Web Analytics Made Easy - Statcounter

علم‌الهدی با صدور پیامی از مردم و جامعه روحانیت خواست در مراسم تشییع پیکر مرحوم آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی در مشهد شرکت کنندوی گفت: با توجه به افتخار این استان به نمایندگی آن فقید سعید از سوی مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری، به منظور تکریم و وداع با پیکر مطهر ایشان به وسیله موکلین ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه روز یکشنبه در صحن جامع حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) حضور به هم رسانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با صدور پیامی از مردم و جامعه روحانیت خواست در مراسم تشییع پیکر مرحوم آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی در مشهد شرکت کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سیداحمد علم‌الهدی، وی روز شنبه در پیام خود افزود: رحلت جانگداز علامه عالی مقام حضرت آیت‌الله مصباح یزدی حوزه‌های علمیه و مردم متدین و انقلابی را داغدار ساخت.

وی گفت: به اطلاع علمای اعلام و فضلای محترم حوزه علمیه خراسان می‌رسد پیکر پاک و مطهر ایشان جهت طواف در مضجع شریف ثامن‌الحجج (ع) به مشهد منتقل می‌شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ادامه داد: با توجه به افتخار این استان به نمایندگی آن فقید سعید از سوی مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری، به منظور تکریم و وداع با پیکر مطهر ایشان به وسیله موکلین ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه روز یکشنبه در صحن جامع حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) حضور به هم رسانید.

آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی عضو فقید مجلس خبرگان رهبری و رییس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به دلیل بیماری، عصر جمعه ۱۲ دی ماه در ۸۶ سالگی دار فانی را وداع گفت.

در پی درگذشت این عالم فقید، رهبر معظم انقلاب اسلامی، رییس جمهوری و دیگر مسوولان نظام پیامهای تسلیت جداگانه‌ای صادر کرده‌اند.

/انتخاب

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: خراسان رضوی مصباح یزدی آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۰۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت الله عبادی: عالمان ذخایر بزرگی برای مردم هستند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، آیت الله عبادی در دیدار امام جمعه و جمعی از مسئولان شهرستان زیرکوه گفت: دنیای امروز با وجود فضای مجازی، هم خطرناک‌ترین و هم بهترین زمان برای راهنمایی نسل جوان است که باید از این فرصت برای راهنمایی نوجوانان و جوانان و در امان ماندن آنها از آسیب‌های فرهنگی دشمنان بیش از پیش بهره بگیریم.


وی افزود: وقتی همه با هم هماهنگ و برای خدمت به مردم عزم خود را جزم کنیم و مردم صداقت و خدمت ببینند آن را می‌پذیرند.


نماینده‌ی ولی فقیه در استان گفت: سوابق مردم خراسان جنوبی در وحدت و محبت اهل بیت علیهم السلام زبانزد بوده است و شیعه و اهل سنت در کنار هم با محبت زندگی می‌کنند.


آیت الله عبادی همچنین با اشاره به سیل اخیر در زیرکوه افزود: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هر حادثه‌ای که پیش می‌آید نیرو‌های نظامی و انتظامی پیشرو با عشق به مردم خدمت می‌کنند.

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر شهید مهدی مزرئی نوده در بندرعباس
  • آماده سازی حرم مطهر رضوی برای برگزاری جشن های دهه کرامت
  • آیت الله عبادی: عالمان ذخایر بزرگی برای مردم هستند
  • شاهنامه پژوه بمی در خاک آرام گرفت
  • جای خالی «عیسی قلی‌پور» همیشه احساس می‌شود/ تشییع «بخشی» در زیر باران و درسی که مردم به مدیران فرهنگی دادند
  • تشییع پیکر مسعود اسکویی
  • پیکر مطهر معلم شهید «حجت‌الله یوسفیه» در ورامین تشییع شد
  • شست‌وشوی رواق‌های حرم مطهر رضوی + فیلم
  • پایان ۳۹ سال غربت/ تشییع پیکر معلم شهید در ورامین
  • شست و شوی رواق دارالذکر حرم مطهر رضوی | ویدئو