Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس با بیان اینکه دولت باید پاسخگوی کسری بودجه باشد، گفت: اصلاح بودجه در دستور کار مجلس قرار دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، علی حدادی در آیین نخستین سالگرد شهادت سیدالشهدای مقاومت که در شهرستان چهارباغ برگزار شد با بیان اینکه ایشان به معنای واقعی خداباور، خداترس و قیامش برای خدا بود، اظهار داشت: امروز تفکر سپهبد شهید سلیمانی نه تنها در ایران بلکه در همه کشورهای مسلمان و غیر مسلمان آزادی‌خواه گسترش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مکتب حاج قاسم سلیمانی در تقابل با تفکرات جهان استکبار بود و نظام سلطه را کلافه کرده بود، افزود: داعش به 86 درصد از خاک سوریه تجاوز کرده بود و به نزدیکی حرم مطهر حضرت زینب(س) آمده بود، اما مدافعان حرم با رشادت‌هایشان هیمنه دشمن را در هم ریختند.

هجر حبیب|جانشین فرمانده سپاه ‌‌اردبیل: ‌جبهه مقاومت با شهادت حاج قاسم مقاومت‌تر شد + فیلمهجر حبیب| روایتی تازه از فتح نبل و الزهرا؛ وقتی حاج قاسم «نشان فتح» را به رزمندگان خراسان شمالی داد + فیلمهجر حبیب| عضو کمیسیون امنیت مجلس: ‌انتقام سختی از عاملان ترور شهید سلیمانی ‌گرفته می‌شود + فیلم

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی با عنوان اینکه عاملان جنایات به شهادت رساندن سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و شهدای دانشمند ما باید بدانند که حتی در خانه خود نیز امنیت نخواهند داشت، بیان کرد: به یاری خدا به زودی آمریکا از منطقه اخراج و منطقه خاورمیانه امن و به منطقه ای با مدیریت تمدن اسلامی تبدیل می‌شود.

سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس در خصوص وضعیت حوزه انتخابیه خود و تبدیل شدن چهارباغ به شهرستان تصریح کرد: ما به دنبال تابلوی شهرستانی چهارباغ نبودیم بلکه باید زیرساخت‌های شهرستان فراهم شود.

وی با عنوان اینکه استان البرز در حوزه تامین منابع در آمدی استان هشتم کشور است، خاطر نشان کرد: این در حالی است که در حوزه توزیع اعتبار در رتبه 28 قرار داریم.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی در خصوص بودجه سال 1400 که توسط دولت به مجلس ارائه شده، گفت: کسری بودجه 1400 بیش از 350 هزار میلیارد است.

حدادی با بیان اینکه دولت باید پاسخگوی این کسری بودجه باشد، عنوان کرد: مجلس در خصوص اصلاح بودجه تلاش‌های مختلفی انجام می‌دهد و اجازه هدر رفت بودجه را نمی‌دهد.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۰۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق کمیسیون اقتصادی مجلس با «مخبر» برای اصلاح سیاست‌های ارزی

به گزارش خبرگزاری مهر، روز گذشته نشست مشترک اعضای کمیسیون اقتصادی با حضور معاون اول رئیس جمهور، معاون حقوقی و پارلمانی رئیس جمهور و رئیس کل بانک‌مرکزی برگزار شد؛ هدف از برگزاری این نشست بررسی وضعیت سیاست‌های ارزی دولت سیزدهم در مجموعه بخش‌های اقتصادی کشور بود.

در این نشست اعضای کمیسیون اقتصادی، بانک مرکزی، مخبر معاون اول رئیس جمهور و حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور حضور داشتند و در مورد شرایط اقتصادی کشور و پیامدهای مرتبط با انتقال سیاست‌های ارزی در طول ۲ سال اخیر به بیان نکاتی پرداختند.

همچنین ضمن بررسی شاخص‌های مثبت همانند نرخ رشد و نرخ تورم و نقدینگی به اهم مشکلات مربوط به سیاست‌ها اشاره کردند.

در این نشست وضعیت تراز تجاری، افزایش نرخ تورم کالاهای اساسی و غیر اساسی، قاچاق، وضعیت تولید کالاهای اساسی در داخل کشور و شاخص سرانه مصرف واردات کالاهای اساسی مطرح شد.

همچنین در این جلسه، محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجموعه بسته پیشنهادی کمیسیون را به معاون اول رئیس جمهور تقدیم و بیان کرد که ما آماده همکاری در جهت بهبود شرایط اقتصادی در کشور هستیم.

فرزین رئیس کل بانک مرکزی نیز در این جلسه توضیحات مربوط با شاخص‌های کلان اقتصادی و اثرات مثبت آن در اقتصاد کشور را توضیح داد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از توافقات خوب این کمیسیون با معاون اول رئیس جمهور برای اصلاح سیاست‌های ارزی جهت ارتقای توانمندی اقتصادی کشور خبر داد و گفت: ما آماده همکاری در جهت بهبود شرایط اقتصادی در کشور هستیم.

پیش از این، پورابراهیمی در نامه‌ای به رئیس جمهور ضمن تبیین مشکلات در رابطه با پیامدهای ارزی دولت در سیاست‌های ارزی بانک مرکزی، پیشنهاداتی را مطرح کرده بود.

کد خبر 6100125 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • توافق مجلس و دولت برای اصلاح سیاست‌های ارزی
  • توافق کمیسیون اقتصادی مجلس با «مخبر» برای اصلاح سیاست‌های ارزی
  • واگذاری «تعیین دستمزد کارگران» به مجلس منتفی شد
  • واگذاری تعیین حقوق کارگران به مجلس منتفی شد
  • مژده به کارگران ، مجلس بیخیال تعیین حقوق کارگری شد
  • واگذاری «تعیین دستمزد کارگران» به مجلس منتفی شد
  • ۹ سال انتظار برای تشکیل نهاد حامی کودکان کافی نیست؟/ پلیس اطفال و نوجوانان پشت چراغ سبز مجلس
  • دولت برنامه‌ای برای ارسال لایحه واگذاری حقوق کارگران به مجلس ندارد
  • پیش‌شرط‌های مشارکت مردم در اقتصاد چیست؟
  • خبر خوش شورای نگهبان برای بازنشستگان | افزایش چشمگیر حقوق بازنشستگان از این ماه