Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-30@20:37:19 GMT

چینی‌ها برای آمریکا خط و نشان کشیدند

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۴۶۰۹۳

چینی‌ها برای آمریکا خط و نشان کشیدند

به گزارش رویترز، روز گذشته مقامات بورس نیویورک اعلام کردند که روند اخراج سه شرکت چینی را آغاز کرده‌اند. آمریکایی‌ها دلیل اخراج این سه شرکت مخابراتی را همکاری با ارتش چین عنوان کرده‌اند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، وزارت بازرگانی چین اما امروز در واکنش به این اقدام آمریکایی‌ها اعلام کرد که پکن تمام اقدامات لازم برای حفاظت از منافع شرکت‌های چینی را اتخاذ خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سه شرکت شامل؛ چایناموبایل، چاینا یونیکام و چاینا تلکام هستند، در راستای تصمیم دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا، در تحریم سرمایه‌گذاری آمریکایی‌ها در شرکت‌های متعلق یا زیر نظر ارتش چین از بورس نیویورک اخراج شده‌‌اند.

وزارت بازرگانی چین می‌گوید؛ اخراج شرکت‌های چینی از بورس نیویورک، سوءاستفاده از بهانه امنیت ملی است و با قوانین تجارت و بازار مغایر دارد.

پربیننده ترین پزشک آمریکایی پس از دریافت واکسن فایزر کرونا گرفت تازه‌ترین به روزرسانی ثروتمندان جهان پیام محرمانه آمریکا به ایران از طریق قطر ثروتمندترین افراد هر کشور چه کاره‌اند؟ مشاور فرماندهی کل قوا: سال نو را برای آمریکایی‌ها به عزا تبدیل نکنید

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: چین آمریکا بورس آمریکا شرکت های چینی آمریکایی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۶۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار دانشگاه کلمبیا درباره احتمال اخراج دانشجویان

یک سخنگوی دانشگاه کلمبیای آمریکا اعلام کرد که دانشجویانی که به اشغال ساختمان‌های این دانشگاه بپردازند با خطر اخراج مواجه خواهند شد.

به گزارش ایسنا، یک سخنگوی این دانشگاه روز سه‌شنبه در واکنش به اشغال ساختمان «همیلتون هال» توسط دانشجویان در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی گفت: دانشجویانی که به اشغال ساختمان بپردازند با اخراج مواجه خواهند شد.

این سخنگو همچنین اعلام کرد دانشجویانی که تا بدین لحظه به صورت مسالمت‌آمیز دانشگاه را ترک نکرده‌اند تعلیق شده و دانشجویان ارشد از فارغ‌التحصیلی بازخواهند ماند.

دانشجویان آمریکایی ۱۸ آوریل جاری در محوطه دانشگاه کلمبیا در شهر نیویورک برای اعلام مخالفت خود با جنگ علیه نوار غزه تجمع کرده و از مدیران دانشگاه خود خواستند همکاری‌های آکادمیک‌شان با دانشگاه‌های رژیم صهیونیستی را متوقف کرده و سرمایه‌های خود را از شرکت‌هایی که حامی اشغال اراضی فلسطینی هستند، خارج کنند.

پس از مداخله نیروهای پلیس و بازداشت ده‌ها دانشجوی آمریکایی، خشم در دانشگاه‌های این کشور گسترش یافته و تظاهرات به ده‌ها دانشگاه دیگر در ایالت‌های مختلف این کشور رسید.

در ادامه جنبش دانشجویی بی‌سابقه‌ای در حمایت از فلسطین در دانشگاه‌های آمریکایی به دانشگاه‌های کشورهایی چون فرانسه، انگلیس و آلمان کشیده شد و همگی آنها اکنون شاهد برگزاری تظاهرات‌هایی در حمایت از ساکنان غزه و درخواست برای توقف جنگ در این منطقه و تحریم شرکت‌هایی هستند که سلاح در اختیار رژیم صهیونیستی قرار می‌دهند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آمریکا ؛ بازداشت یک نامزد انتخابات به دلیل حمایت از فلسطین دانشجویان معترض ساختمان معروف دانشگاه کلمبیا را تسخیر کردند(فیلم)

دیگر خبرها

  • هشدار دانشگاه کلمبیا درباره احتمال اخراج دانشجویان
  • دادگاه نیویورک ترامپ را ۹۰۰۰ دلار جریمه کرد
  • فرمانده حشد الشعبی: تهدیدهای آمریکا ما را نمی‌ترساند
  • دانشجویان دانشگاه آمریکایی بیروت پرچم اسرائیل را به آتش کشیدند
  • آمادگی دانشگاه فردوسی برای پذیرش دانشجویان آمریکایی + عکس
  • یک آمریکایی گزینه هدایت کره جنوبی شد
  • چین معافیت تعرفه‌ای واردات محصولات آمریکایی را تمدید می‌کند
  • اختلاف ها حل نشد اما واشنگتن و پکن مسیر گفت و گو را انتخاب کردند
  • حقوقی‌ها از بازار سرمایه دست کشیدند/ بورس سرخ‌پوش شد!
  • رفتار پلیس با دانشجویان آمریکایی ادعای دروغین آزادی بیان در این کشور را نشان داد