Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@02:34:43 GMT

رئال مادرید و رد شانس جذب ستاره دانمارکی

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۴۶۶۱۶

رئال مادرید و رد شانس جذب ستاره دانمارکی

رئال مادرید علاقه ای به جذب کریستن اریکسن، هافبک خلاق و دانمارکی اینتر ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، یک سال پیش و در چنین رورهایی بود که اینتر برای خرید کریستن اریکسن، هافبک 29 ساله و دانمارکی تاتنهام به توافق رسید و این بازیکن راهی ایتالیا شد. اما این دوازده ماه به بدترین شکل ممکن برای کریستن اریکسن پیش رفته و او اغلب بازی های اینتر را از روی نیمکت تماشا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدایی این بازیکن در فصل زمستان از اینتر قطعی شده و نام تیم های زیادی به عنوان مقصد احتمالی کریستن اریکسن مطرح شده است.

 

 

اما نشریه مارکا امروز در گزارشی مدعی شد مدیر برنامه این بازیکن در تماسی با مدیران رئال مادرید از علاقه موکلش برای انتقال به این تیم خبر داده، اما کهکشانی ها تمایلی به جذب کریستن اریکسن نشان نداده و شانس خرید او را رد کرده اند. زین الدین زیدان اعتقادی به سبک بازی این هافبک نداشته و معتقد است رئال مادرید نیازی به جذب او ندارد. جالب اینجاست یک سال قبل نیز خود کریستن اریکسن برای انتقال به برنابئو درخواست داده بود، اما در آن مقطع نیز رئال مادرید شانس خرید او را رد کرد و حالا برای دومین بار این اتفاق رخ داده است.

 

با انتصاب مائوریتسیو پوچتینو به عنوان سرمربی جدید پاری سن ژرمن، ممکن است شاگرد سابق او نیز راهی پاریس شود. البته کریستن اریکسن برای انتقال به اتلتیکومادرید نیز ابراز آمادگی کرده، اما دیگر تیم پایتخت اسپانیا نیز تمایلی به خرید او نشان نداده است.

تاتنهام زیدان (سرمربی) رئال مادرید کریستین اریکسن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تاتنهام زیدان سرمربی رئال مادرید کریستین اریکسن کریستن اریکسن رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۶۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادای احترام وینیسیوس به کروس پس از پاس گل محشر ستاره رئال مادرید / عکس

یکی از بهترین پاس گل‌های فصل به نام مهندس آلمانی ثبت شد.

طرفداری | پاس گل استادانه تونی کروس واکنش جالب وینیسیوس جونیور را به همراه داشت.

نیمه دیدار تیم‌های بایرن مونیخ و رئال مادرید از دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 1-1 در جریان است. با وجود برتری نسبی مونیخی‌ها در 45 دقیقه نخست‌، این رئال مادرید بود که از تنها موقعیت جدی خود به خوبی استفاده کرد و یک گل بسیار مهم در آلیانتس آرنا به ثمر رساند؛ گلی که بهتر است به نام تونی کروس به خاطر پاس گل استادانه این ستاره آلمانی زده شود.

وینیسیوس جونیور، زننده گل اول رئال مادرید به تونی کروس بابت این پاس گل استادانه ادای احترام کرد تا همان‌طور که در ادامه می‌بینید، تصویر زیبایی به ثبت برسد.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • شوخی مولر با ستاره رئال: جاسوسی می‌کنی! (عکس)
  • وینیسیوس جونیور: رئال مادرید به جایی جز فینال لیگ قهرمانان اروپا تعلق ندارد
  • ادای احترام وینیسیوس به کروس پس از پاس گل محشر ستاره رئال مادرید / عکس
  • بادشتوبر: هری کین باید ثابت کند مرد بازی‌های بزرگ است
  • اعتراف بلینگام: زیدان از دستم خسته شده است!
  • کری ستاره بایرن برای رئال: در برنابئو صعود می‌کنیم
  • فدریکو والورده: عاشق بازی با تونی کروس هستم؛ منچسترسیتی را نمی‌توان با شانس شکست داد
  • والورده: برای صعود به فینال می‌جنگیم
  • ماتئوس: رئال مادرید مقابل منچسترسیتی شانس آورد؛ احتمال صعود بایرن مونیخ بیش‌تر است
  • اشتفان افنبرگ: رئال مادرید مقابل منچسترسیتی خوش‌شانس بود؛ در برنابئو، فندک به سمتم پرت کردند