Web Analytics Made Easy - Statcounter

نجیب ویسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: با حمایت صندوق خیریه هانا شهر نودشه و به منظور توجه و ترویج علم و دانش در یک اقدام خیرخواهانه ۱۲ دستگاه تبلت را برای استفاده دانش‌آموزان نیازمند و بی‌بضاعت تهیه شده است.

وی هزینه خرید این ۱۲دستگاه تبلت را بیش از ۳۰۸ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: در تلاش هستیم با مشارکت و جذب کمک‌های سایر نهادها و ارگان‌ها و خیرین بخشی از نیازهای دانش‌آموزان بی‌بضاعت را برآورده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس آموزش و پرورش منطقه نوسود این اقدام ارزشمند صندوق خیریه هانا نودشه ستودنی و ماندگار دانست و گفت: برای تعالی برنامه‌های آموزش و پرورش نیازمند مشارکت و همراهی و همت خیرین منطقه هستیم.

وی افزود: اکنون بیش از ۹۶درصد دانش‌آموزان منطقه نوسود به شبکه شاد دسترسی دارند و فعالیت‌های کلاسی و آموزشی خود را از این طریق پیگیری می‌کنند و براساس ارزیابی‌های صورت گرفته حدود ۷۰ نفر دانش‌آموزان منطقه ی نوسود از داشتن گوشی تلفن همراه و یا تبلت محروم هستند و فعالیت آموزشی آن‌ها از طریق معلم‌ها و رهبران آموزشی پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: آموزش دانش آموزان دانش شادی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۹۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت استاندار لرستان سرمایه گذاران و خیران برای مشارکت در طرحهای توسعه استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛استاندار لرستان امروز از هتل صخره ای خرم آباد بازدید کرد

دکتر ابوطالب شفقت در این بازدید گفت: پیمانکار از امروز کارگاه ساخت این طرح مهم زیرساختی را فعال کند و دستگاههای متولی نیز موظفند در اسرع وقت جاده دسترسی و زیرساخت های اب و برق وگاز و تلفن را فراهم کنند.

طرح احداث هتل صخره ای خرم آباد در هه هفتاد در زمینی به مساحت یکهزار و ۲۰۰ متز مربع  آغاز شده و به دلیل برخی موانع نیمه کاره مانده است.

دکتر ابوطالب شفقت در بازدید از این طرح گفت:مدیریت استان آماده همکاری با سرمایه گذاران و خیران برای کمک به توسعه استان است.

دیگر خبرها

  • آزمون‌های نهایی مبتنی بر ارزشیابی از یادگیری است
  • دعوت استاندار لرستان سرمایه گذاران و خیران برای مشارکت در طرحهای توسعه استان
  • جشنواره نوآوری و فناوری دانش آموزی در تبریز برگزار می شود
  • چرا اردستان معاونت آموزشی و پرورشی ندارد؟
  • نظام آموزشی اردستان، معاونت آموزشی و پرورشی ندارد
  • مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان با مشارکت خیران
  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • بستر مشارکت در تصمیم‌گیری‌ها برای خیران فراهم شود