Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا، در خصوص آخرین وضعیت عمومی سه داوطلب اولین مطالعه انسانی فاز یک واکسن ایرانی کرونا گفت: حال عمومی آنان خوب است و همه چیز با روند مطلوبی پیش می‌رود.

دکتر پیام طبرسی متخصص بیماری های عفونی اظهار داشت: مرحله بعدی تزریق واکسن ایرانی کرونا روی چهار داوطلب انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به این سوال که چه زمانی واکسن به چهار داوطلب بعدی تزریق می شود، گفت: اگر وزارت بهداشت روند فعلی را تایید کند، تزریق مرحله دوم این هفته انجام می شود.

طبرسی افزود: هفت روز از اولین تزریق واکسن کرونا به داوطلبان باید بگذارد تا چهار داوطلب بعدی وارد این طرح شوند و در هر مرحله وزارت بهداشت به دقت بررسی های لازم را انجام می دهد و سپس مجوز مرحله بعدی را صادر می کند.

وی، تعداد نفرات مرحله اول تست انسانی نخستین واکسن ایرانی کرونا را ۵۶ نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۱۴ نفر واکسن نما و بقیه واکسن را دریافت می کنند و تا پایان طرح مشخص نیست چه کسی واکسن و چه کسی واکسن نما می زند.

عضو کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا بیان داشت: حدود ۲ ماه طول می کشد تا تزریق واکسن ایرانی روی این تعداد داوطلب انجام شود.

وی در پاسخ به اینکه آیا نسل های ساخت واکسن، کارایی مختلفی دارند، گفت: این موضوع در کارایی آنها فرقی ندارد، در نسل های ساخت واکسن، تکنولوژی فرق می کند اما کارایی آنها فرق اساسی ندارد.

اولین تزریق انسانی مرحله اول مطالعات بالینی نخستین واکسن کرونا ساخت محققان ایرانی در ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با نام "کُوو ایران برکت" روز سه شنبه (نهم دی ماه) با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و معاون علمی و فناوری رییس جمهوری، روی داوطلبان انجام شد.

نخستین داوطلب این واکسن طیبه مخبر فرزند محمد مخبر رییس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و دو نفر از مسوولان این ستاد بودند./ ایرنا 

 

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: واکسن ایرانی کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۸۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات دور جدید فروش خودرو‌های وارداتی

آفتاب‌‌نیوز :

آن دسته از متقاضیان سامانه یکپارچه عرضه خودرو‌های وارداتی که در اسفند ۱۴۰۱ ثبت نام نموده و اولویت آن‌ها مشخص شده می‌توانند جهت انتخاب خودرو‌ها به شرح جدول زیر از روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ تا ساعت ۲۳:۵۹ روز سه شنبه ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ اقدام کنند.

در این مرحله متقاضیان می‌توانند یک اولویت از سبد محصولات اعلامی زیر انتخاب نمایند. لازم به ذکر است هیچگونه ثبت نام جدیدی در این مرحله انجام نشده و انتخاب خودرو در سامانه صرفا برای ثبت نام کنندگان مرحله اول که در اسفند ماه سال ۱۴۰۱ حساب خود را بلوکه نموده اند می‌باشد.

تبصره ۲ - قیمت قطعی خودرو‌های مذکور پس از ارایه کلیه مستندات و مدارک مثبته و براساس آخرین ضوابط و مقررات تعیین و متعاقباً در سامانه بارگذاری خواهد شد.

تبصره ۳ - عدم واریز وجه در هر یک از مراحل ذکر شده و حداکثر ۵ روز پس از فراخوان صورت گرفته، به منزله انصراف از طرح بوده و متقاضی از اولویت بندی سامانه خودرو‌های وارداتی حذف می‌گردد.

تبصره ۴ –کلیه شرکت‌های واردکننده می‌بایست مطابق آیین‌نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان خودرو نسبت به تحویل خودرو و دریافت وجه از مشتریان اقدام نمایند در صورت تاخیر در تحویل و ... قرارداد‌های مذکور مشمول جرایم مندرج در آیین نامه فوق خواهند شد.

تبصره ۵ - تخصیص خودرو در این مرحله بر اساس رتبه ثبت‌نامی قبل متقاضی و اولویت انتخابی خودرو انجام می‌گیرد.

تبصره ۶ - آن دسته از ثبت نام کنندگان خودرو وارداتی که در مراحل قبل انتخاب خودرو انجام داده و در پرتال خود گزینه عدم تخصیص را مشاهده می‌نمایند، در صورت تمایل نسبت به خودرو‌های ارائه شده در جداول فوق در این مرحله خودرو جدید انتخاب کنند.

تبصره ۷ - اطلاعات کلیه متقاضیان مرتبط با این طرح حسب ماده ۱۹ آیین‌نامه اجرایی ماده ۱۴ الحاقی قانون مبارزه با پولشویی و طرح مالیات برعایدی سرمایه در اختیار نهاد‌های ذیربط قرار می‌گیرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • انتخابات مجلس|را‌ی‌گیری در۶۰درصد شعب«الکترونیکی»انجام می‌شود
  • مسئولیت‌های اجتماعی نفت را به حوزه فرهنگ بوشهر تزریق می‌کنیم
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد؛ نجات جان ۱۵۴ میلیون نفر با تزریق واکسن در ۵۰ سال گذشته
  • هزار حجاج استان سمنان برابر مننژیت واکسینه می‌شوند
  • جزئیات دور جدید فروش خودرو‌های وارداتی
  • برخورد قانونی با سوءاستفاده کنندگان از قانون معافیت سربازی
  • برخورد قانونی با سوء استفاده کنندگان از قانون معافیت سربازی
  • اگر واکسن آسترازنکا زده‌اید، بخوانید
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد