را به دست آورد. یکشنبه‌شب در ادامه هفته سی‌ویکم لوشامپیونه لیون در خانه موناکو را شکست داد تا قهرمانی پاری‌سن‌ژرمن در لیگ فرانسه قطعی شود. به این ترتیب شاگردان لوئیس انریکه با ۷۰ امتیاز و سه هفته قبل از پایان لیگ، قهرمانی در لیگ یک فرانسه را قطعی و جایگاهشان را در صدر جدول پرافتخارترین تیم‌های این کشور تثبیت کردند.

ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری‌سن‌ژرمن، در پیامی نوشت: قهرمانی در لیگ فرانسه زیباست، اما قهرمانی برای دوازدهمین بار در تاریخ لیگ فرانسه اتفاق خاص‌تری است. این قهرمانی را به همه بازیکنان، لوئیس انریکه، سرمربی تیم، لوئیس کامپوس، مدیر ورزشی و همه هواداران و اعضای باشگاه تبریک می‌گویم.

در ادامه پیام مالک قطری پاری‌سن‌ژرمن آمده است: تیم از ابتدای فصل در کنار هم و بسیار متحد بود. نباید هواداران را فراموش کرد که همواره و با هر نتیجه‌ای در کنار تیم بودند. به عنوان یک خانواده از این لحظه لذت خواهیم برد. بازی به بازی ادامه می‌دهیم و تا آخرین لحظه برای هدف بزرگ خود خواهیم جنگید.

پاری‌سن‌ژرمن به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا نیز راه پیدا کرده و بسیار امیدوار است برای نخستین بار در تاریخ قهرمان این رقابت بزرگ شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • یک اشتباه بزرگ دیگر: آرائوخو درس نمی‌گیرد! (عکس)
  • پیام رئیس PSG بعد از دوازدهمین قهرمانی
  • پیام تبریک ناصر الخلیفی به مناسبت دوازدهمین قهرمانی پاری سن ژرمن در لیگ فرانسه
  • آرسن ونگر: هر تیمی می تواند به دورتموند گل بزند، چه برسد به پاری سن ژرمن!
  • کنایه سرمربی فانوس‌به‌دست به لوئیز انریکه: سکوتم پر از ناگفته‌هاست!
  • رسمی؛ پاری سن ژرمن قهرمان فصل 24-2023 لیگ فرانسه شد
  • خلاصه بازی پاری سن ژرمن 3-3 لوآور (لوشامپیونه - 2023/24)
  • پاری سن ژرمن ۳ - ۳ لوآور/ قهرمانی چند روز به تاخیر افتاد+ فیلم
  • پاری سن ژرمن - لوآور؛ ترکیب رسمی
  • ساعت پخش بازی پاری‌سن‌ژرمن و لوآور امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳