Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-05@21:44:21 GMT

بسته خوش آمد سیم کارت اعتباری

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۴۸۷۶۳

بسته خوش آمد سیم کارت اعتباری

متقاضیان سیم کارت اعتباری همراه اول می توانند با مراجعه به کلیه نقاط فروش و خدمات همراه اول و فروشگاه آنلاین همراه اول اقدام به خرید انواع سیم کارت اعتباری همراه اول با بسته‌های خوش آمد زیر نمایند.

متقاضیان سیم کارت اعتباری همراه اول می توانند با مراجعه به کلیه نقاط فروش و خدمات همراه اول و فروشگاه آنلاین همراه اول اقدام به خرید انواع سیم کارت اعتباری همراه اول با بسته‌های خوش آمد زیر نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

24 گیگابایت اینترنت هدیه به مدت 6 ماه

بسته هدیه شامل 24 گیگابایت اینترنت، ماهیانه 4 گیگابایت به مدت 6 ماه (مهلت استفاده 7 روز) برای مشترکین جدید سیم کارت های اعتباری می باشد.

شرایط و قوانین: این بسته به صورت خودکار در 6 ماه متوالی و همزمان با فعالسازی سیم کارت، فعال می شود. مهلت استفاده از هر بسته 4 گیگابایتی، 7 روز می باشد و بسته ها هر 30 روز یکبار فعال می شوند. امکان خرید و فعال سازی بسته‌های دیگر اعم از اینترنت، مکالمه و ترکیبی همزمان با بسته هدیه خوش آمد وجود دارد. استعلام بسته از طریق درگاه *100*10# و *100*0# و اپلیکیشن همراه من امکان پذیر می باشد. بسته خوش آمد 10 هزار تومان اعتبار

بسته هدیه شامل 10 هزار تومان اعتبار داخل شبکه می باشد که پس از اولین شارژ برای مشترک فعال می گردد.

شرایط و قوانین: این بسته به صورت خودکار پس از اعمال اولین شارژ فعال می شود. مهلت زمانی اعمال اولین شارژ، 90 روز از زمان فعالسازی سیم کارت می باشد. مهلت استفاده از 10 هزار تومان اعتبار داخل شبکه از زمان فعال سازی بسته، 90 روز می باشد. امکان استفاده از اعتبار هدیه برای انجام کلیه فعالیت‌های داخل شبکه (همراه اول و ثابت) اعم از مکالمه، ارسال پیامک، استفاده از اینترنت، خرید بسته‌های مختلف وجود دارد. امکان خرید و فعال سازی بسته های دیگر اعم از اینترنت، مکالمه و ترکیبی همزمان با بسته هدیه خوش آمد وجود دارد. بسته ترکیبی و اعتبار اولیه 4,000 تومان اعتبار اولیه که بصورت خودکار در زمان فعالسازی سیم کارت فعال می گردد. بسته ترکیبی هدیه شامل 100 دقیقه مکالمه درون شبکه به مدت یک ماه 1 گیگابایت اینترنت به مدت 1 ماه

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مخابرات همراه اول سیم کارت اعتباری اپراتور همراه اول سیم کارت اعتباری همراه اول بسته هدیه خوش آمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۸۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخی از فرهنگیان هدیه روز معلم دریافت نکردند

به‌گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما ، وزارت آموزش و پرورش  سه روز پیش  دو میلیون تومان عیدی به مناسبت روز معلم به حساب فرهنگیان کشور واریز کرد.

شهروندخبرنگاری مدعی شده است به تازگی از مرخصی زایمان به محل کار برگشته ، به همین دلیل مشمول دریافت هدیه روز معلم نشده است.

متن پیام شهروندخبرنگار ما:

سلام، من معلمی هستم پیمانی شاغل در منطقه کارون خوزستان که مرخصی زایمان بوده ام و از یکم اردیبهشت بازگشت به کار داشتم.اما متاسفانه هدیه روز معلم برای من واریز نشد و زمانیکه علت را جویا شدم، گفتند کسانیکه به هر دلیلی حقوق فروردین را دریافت نکرده اند، هدیه روز معلم برایشان واریز نمی‌شود، لطفا اطلاع رسانی کنید.

دیگر خبرها

  • هدیه‌های جالب روز معلم مناطق عشایری/ این عکس پربازدید و پرواکنش شد
  • جزئیات تعرفه مکالمه و اینترنت برای حجاج اعلام شد
  • اعلام جزئیات تعرفه مکالمه و اینترنت برای حجاج ایرانی
  • هشدار؛ مراقب این نرم افزار‌های جعلی باشید
  • ابرتورم در ترکیه چگونه مردم را بدهکار می‌کند؟
  • تمدید ثبت کد اعتبار سنجی کارت هوشمند اتباع+ جزئیات
  • تمدید ثبت کد اعتبار سنجی کارت هوشمند اتباع
  • برخی از فرهنگیان هدیه روز معلم دریافت نکردند
  • جریان کارت اعتباری مخفی باشگاه‌های بزرگ دنیای فوتبال چیست؟ (زیرنویس فارسی)
  • فیلم| ماجرای هدیه‌دادن سیدحسن نصرالله به معلم سردار زاهدی