Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به دیدار با مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، گفت: پیگیر توسعه و تجهیز زیرساخت‌های ورزش و جوانان استان همدان هستیم.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمید سیفی مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان به همراه علیرضا شهبازی نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی در راستای توسعه زیرساخت‌های ورزش و جوانان استان همدان با تقی زاده معاون پارلمانی و امور استان‌ها، حسن کریمی مدیرکل رابط بین‌الملل وزارت ورزش و جوانان و مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور دیدار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این خصوص، اظهار کرد: خوشبختانه طی دیدارهایی که امروز انجام شد ضمن ارائه گزارش عملکرد سه‌ماهه به معاون محترم وزیر ورزش و جوانان در خصوص اقدامات صورت گرفته در استان همدان، مسائل و موانع پیش مطرح و راهکارها و دستورات لازم جهت مرتفع شدن آن‌ها صادر شد.

وی گفت: در ادامه نیز به همراه معاون پارلمانی و امور استان‌های وزارت ورزش و نماینده مردم شهرستان نهاوند در مجلس شورای اسلامی با حسن کریمی مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور دیداری صمیمی صورت گرفت و موارد مربوط به توسعه و تجهیز پروژه‌های ورزشی استان همدان مطرح و مقرر شد پس از انجام روال اداری اقدامات لازم هرچه سریع‌تر انجام شود.

سیفی تصریح کرد: در ادامه نیز دومین دیدار طی چند ماه اخیر با فرشید طهماسبی مدیرکل روابط بین‌الملل وزارت ورزش انجام شد و مقرر شد اقدامات لازم جهت معرفی ظرفیت‌های ورزش و جوانان استان همدان با استفاده از زیرساخت ایجادشده در بستر اینترنت به کشورهای مختلف اقدام شود.

وی در پایان تصریح کرد: برای توسعه و رونق ورزش استان همه آنچه در توان است با استفاده از ارتباطات موجود بکار گرفته‌شده تا بتوانیم در راستای خدمت به ورزش و ورزشکاران استان همدان اقدام و ادای دین کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به افتتاح چندین پروژه ورزشی هم‌زمان با دهه مبارکه فجر در استان همدان، گفت: با افتتاح پروژه های در نظر گرفته‌شده تا پایان سال جاری ضمن اضافه شدن به سرانه ورزشی استان همدان به عدالت توزیع امکانات و زیرساخت‌ها برابر استاندارهای ملی و جهانی نزدیک تر خواهیم شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تقی زاده حسن کریمی علیرضا شهبازی مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی حمید سیفی مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان ورزش و جوانان استان همدان ورزش و جوانان استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۰۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام

شهاب شهبازی مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام با بیان اینکه در استان ایلام ۳۶۴ هیئت ورزشی در رشته‌های مختلف فعالیت دارند، اظهار کرد: ۳۷ هزار و ۶۰۰ ورزشکار سازمان یافته در این تعداد هیئت ورزشی استان به فعالیت‌های ورزشی می‌پردارند.

وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام در سال جاری، توسعه اماکن و فضا‌های ورزشی در نقاط مختلف استان به ویژه مناطق کمتر برخوردار است، تصریح کرد: سرانه ورزشی استان پیش از این، ۹۰ صدم متر مربع بوده است که این میزان با افتتاح طرح‌های مختلف ورزشی از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون، در سطح استان به ۹۸ صدم مترمربع افزایش یافته است.

شهبازی با اشاره به اینکه برای اولین بار اعتبار ورزشی استان طی سال‌های گذشته، برابر اعتبار ورزشی کلان شهر‌های کشور در دولت سیزدهم اختصاص یافته است، گفت: اعتبارات ورزشی استان با پیگیری‌های انجام شده و حمایت‌های استاندار ایلام در سال ۱۴۰۲ به بیش از ۲۷۶ میلیارد ریال افزایش یافت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام با اشاره به اینکه ۶۴ طرح نیمه‌تمام ورزشی در آغاز کار دولت سیزدهم در استان وجود داشته است، گفت: از این تعداد طرح، از ابتدای کار دولت سیزدهم با تلاش مستمر و تعامل مسئولان ارشد استان، ۳۳ طرح تکمیل شده و در اختیار اقشار مختلف مردم و ورزشکاران استان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه ۱۵ طرح ورزشی دیگر نیز تا دهه فجر سال جاری تکمیل می‌شود، یادآور شد: قبل از دولت سیزدهم در استان ۷۸ خانه ورزش روستایی وجود داشته است که این تعداد از ابتدای کار دولت سیزدهم تا کنون، به ۱۱۴ خانه ورزش روستایی افزایش یافته است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • تقویت زیرساخت‌های ورزشی شهر صدرا
  • زیرساخت‌های ورزشی شهر صدرا تقویت می‌شوند
  • زیرساخت‌های ورزش مدارس در میامی توسعه یافت
  • آب با صرف بیش از ۴۰ میلیارد ریال اعتبار به روستای توانه در نهاوند رسید
  • استقرار نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر صدرا
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • انتصاب مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس
  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود