Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمزه برین در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به آغاز رزمایش شهید سلیمانی در استان قزوین اظهار کرد: قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان قزوین نیز در این طرح با تمام توان و ظرفیت خود مشارکت داشته است.

وی با بیان اینکه طرح‌های متفاوتی برای ارائه خدمات به مردم در این طرح عملیاتی شد افزود: حفظ سلامتی مردم با استفاده از ظرفیت‌های موجود در سه دهستان هدف این قرارگاه در دستور کار قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان قزوین ادامه داد: در سومین مرحله از رزمایش کمک مومنانه در راستای تشویق مردم به استفاده از ماسک جهت جلوگیری از شیوع ویروس منحوس کرونا کار مشترکی با خیریه حضرت رقیه (س) انجام شد.

وی افزود: در این مرحله از رزمایش بیش از ۷۰ هزار عدد ماسک سه لایه رایگان بین مردم در مناطق الموت شرفی و غربی و طارم توزیع شد.

برین عنوان کرد: این ماسک‌ها که توسط خیریه حضرت رقیه (س) و خیریه امید فردا تهیه شده است در بین ۱۴ هزار خانواده در این سه بخش توزیع شده است.

معاون اجرایی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین تأکید کرد: همچنین قرارگاه پیشرفت و آبادانی با همکاری حوزه مقاومت بسیج شهید حدادی معلم کلایه و خیرین محترم، ۱۱۴ بسته معیشتی به ارزش ۴۵ میلیون تومان تهیه و با قربانی دو رأس گوسفند در بین نیازمندان روستاهای الموت شرقی توزیع شد.

وی در پایان یادآور شد: اجرای این طرح‌ها از سوی بسیجیان با هدف قطع زنجیره کرونا انجام شده و بسیج در شرایط دشوار امروز نیز در کنار مردم خواهد ماند.

کد خبر 5112447

منبع: مهر

کلیدواژه: ماسک قزوین قرارگاه پیشرفت عمران و آبادانی طارم منطقه الموت قزوین قاسم سلیمانی ویروس کرونا اولین سالگرد شهادت حاج قاسم 9 دی آیت الله مصباح یزدی شیراز آمار کرونا کرمانشاه بوشهر آلودگی هوا جبهه مقاومت شهرستان کرج عکس استانها شیوع کرونا استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۸۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر، جمشید زمانی اظهار کرد: ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری برای مدیریت عرضه و تقاضا در بازار قزوین توزیع شد.

وی افزود: این میزان گوشت منجمد با قیمت هر کیلوگیرم را ن ۲۸۵ هزار تومان، سردست ۲۷۵ هزار تومان، راسته ۲۷۰ هزار تومان، گردن ۲۶۵ هزار تومان و قلوه‌گاه ۲۴۰ هزار تومان عرضه می شود.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اظهار داشت: این میزان گوشت منجمد گوسفندی با هماهنگی انجمن واردکنندگان فراورده های خام دامی و از طریق شرکت تعاونی مصرف جهاد کشاورزی استان خریداری و عرضه می شود.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با اشاره به اینکه عرضه این میزان گوشت منجمد گوسفندی وارداتی از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری آغاز و ادامه خواهد داشت افزود: این طرح با هدف تنظیم بازار، حمایت و دسترسی آسان و به صرفه شهروندان و تعادل بخشی به توازن عرضه و تقاضا توزیع شده است.

کد خبر 6090305

دیگر خبرها

  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس
  • پیش بینی مبارزه با ملخ در سطح ۵ هزار هکتار از مزارع کشاورزی قزوین
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ 
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین 
  • پروژه قزوین- الموت در تابستان امسال به بهره برداری می‌رسد
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • کلنگ احداث طرح زنجیره تولید و پرورش ماهیان سردابی