Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل سابق کمیته ملی المپیک گفت: شهادت، هنر مردان خداست؛ شهید سلیمانی هم مرد خدایی بود و به آن چیزی که آرزویش را داشت، رسید.

به گزارش مشرق، بهرام افشارزاده، دبیرکل سابق کمیته ملی المپیک با اشاره به فرا رسیدن سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی گفت: بدون شک شهادت، هنر مردان خداست. شهید سلیمانی هم مرد خدایی بود و به آن چیزی که آرزویش را داشت، رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهید سلیمانی کسی بود که نامش لرزه به جان دشمن می‌انداخت. ایشان مظلومانه و دور از وطن در غربت به شهادت رسیدند.

وی تصریح کرد: جنس شهدا فرق می‌کند و مردم با آنها همزاد پنداری می‌کنند. مهر کسانی که مخلصانه برای دفاع از اعتقاد و میهن‌شان به جنگ استکبار می‌روند، در دل‌ها می‌نشیند و بر همین اساس حاج قاسم سردار دل‌ها می‌شود و مهرش در دل همه مردم ایران جای دارد.

افشارزاده افزود: سال‌ها امنیت یک کشور و منطقه به دست پر توان و جهاد خالصانه سردار سلیمانی برقرار شده بود و ایشان با فداکاری‌های بی‌نظیر خود و یاران‌شان توانستند به داد مظلومان برسند. امیدوارم راهشان ادامه داشته باشد و مردم قدر هم‌مکتبان سردار سلیمانی را بیش از پیش بدانند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا شهید سلیمانی کمیته ملی المپیک سردار قاسم سلیمانی بهرام افشارزاده شهید سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۰۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح

دیگر خبرها

  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • سردار فدوی: صهیونیست‌ها با حمله به کنسولگری حماقت کردند و باید تنبیه اساسی می‌شدند
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت