Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن بنکدار روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امسال جهت نظارت بر بازار و کنترل عملکرد واحدهای صنفی و غیر صنفی چایپاره ۲ هزار و ۵۲۷ مورد بازرسی در این شهرستان انجام شده است.

وی ادامه داد: در این مدت یک هزار و ۹۲۲ مورد بازرسی از واحد های پخت نان انجام شد که در این بازرسی ها ۲۸ فقره پرونده تخلف صنفی به ارزش ۴۵۸ میلیون ریال تشکیل و به مراجع قضایی ارجاع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت چایپاره اظهار کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف واحدهای صنفی، خدماتی، توزیعی و تولیدی در خصوص گرانفروشی، کم فروشی، احتکار، توزیع خارج از شبکه، عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور فروش را با سامانه شبانه روزی ۱۲۴ یا مراجعه حضوری با ما در میان بگذارند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان چایپاره ۲ هزار و ۵۰۰ واحد صنفی نیز وجود دارد، گفت: ۶ هزار و ۲۵۰ نفر در این واحدها مشغول به کار هستند.

شهرستان چایپاره با دارا بودن ذخایر قابل توجهی در حوزه انواع مواد معدنی به ویژه سنگ های تزیینی ظرفیت بالایی برای توسعه اقتصادی دارد که در پی اکتشاف و استخراج این مواد معدنی و به دنبال آن ایجاد واحدهای فرآوری مواد معدنی در این شهرستان زمینه اشتغالزایی بالا و ایجاد ارزش افزوده در منطقه فراهم خواهد شد.

نزدیکی این شهرستان به مرز بازرگان و دروازه ورودی کشور از دیگر مزیت های سرمایه گذاری در چایپاره به شمار می رود.

برچسب‌ها آذربایجان غربی ارومیه ستاد تنظیم بازار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی ارومیه ستاد تنظیم بازار آذربایجان غربی ارومیه ستاد تنظیم بازار اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۸۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی شهید مریدی شهرستان رودان حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور رودان - بندرعباس از داخل کابین یک دستگاه کامیون فوتون مشکوک ۸۵ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک کشف کردند.

وی افزود: در عملیاتی دیگر در شهرستان بندرعباس ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از نگهداری و توزیع مواد مخدر توسط یک سوداگر مرگ در یکی از محلات شهر بندرعباس مطلع شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران با هماهنگی قضائی با تشکیل دو تیم منسجم به محل اعزام و در بازرسی از منزل ۹۱ کیلوگرم  حشیش و ۸ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

سردار جاویدان افزود: در این عملیات‌ها ۳ متهم دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ۶۳ پرونده تخلف برای واحدهای صنفی در کردستان تشکیل شد
  • ۶۳ پرونده برای واحدهای متخلف در کردستان تشکیل شد
  • تشکیل ۱۰۰ فقره پرونده تخلفات انتخاباتی دور اول در مازندران
  • پرونده تخلف برای ۵ واحد صنفی در ایرانشهر تشکیل شد
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • وصول ۸۴ میلیارد ریال از مطالبات شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • ۱۳۵ پرونده تخلف حوزه دامپزشکی در استان سمنان تشکیل شد
  • وصول ۸۴ میلیارد ریال از مطالبات شرکت گاز آذربایجان‌غربی با آرای مراجع قضایی
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های تعزیراتی در حوزه بازرسی قاچاق کالا و ارز
  • تخلف بهداشتی بیش از ۳۰۰ واحد صنفی را در قزوین به تعطیلی کشاند