Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@20:52:27 GMT

چند خبر کوتاه از پلیس کهگیلویه و بویراحمد

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۴۸۶۹۷

چند خبر کوتاه از پلیس کهگیلویه و بویراحمد

سرهنگ علی کرم بازیان روز یکشنبه در این باره اظهار داشت: مأموران پاسگاه انتظامی تنگ سرخ شهرستان بویراحمد در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با هماهنگی مرجع قضائی در محور شیراز به یاسوج ایست و بازرسی دایر کردند.

وی افزود: مأموران حین انجام ایست و بازرسی به یک دستگاه خودروی وانت نیسان حامل کالای قاچاق مشکوک شدند و  آن را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ بازیان تصریح کرد: مأموران در بازرسی از این خودرو ۷۵ کیسه آرد ۴۰ کیلویی قاچاق کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی بویراحمد عنوان کرد: راننده خودرو در این راستا دستگیر و به مرجع قضائی تحویل و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.

دستگیری سارقان سیم و کابل برق با ۲۰ فقره سرقت در یاسوج

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری ۳ نفر سارق سیم و کابل برق با اعتراف به ۲۰ فقره سرقت در شهرستان بویراحمد خبر داد.

سرهنگ سعید بالش زر در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهرستان بویراحمد موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی با انجام تحقیقات پلیسی گسترده ۳ نفر سارق سیم و کابل برق را شناسایی و طی چند عملیات جداگانه دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: متهمان در بازجویی های  اولیه به ۲۰ فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهرستان بویراحمد اعتراف کردند.

سرهنگ بالش زر بیان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند.


 

برچسب‌ها سرقت کهگیلویه وبویراحمد یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرقت کهگیلویه وبویراحمد یاسوج سرقت کهگیلویه وبویراحمد یاسوج اخبار کنکور شهرستان بویراحمد سیم و کابل برق مرجع قضائی فقره سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۸۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۱۸ دستگاه خودروی شوتی حامل سوخت قاچاق در نهبندان

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسین عرب اظهارکرد: مأموران پاسگاه سهل آباد شهرستان نهبندان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، در ۷۲ ساعت گذشته، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای فرعی شهرستان به ۱۸ دستگاه خودروی سواری شوتی مشکوک شدند و جهت بررسی بیشتر خودروها را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودروهای توقیف شده، مقدار ۱۹ هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق خارج از شبکه توزیع فرآورده‌ای نفتی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان بیان کرد: مأموران در این خصوص ۱۸ دستگاه خودرو توقیف و ۱۸ نفر متهم دستگیر که به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ عرب خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس و یا از طریق پیامک با سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6099334

دیگر خبرها

  • توقیف ۱۸ دستگاه خودروی شوتی حامل سوخت قاچاق در نهبندان
  • سارقان اماکن خصوصی و کابل‌های برق در «جاجرم» بازداشت شد
  • دستبند پلیس بر دستان سارقان در شهرکرد
  • دستگیری سارق تجهیزات انتقال برق در خاش
  • دستگیری پسری که پدر خود را به قتل رسانده بود
  • از انهدام ۲۰ باند جرایم سایبری تا درگیری منجر به قتل در مازندران
  • کشف ۲۰۶ موبایل مظنون به سرقت در البرز
  • دو سارق حرفه ای و سابقه دار احشام در گچساران دستگیر شدند
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • اختلال‌های ارتباط مخابراتی در کهگیلویه و بویراحمد برطرف شد