Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، سرهنگ حمزه برین اظهار داشت: این ماسک ها در بخش های الموت شرقی، الموت غربی و طارم سفلی و در بین نیازمندان این مناطق توزیع شد.

وی افزود: این اقدام به جهت رعایت دستورالعمل های بهداشتی در مناطق محروم و روستایی استان قزوین انجام شده و امیدواریم این اقدام باعث کاهش ابتلا مردم این مناطق به ویورس کرونا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول گفت: این ماسک ها توسط خیریه حضرت رقیه (س) وابسته به قرارگاه پیشرفت و آبادانی حضرت صاحب الامر (عج) استان قزوین تامین شده است و در بین ۱۴ هزار خانوار ساکن در تمامی روستاهای بخش الموت شریق، الموت غربی و طارم سفلی توزیع می شود.

برین اضافه کرد : این قرارگاه با همکاری حوزه مقاومت بسیج شهید حدادی معلم کلایه و خیران این منطقه، ۱۱۴ بسته معیشتی به ارزش ۴۵ میلیون تومان تهیه و با قربانی ۲ راس گوسفند در بین نیازمندان روستاهای الموت شرقی توزیع کرده است.

معاون اجرایی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین اظهار داشت: قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین با هدف خدمات رسانی به مناطق روستایی و محروم استان قزوین راه اندازی شده و خدمات مختلفی را در جهت محرومیت زدایی انجام می دهد.

برچسب‌ها ماسک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان قزوین محرومیت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ماسک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان قزوین ماسک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان قزوین محرومیت اخبار کنکور استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۰۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین 

جمشید زمانی مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: ۲۰ تن گوشت منجمد با قیمت هر کیلوگیرم ران ۲۸۵ هزار تومان، سردست ۲۷۵ هزار تومان، راسته ۲۷۰ هزار تومان، گردن ۲۶۵ هزار تومان و قلوه‌گاه ۲۴۰ هزار تومان عرضه می‌شود.

وی افزود: این میزان گوشت منجمد گوسفندی با هماهنگی انجمن واردکنندگان فرآورده‌های خام دامی و از طریق شرکت تعاونی مصرف جهاد کشاورزی استان خریداری و عرضه می‌شود.

زمانی بیان کرد: این طرح با هدف تنظیم بازار، حمایت و دسترسی آسان و به صرفه شهروندان و تعادل بخشی به توازن عرضه و تقاضا توزیع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس
  • ساخت فضاهای آموزشی در مناطق محروم شهرستان دیر
  • توزیع ۲۰۰۰ پزشک عمومی در کشور
  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • سایبرتراک مناطق محروم! (عکس)
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین 
  • پروژه قزوین- الموت در تابستان امسال به بهره برداری می‌رسد
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • کلنگ احداث طرح زنجیره تولید و پرورش ماهیان سردابی