Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@14:52:15 GMT

سه‌کتاب جدید شعر و داستان ایرانی چاپ شد

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۵۰۴۰۰

سه‌کتاب جدید شعر و داستان ایرانی چاپ شد

به گزارش خبرگزاری مهر، نشر عنوان به‌تازگی سه‌کتاب جدید در حوزه ادبیات و شعر ایران منتشر و راهی بازار نشر کرده است.

یکی از این‌کتاب‌ها، رمان «دختر سیب» نوشته وحید علیرضایی است که داستان پر فراز و نشیب دو دختر به نام‌های سایه و آلما را شامل می‌شود. این‌دوشخصیت حوالی میدان خراسان در تهران با چالش‌های بسیاری در زندگی‌شان روبرو هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضایی که پیش از این‌رمان «گستاخ» را نوشته، در رمان جدید خود، لحن تازه و فضایی واقعگرایانه را تجربه کرده و کنجکاوانه به زندگی دخترانی سر زده که برای رهایی از گرفتاری‌های مالی و رسیدن به رفاه، حاضر می‌شوند دست به هر تقلایی بزنند.

رمان «دختر سیب» با ۲۶۶ صفحه و قیمت ۵۸ هزار تومان منتشر شده است.

دو کتاب دیگری که نشر عنوان منتشر کرده، از صالح عطایی شاعر و نویسنده اردبیلی هستند. این‌دو کتاب «فیقدان آتی» و «کلمه‌لرین آردیجا» نام دارند.

صالح عطایی، متولد ۱۳۴۴ است. او در سال ۷۶ نخستین مجموعه شعرش را با نام « بلکه داها دییَنمه‌دیم/  شاید دیگر نتوانم بگویم» به دو زبان ترکی و فارسی، با ترجمه‌ شهرام شیدایی و چوکا چکاد و مقدمه‌ رضا سید حسینی منتشر کرد. مجموعه‌داستان دو زبانه « دُن‌کیشوت و دَلی دومرولون کؤرپؤسؤ/ دن‌کیشوت و پل دومرول دیوانه» و رمان ترکی‌ «منیم آدلاریم» هم از این نویسنده در سال ۸۳ منتشر شدند.

«فیقدان آتی» (اسب فقدان) علاوه بر مجموعه اشعار صالح عطایی، مقاله «بو ائکیزلر» (این دو قلوها) را نیز شامل می‌شود. اثری درباره شعر نوی ترکی در ایران در ۳۱۴ صفحه، قطع پالتویی که قیمت جلد شومیز آن ۶۷ هزار تومان و جلد سخت‌اش ۸۷ هزار تومان است.

«کلمه‌لرین آردیجا» (در پی واژه‌ها) هم رمانی ترکی در ۴۵۸ صفحه است که با قطع پالتویی ۷۸ هزار و با جلد سخت ۹۸ هزار تومان قیمت دارد.

کد خبر 5112577 صادق وفایی

منبع: مهر

کلیدواژه: کتاب شعر رمان ایرانی ادبیات ایران قاسم سلیمانی معرفی کتاب آیت الله مصباح یزدی اولین سالگرد شهادت حاج قاسم ترجمه ابو مهدی المهندس رادیو مقاومت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی نمایشگاه مجازی کتاب مقاومت اسلامی تجدید چاپ جشنواره صنعت چاپ شهدای مدافع حرم جشنواره نقد کتاب هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۰۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس در هجده گفتگو به انتقال فرهنگ دفاع مقدس و ارائه آموزش‌های تخصصی مخابرات در جنگ می‌پردازد.
این کتاب براساس سیر زمانی وقایع تنظیم شده و گفت و گوی هجدهم آن به خاطرات سردار باقری با شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس اختصاص دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فراخوان جایزه داستان و بازآفرینی منتشر شد
  • چاپ دوم کتاب «ترجیع‌بند در شعر نو» منتشر شد
  • کدام کتاب «سروش صحت» باعث صف طولانی در اصفهان شد؟
  • برگزاری جشن تولد برای مجموعه کتاب‌های پیامبران اولوالعزم در نمایشگاه کتاب
  • داستان تیتراژ سریال دلیران تنگستان
  • داستان تیتراژ سریال«دلیران تنگستان»/ وقتی موسیقی ایرانی محترم است
  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • رمان جدید اکبر والایی چاپ شد/ «بر فراز کشتزار» در بازار نشر
  • رمان جدید اکبر والایی چاپ شد/«بر فراز کشتزار» در بازار نشر
  • (تصاویر) پریناز ایزدیار همزداش را پیدا کرد؛ شباهت عجیب دو بازیگر زن ایرانی و ترکی!