Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایلنا، حجت نیکی ملکی درباره میزان ظرفیت تولید واکسن کرونا توسط شرکت دارویی زیرمجموعه ستاد اجرایی فرمان امام اظهار داشت: کمتر از 40 روز دیگر خط تولید 1.5 میلیون دوز ماهیانه به بهره برداری می‌رسد و کمتر از 6 ماهه دیگر خط تولید 12 میلیون دوز در ماه راه به بهره برداری می‌رسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در پاسخ به این سوال که آیا ستاد اجرایی فرمان امام در تولید این واکسن با شرکت‌ها و کشورهای خارجی از جمله چین یا کوبا همکاری داشته‌است، گفت: واکسن کرونای تولید شده در شرکت دارویی وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام صد در صد ایرانی است. 

سخنگوی ستاد اجرایی فرمان امام با بیان اینکه گفته می‌شود شرکت دیگری در داخل کشور با همکاری کوبا اقدام به تولید واکسن کرده است، تاکید کرد: تمام مراحل و اقدامات انجام شده در شرکت «شفا فارمد» وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام برای تولید واکسن کرونا کاملا ایرانی است و این واکسن توسط دانشمندان کشورمان تولید شده است.

نیکی ملکی با اشاره به استقبال مردم از تولید واکسن داخلی گفت: نهادهایی در حوزه استقبال مردم از واکسن ایرانی کرونا نظرسنجی انجام دادند که بر اساس آن اعتماد مردم به واکسن داخلی بیشتر از واکسن خارجی است.

پربیننده ترین تکلیف تعطیلی تهران قبل از ظهر شنبه تعیین می‌شود آیت‌‎الله مصباح یزدی دار فانی را وداع گفت وضعیت هوای تهران قرمز شد تنها ۴شهرستان کشور قرمز است/ رعایت پروتکل‌های بهداشتی تا اوایل بهمن‌ماه‌ شرط سفر رفتن در عید مهمترین عناوین روزنامه‌های صبح کشور +عکس

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: تولید واکسن کرونا تولید واکسن داخلی واکسن واکسن کرونا واکسن کرونای ایرانی ستاد اجرایی فرمان امام تولید واکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۸۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش آذری جهرمی به افشای قرارداد شهرداری تهران با شرکت چینی/ سکوت میرسلیم جالب است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدجواد آذری‌ جهرمی، وزیر سابق ارتباطات در کانال تلگرامی خود نوشت:

صنعت خودروسازی در ایران با زور انحصار و ممنوعیت واردات است که زنده مانده است، هزینه‌اش هم از جان و مال مردم پرداخت می شود.

دلیل تحمل و تحمیل این هزینه ها از دید سیاستگذار، احتمالا نقش غیرقابل انکار این صنعت در تولید ملی و اشتغال است.

یکی از دالان‌های باریک امکان احیای صنعت خودرو در ایران، فراموشی تدریجی تولید انحصاری خودروهای سوخت فسیلی و آزادسازی تدریجی واردات آن و تمرکز بر نگاه کارآفرینانه در تولید خودروی برقی با تکیه بر تجدید ساختار صنعت خودروسازی و رقابت پذیر کردن آن بود - رگه هایی از این سیاست بعضا در سخنان آقای علی آبادی وزیر فعلی صمت دیده می شد- که در حال حاضر با پرداخت دو میلیارد یوروی ناقابل به یک شرکت ساختمانی شرقی برای اختصاص بازار ۲۵۰۰ دستگاه اتوبوس برقی شهر تهران، در حال از بین رفتن است.

سکوت جناب آقای میرسلیم هم در این فقره جالب است!

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902138

دیگر خبرها

  • واکنش آذری جهرمی به افشای قرارداد شهرداری تهران با شرکت چینی/ سکوت میرسلیم جالب است
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • فرمان امام علی (ع) به مالک اشتر با ترجمه سید مهدی شجاعی به چاپ ششم رسید
  • واکنش وزیر کشور درباره مفاد قرارداد شهرداری تهران با شرکت‌های چینی
  • حمایت تمام قد وزیر کشور از قرارداد زاکانی با چینی ها /تهران تقسیم می شود؟
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • اعتراف تولیدکننده واکسن آسترازنکا به عوارض نادر و لخته خون
  • استخراج الماس از گل صدتومانی
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی