Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،؛ جواد بلندی مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت حیدریه گفت: طرح رایگان دوگانه سوز کردن خودرو‌های عمومی از اردیبهشت ماه امسال به مرحله اجرا درآمد که تاکنون یک هزار و۶۴۰ خودرو درحوزه‌عملیاتی این منطقه درسامانه ثبت نام کرده وتعداد یک‌هزار و۱۰۲خودرو به‌صورت رایگان دوگانه‌سوزشدند و الباقی با اولویت زمان ثبت نام دوگانه سوز می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: مالکان خودرو‌های عمومی (وانت‌بار و تاکسی) که تا این لحظه موفق به ثبت نام در سامانه نشده اند می‌توانند بامراجعه به آدرس GCR.NIOPDC.IR نسبت به ثبت نام و اخذ نوبت اقدام کنند.
مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت حیدریه ادامه داد: فرهنگ سازی در زمینه بهینه‌سازی مصرف سوخت، توسعه جایگاه‌های عرضه‌سوخت CNG، اجرای طرح رایگان دوگانه سوز کردن خودرو‌ها وهمچنین نظارت بر عملکرد کارگاه‌های مجازتبدیل‌سوخت، از جمله اقدامات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در راستای کمک به توسعه اقتصاد کشور، حفظ منابع و سلامت محیط زیست است.

بلندی بیان کرد: با هدف توسعه صنعت CNG شرایط برای جذب سرمایه‌گذار فراهم است و این منطقه آمادگی خود را برای صدور موافقت اصولی ساخت جایگاه CNG با سرمایه گذاری بخش خصوصی درحوزه عملیاتی جنوب‌خراسان رضوی اعلام می‌کند.

انتهای پیام/ا. غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خودروهای دوگانه سوز فرآورده های نفتی خودروهای عمومی رایگان دوگانه سوز ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۰۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی متهم برداشت غیرمجاز یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریالی در تربت حیدریه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی فرمانده انتظامی شهرستان تربت حیدریه گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان در خصوص برداشت غیرمجاز یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال از حسابش بدون اطلاع ، پی گیری موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

 سرهنگ حمیدرضا خوشخو افزود: کارشناسان پلیس فتا با اشراف اطلاعاتی متهم برداشت‌های غیرمجاز را در استان تهران شناسایی و پرونده به صورت نیابتی به دادسرای مربوطه ارسال شد.

سرهنگ خوشخو تصریح کرد: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد متهم با راه اندازی یک سایت جعلی و ارسال لینک آن، افراد را به درگاه جعلی هدایت و با در دست داشتن اطلاعات کارت بانکی، وجه را به کارت دیگری منتقل کرده و پس از پی گیری‌های مقام قضایی وجه نقد به صاحب حساب برگشت داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تربت حیدریه در پایان به شهروندان توصیه کرد؛ با مراجعه به بانک یا موسسه‌ای که در آن حساب دارند نسبت به درخواست و فعال‌سازی رمز پویای یک بار مصرف خود اقدام کنند تا از دسترسی مجرمان و هکر‌ها به رمز حساب‌های بانکی جلوگیری کرده و حضوری امن و بی‌خطر در حوزه بانکداری الکترونیک در فضای سایبر داشته باشند.

دیگر خبرها

  • اعطای بورس به رتبه‌های زیر ۱۰۰۰ کنکور سراسری ۱۴۰۳ برای تحصیل دردانشگاه تربت حیدریه
  • واگذاری اراضی طرح ملی مسکن روستایی در تربت حیدریه
  • اجرای ۴۲۰ میلیارد ریال طرح مرتبط با شرکت برق تربت حیدریه
  • جریمه نقدی برای متهم پرونده قاچاق دارو در تربت حیدریه
  • کسری مخازن آبهای زیرزمینی تربت‌حیدریه از ۵۰ میلیون مترمکعب فراتر رفت
  • بحرانی بودن کسری مخازن آبهای زیرزمینی تربت‌حیدریه
  • پروژه‌های آموزشی نیمه تمام تا مهرماه در تربت حیدریه تکمیل می‌شود
  • افزایش تعداد رشته‌های دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه
  • شناسایی متهم برداشت غیرمجاز یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریالی در تربت حیدریه
  • شهر کَدکَن قابلیت تبدیل به قطب گردشگری ادبی شهرستان تربت‌حیدریه را دارد