Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، محمدحسین اسماعیلی در پانزدهمین نشست شورای اطلاع رسانی استان قزوین، افزود: یکی از مصوبات شورای اطلاع رسانی استان در خصوص آگهی‌های دولتی و ثبتی بوده است که مجموعاً تعداد کل آگهی‌های دولتی از اول سال ۹۹ تاکنون ۲۷۲ مورد و تعداد آگهی‌های ثبتی سامانه‌ای از اول سال ۹۹ تاکنون ۲ هزار و ۶۸۹ مورد و تعداد کل آگهی‌های ثبتی به‌صورت حضوری هزار و ۴۵۰ مورد بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین افزود: باتوجه به مکاتبات و پیگیری‌های لازم در خصوص اعلام آگهی‌های دولتی از سوی دستگاه‌ها و شهرداری‌ها مقرر شد از این پس، دستگاه‌ها و شهرداری‌هایی که توزیع آگهی‌های دولتی را طبق قانون رعایت نکنند، به نهادهای نظارتی و قضایی معرفی خواهند شد.

وی با اشاره به موضوع نمایندگان دستگاه‌های اجرایی به عنوان سخنگو که حق مصاحبه با رسانه‌ها را دارند،افزود:در این زمینه مصوبات خوبی را در شورای اطلاع رسانی در استان داشتیم و با پیگیری‌هایی که انجام شد تاکنون ۱۹ دستگاه، سخنگوهای خود را به ما معرفی کرده‌اند.

اسماعیلی با اشاره به محدودیت‌های اعمال شده و وضعیت کرونا در استان، اظهار داشت: امیدوارم تلنگرهایی که به ما می‌خورد و شرایط سخت کرونایی را که همه از نزدیک درک می‌کنیم سبب شود در خصوص دستورالعمل‌های بهداشتی رعایت‌های بیشتری کنیم و با عادی انگاری سبب اوج گرفتن این بیماری نشویم.

وی اظهار داشت: بر اساس گزارش معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد و دبیر کمیته شورای اطلاع‌رسانی کرونا، استان قزوین در آذرماه سال جاری در خصوص رعایت محدودیت‌های تعطیلی مشاغل و منع تردد در شهرها وضعیت خوبی داشته‌ است ولی وضعیت استان در خصوص رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، زیر ۸۵ درصد بوده که این موضوع نیازمند توجه مسوولان حوزه بهداشتی استان است.

اسماعیلی اضافه کرد: تناقضاتی در مورد اجرای مصوبات ستاد کرونا در استان همچون ممنوعیت فعالیت‌های برخی اصناف و مشاغل و برپایی جلسات در ادارات با تعداد افراد زیاد، نظارت نشدن بر تردد وسایل نقلیه در ورودی شهر، برپایی مراسم عزاداری ملاحظه می‌شود که باعث ایجاد یک سری مشکلات در زمینه‌های مختلف شده و این مسائل به صورت شفاف برای مردم تبیین نشده است.

این مسوول افزود: اگر این موارد برای اصحاب رسانه و شورای اطلاع‌رسانی استان تبیین گردد، گامی مهم و اثرگذار در جهت تنویر افکار عمومی و اطلاع‌رسانی دقیق خواهد بود.

استان قزوین دارای ۵۶ نشریه استانی، ۶۵ نشریه سراسری و ۱۶ خبرگزاری فعال است.

برچسب‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رپرتاژ آگهی استان قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رپرتاژ آگهی استان قزوین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رپرتاژ آگهی استان قزوین اخبار کنکور شورای اطلاع رسانی آگهی های دولتی استان قزوین دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۸۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمره صفر رئیس شورای شهر به سازمان فرهنگی شهرداری قزوین

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: به نظر بنده نمره‌ای که به سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین داده می‌شود نمره صفر بوده و معتقدم در حوزه ی فرهنگی کار خاصی را در سطح شهر انجام نداده‌ایم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، علی فرمانی رئیس شورای اسلامی شهر قزوین، بعد از ظهر امروز شنبه در نشست رودررو با مسئولین که با حضور جمعی از اصحاب رسانه استان قزوین در محل سازمان بسیج رسانه برگزار شد گفت: منتخبین مردم در ششمین دوره از مجلس شورای اسلامی به هیچ عنوان رسانه‌گریز نیستند و همواره بر حضور اصحاب رسانه در همه جلسات پارلمان محلی قزوین تاکید دارند.

وی ادامه داد: معتقدم حوزه مدیریت شهری، جای سیاسی‌بازی و باندبازی نیست و اصلی‌ترین هدف این مجموعه را خدمت‌رسانی به مردم قزوین می‌دانم. پارلمان محلی شهر قزوین هیچ محدودیتی برای ارتباط با رسانه‌ها نداشته و ندارد و معتقد است باید همواره پاسخگوی مردم و اصحاب رسانه باشد.

فرمانی با اشاره به تذکر جدی شورای شهر به شهردار قزوین مبنی بر انتصابات مدیران این چنین تصریح کرد: پارلمان محلی در حوزه انتصابات مجموعه مدیریت شهری اختیاری ندارد اما همواره هرکجا که لازم باشد تذکرات جدی را به شهردار داده و خواهد داد.

وی در ادامه در پاسخ به سؤال یکی از اصحاب رسانه استان قزوین مبنی بر اینکه آیا پارلمان شهری در برسی بودجه سالیانه از ظرفیت نخبگان استفاده کرده است این چنین افزود: بنده به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر قزوین در بررسی بودجه سالانه شهرداری قزوین با بالغ بر 400 نفر از نخبگان و اقشار مختلف مردم بدون هیچ نگاه سیاسی و جناحی مشورت کرده و از نقطه نظراتشان استفاده کرده‌ام.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ضعف سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین این چنین تصریح کرد: به نظر بنده نمره‌ای که به سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین داده می شود نمره صفر بوده و معتقدم در حوزه ی فرهنگی کار خاصی را در سطح شهر انجام نداده‌ایم.

فرمانی در پایان تاکید کرد: بنده همواره به ارتباط با همه دستگاه‌های اجرایی استان قزوین تاکید کرده‌ام و از همین رو بدون هیچ واهمه و نگاه پوپولیستی و تبلیغاتی به تعامل با مدیریت ارشد استان پرداخته‌‌ام.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه در پیچ و خم شورای شهر
  • وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست
  • دستگاه‌های نظارتی مشکلات شرکت پیش فروش خودرو را هشدار می‌دادند
  • استان فارس در تبیین دستاوردهای دولت رتبه اول کشور را دارد
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: آواربرداری از خرابی 10 ساله زمانبر است/ سیاست های اقتصادی دولت ثمر داده/ کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی بود
  • نمره صفر رئیس شورای شهر به سازمان فرهنگی شهرداری قزوین
  • چرا ‌حساب‌های شهرداری مشهد بسته شد؟
  • طرح سوال از شهردار در دستور کار جلسه علنی روز دوشنبه شورا قرار دارد
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی شده بود
  • عضو شورای شهر کرج: ارتباط نامعقول طرح سوال اعضای شورا از شهردار کرج با جابجایی مدیران شهرداری