Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ دفتر آیت الله مصباح یزدی شامگاه شنبه در اطلاعیه‌ای آورده است: "عنایت خاص مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (ادام الله ظله) نسبت به یار دیرین انقلاب، حکیم مجاهد و فقیه ژرف اندیش، نظریه پرداز عرصه‌های مختلف علوم انسانی، پاسدار سنگرهای ایدئولوژیک، مفسر معارف قرآن و مربی بزرگ اخلاق، حضرت آیت الله مصباح یزدی (قدس سره) در اقامه نماز بر پیکر مطهر آن عزیز سفر کرده تجلی یافت و پیام تسلی بخش ایشان، تحمل غمی را که بر قلبهایمان سایه افکنده بود؛ آسان ساخت".

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اطلاعیه آمده است: "وظیفه خود می‌دانیم که به سهم خود، مراتب قدردانی خویش از الطاف و توجهات، ولی امر مسلمین (ادام الله ظله) به آن تلاشگر با اخلاص و خستگی ناپذیر عرصه فرهنگ و اندیشه ناب اسلامی را ابراز داشته، تأییدات هرچه بیشتر و دوام عمر با عزت آن رهبر فرزانه تا ظهور حضرت بقیة الله الاعظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف) را از خداوند متعال مسألت نماییم".

آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی عضو فقید مجلس خبرگان رهبری و رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، شامگاه جمعه ۱۲ دی پس از یک دوره بیماری، دارفانی را وداع گفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1086331 برچسب‌ها آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی مقام معظم رهبری

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: آیت الله محمدتقی مصباح یزدی مقام معظم رهبری مصباح یزدی آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۹۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله شیرازی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد

دفتر آیت‌الله حاج سید محمد علی شیرازی در اطلاعیه ضمن تقاضای دعای خیر از مؤمنان، از وضعیت درمان این عالم ربانی و وخامت حال وی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، دفتر آیت‌الله حاج سید محمد علی شیرازی با صدور اطلاعیه‌ای پیرامون وضعیت درمان این عالم ربانی از وخامت حال وی و بستری در بخش مراقبت‌های ویژه خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است؛ به اطلاع مؤمنین گرامى مى‌رساند که در پى کسالت اخیر آیت‌الله حاج سید محمدعلى شیرازى(دامت برکاته) حال عمومى ایشان وخیم‌تر شده و معظم له کماکان در بخش مراقبت‌هاى ویژه تحت درمان قرار دارند.

این اطلاعیه می‌افزاید؛ جهت سلامتى و شفاى این عالم مجاهد و خدوم از همه مؤمنین ملتمس دعاى خیر هستیم. 

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن
  • کدام برخورد گشت ارشاد با زنان تذکر رهبری را در پی داشت؟
  • جزییات تذکر رهبری درباره گشت ارشاد
  • جزئیات تذکر رهبری درباره گشت ارشاد
  • تذکر رهبری درباره گشت ارشاد چه بود؟
  • آیت‌الله شیرازی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد
  • چرا رهبری درباره گشت ارشاد و طرح نور تذکر داده بودند؟
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • مرتضی اشراقی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود/ شاخص و ملاک حقیقت اندیشه حضرت امام، رهبر معظم انقلاب هستند/ یکی از وظایف مهم مورخ، جهاد تببین است/ امروز مردم غزه تاریخ ساز یک حماسه عظیم هستند