Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود اسماعیل‌پور که به دلیل مصدومیت دست، چند سالی از کشتی فاصله گرفته بود، با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش از خداحافظی رسمی با دنیای قهرمانی خبر داد.

مسعود اسماعیل پور، دارنده دو مدال نقره و برنز کشتی آزاد جهان چند سالی است که با وجود عشق و علاقه‌اش برای ادامه کشتی، به دلیل آسیب دیدگی در ناحیه دست و بی‌نتیجه ماندن جراحی و پیگیری درمان، نتوانسته روی تشک برود با این وجود او در مصاحبه‌هایش همیشه صحبت از تلاش برای بازگشت به تشک می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، این کشتی‌گیر جویباری و فرزند محمود اسماعیل‌پور مربی سازنده مازندران، در صفحه اینستاگرام خود از خداحافظی قطعی با دنیای قهرمانی خبر داد، در حالیکه به شدت از بی توجهی نسبت به وضعیت معیشتی و اشتغال قهرمانان گلایه داشت.

او در بخشی از نامه خداحافظی‌اش نوشته است:

کشتی دیگر آینده هیچ کسی را اینجا تامین نخواهد کرد، حتی عمر یک کشتی‌گیر وقتی به انتها رسید، هیچ آینده‌ای نخواهد داشت. پیشنهاد می‌کنم هر کسی راه کشتی را پیش گرفته بداند، انتهایش فراموش خواهد شد و حتی بستری نیست که انتقال تجربه کند. تا امروز هر مدالی گرفتم درون کیسه‌ای انداختم تا شاید کسی بتواند از ضایعاتش حداقل استفاده کند چون به کارم نیامد، تنها عشق مردم است که همواره به هر ورزشکاری دلگرمی می‌دهد. حتی ابتدایی‌ترین شغل هم نصیب کشتی گیری که بهترین عناوین جهانی و المپیک کسب کند نخواهد شد و حتی از ساده‌ترین کسی که منصبی در این دستگاه دارد التماس و خواهش هم بکنی، جز جوابِ «برو قهرمان و قهرمانی کیلویی چند» می‌شنوی اینها نمونه‌ای از آیین نامه‌هایی است که اصلا و ابدا اجرا نشد و نخواهد شد.

اخبار داغ:

بیژن حیدری: روز خواستگاری به خانواده همسرم گفتم ایشان یک هوو دارد! مجیدی در یک محفل خصوصی: به سعادتمند اعتماد نداشتم که لیست کتبی بدهم! تیم منتخب سال 2020 میلادی را انتخاب کنید کیلیان ام باپه از تعریف و تمجید زیدان از کریم بنزما دلخور است خودکشی نرگس 16 ساله در تهران / اشک پزشکان و پرستاران در آمد + عکس

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۰۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان غمگین قصه امین اسماعیل‌نژاد در ایتالیا

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب رقابت‌های سوپرلیگای والیبال ایتالیا، تیم ورونا در حضور امین اسماعیل نژاد قطر پاسور ایرانی خود با نتیجه سه بر یک مقابل لوبه شکست خورد و به مقام ششمی این لیگ بسنده کرد.

در این دیدار ابتدا ورونا ست اول را با نتیجه 25 بر 23 از آن خود کرد. در ادامه اما لوبه توانست ست های دوم تا چهارم را با نتایج 25 بر 18، 26 بر 24 و 25 بر 22 پیروز شود تا با کسب رتبه پنجم سهمیه کاپ اروپا را به دست بیاورد.

در این مسابقه نوموری کیتا و امین اسماعیل نژاد به ترتیب نوزده و هجده امتیاز برای ورونا کسب کردند و در تیم لوبه مارلون یانت هررا بیست و چهار و آدیس لاگومژیا بیست و یک امتیاز به دست آوردند.

با این نتیجه ورونا با ستاره ایرانی خود رتبه ششم فصل 24-2023 را به دست آورد؛ رتبه ای که رضایت هواداران این تیم را به دنبال نخواهد داشت.

دیگر خبرها

  • شکار ریزپرنده اوکراینی با کیسه سیب زمینی
  • آموزش فر کردن مو با چنگال ؛ روشی فوری برای فر کردن موها | چگونه از موهای فر نگهداری کنیم؟
  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟
  • آشنایی با استاد شعله
  • آشنایی با استاد اسماعیل آشتیانی
  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • استوری مشکوک ستاره ایرانی: پایان قصه ایتالیا!
  • پایان غمگین قصه امین اسماعیل‌نژاد در ایتالیا
  • احتمال حضور ۵ کشتی‌گیر خوزستانی در مسابقات المپیک