Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، بیژن نوباوه‌وطن صبح امروز در آیین بزرگداشت سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی با عنوان مردزمانه با تبیین جایگاه انسان‌های متعالی و شایسته اظهار داشت: در طول ادوار مختلف تاریخی حوادث گوناگونی رخ داده که برخی انسان‌ها قهرمان آن وقایع می‌شدند ولی مانا و ماندگار نشدند.

عضو ناظر در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما با بیان اینکه مجاهدان در راه خدا که با اخلاص و در پرتو ایمان الهی شهید می‌شوند نام و راهشان ماندگار می‌شود گفت: تنها  انسان‌های  با تفکرات الهی جاودانه و ماندگار می‌شوند چراکه در طول سال‌ها و قرن‌ها انسان‌های گوناگونی جان باخته‌اند ولی تنها نام و یاد انسان‌هایی در همه ادوار تاریخی جاودانه است که با اخلاص و تفکرات الهی بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی سیاست‌های کشورهای استعماری و استکباری را برشمرد و بیان کرد: در طول قرن‌ها ثابت شده که انگلیس برای تفرقه و جنگ میان مذاهب و قوم‌ها در کشورهای مختلف انواع توطئه‌ها بکار برده‌اند تا به اهداف خود دست یابند.

نوباوه‌وطن نقش سردار حاج قاسم سلیمانی را در منطقه مورد اشاره قرار داد و  با بیان اینکه سردار دل‌ها عقلانیت و مدیریت مقاومت را به جامعه ارائه داد تاکید کرد: این سردار بزرگ اسلام با تفکر الهی که در انقلاب اسلامی نهفته است مسیر مجاهدت و مقابله با ظالمان، زورگویان، متجاوزان و مستکبران در پیش گرفت و امروز با آموزش‌های وی به رزمندگان در منطقه شرق مدیترانه یک مقاومت به هم پیوسته ایجاد شده‌ است.

وی با اشاره به جلوگیری سردار حاج قاسم سلیمانی از دولت‌سازی، آمریکا در کشورهای منطقه تصریح کرد: برای دولت سازی، در کشورهای منطقه به سبب تدابیر و تفکر انقلابی حاج قاسم سلیمانی و عملیات بازدارنده، آمریکا  ناکام ماند و شکست خورد.

بیشتر بخوانید

حاج‌قاسم حقیقت ناب ملت‌های مقاوم و تسلیم‌ناپذیر است

امام جمعه بوشهر: شهید سلیمانی نماد یک انسان تراز اسلام ناب محمدی (ص) است

هجر حبیب| عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: بالاترین و ناب‌ترین خصیصه شهید قاسم سلیمانی ولایت‌مداری است

عضو ناظر در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما با اشاره به اینکه کار شهید حاج قاسم سلیمانی  در مقابل دولت‌سازی آمریکا کاری بزرگ بود خاطر نشان کرد: بزرگترین شکست آمریکا در منطقه، شکست در دولت‌سازی است که بزرگترین پیروزی سردار سلیمانی محسوب می‌شود.

نوباوه‌وطن، عظمت، مجاهدت  و ایدئولوژی حاج قاسم سلیمانی را حاصل تفکرات الهی و انقلاب اسلامی وی دانست و گفت: یکی از شاگردان این سردار بزرگ اسلام، ابومهدی المهندس بود که دارای این چنین مجموعه فکری بود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، مهم‌ترین ویژگی انقلاب اسلامی را مجموعه تفکراتی آن  برگرفته از آیات الهی دانست و تصریح کرد:  آنچه انقلاب اسلامی  نسبت به جامعه جهانی برتری دارد عقلانیت است و ملت ایران هم اکنون از این ویژگی برخوردار هستند چراکه در بالاترین فشارهای دشمنان، ولی  با عقلانیت در برابر آن ایستادگی می‌کنند.

وی افزود: حاج قاسم سلیمانی با مجاهدت، تفکر، عقلانیت و انقلابی‌گری توانست مکتب خود رابه جامعه ارائه و فرهنگ مقاومت در منطقه نهادینه کند.

نوباوه‌وطن، با بیان اینکه تفکر سردار حاج قاسم سلیمانی بر گرفته از انقلاب اسلامی است گفت: حاج قاسم سلیمانی  آزادی انسان‌های در بند و مورد ظلم و ستم  که همان اهداف انقلاب اسلامی است آنرا به اوج محبوبیت  نزد خداوند  متعال و جهان اسلام رساند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه در سایه عقلانیت است که این شهدا و قهرمانان ملی شناخته می‌شوند افزود: ادغام عقلانیت و تفکر انقلابی و ایدئولوژی اسلام سبب  شد که دشمن افرادی مانند حاج قاسم سلیمانی، محسن فخری‌زاده و بسیاری دیگر از دانشمندان ایرانی را هدف قرار دهد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی شهید آمریکا سردار سلیمانی بیژن نوباوه سردار حاج قاسم سلیمانی انقلاب اسلامی نوباوه وطن دولت سازی انسان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۰۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عادی‌سازی روابط رژیم صهیونیستی و کشورهای منطقه قابل هضم و توجیه نیست

به گزارش «نماینده»، فداحسین مالکی با اشاره به تحرکات برخی از کشورهای عربی برای عادی‌سازی روابط رژیم صهیونیستی و کشورهای منطقه و تاکید امروز رهبر معظم انقلاب در فرمایشات شان، گفت: نکته کلیدی که مقام معظم رهبری در دیدار با جمعی از معلمان داشتند، در مورد برخی از تحولات در کشورهای منطقه و مسلمان که به دنبال عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی هستند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به هر حال این موضوع خطرناکی است به لحاظ اینکه این کشورها با توجه به حوادث خونینی که توسط صهیونیست ها در غزه و فلسطین رقم خورده و می خورد و هزاران نفر از مردم بی گناه فلسطین را به خاک خون کشاندند، این وضعیت قابل هضم و توجیه نیست.

وی بیان کرد: رهبران کشورهایی که به دنبال عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی هستند. باید خود را در مقابل ملت هایشان، ملت های اسلامی و ملت های تاریخ ببینند و پاسخگو باشند به لحاظ اینکه از جرثومه ای حمایت می کنند که کشتاری بی رحمانه در طول سال های گذشته علیه مردم مظلوم فلسطین وغزه مرتکب شده اند.

دیگر خبرها

  • همه اقدامات دشمنان علیه انقلاب اسلامی شکست خورد
  • دشمنان هر اقدامی که علیه انقلاب اسلامی کردند شکست خوردند
  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • عادی‌سازی روابط رژیم صهیونیستی و کشورهای منطقه قابل هضم و توجیه نیست
  • مگر ما مرده باشیم که یکی از این خانواده به‌دست داعش شهید شوند
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • پول انتخابات و جنگ؛ اهداف واقعی‌تر سفر بلینکن به منطقه‌
  • شلیک به مغز انقلاب اسلامی
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی