Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی اعطا در جریان جلسه علنی روز یکشنبه شورای شهر تهران در تذکری با موضوع جذب دستیاران مدیران شهری گفت: در حال حاضر برنامه وسیعی برای جذب دستیاران مدیران شهرداری، از طریق معاونت منابع انسانی در جریان است و به گمان من اگر از برخی ایرادات و اشکالات صرف نظر کنیم، مجموعاً اقدام خوب و مثبتی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، در شرایطی که به ده‌ها دلیل منطقی یا خودساخته، تزریق خون تازه نیروی انسانی به رگ‌های مدیریت شهری، جز در معدود مواردی که مدیران ارشد شهرداری شخصاً اراده کرده‌اند میسر نبوده، این کار می‌تواند جوانان شایسته‌ای را به مجموعه مدیریت شهری وارد کند و به رویکردهای جدیدی که تهران امروز نیاز دارد، کمک کند.

سخنگوی شورای شهر تهران ادامه داد: اما من می‌خواهم یک نگرانی را مطرح کنم که طرح آن ناشی از احساس مسئولیت نسبت به تحقق عدالت اجتماعی است. ما عهد کرده‌ایم به عدالت رفتار کنیم. عهد کرده‌ایم منافع عمومی شهر و شهروندان را بر هر منفعت دیگری مقدم بدانیم.

اعطا با بیان اینکه تذکر عنوان شده صرفاً طرح یک نگرانی است، تصریح کرد: لیست برگزیدگان به دستم رسید و نگاهی انداختم، در یک نگاه اجمالی در لیست کسانی که به این مرحله از آزمون رسیده‌اند، گویا از فرزندان و بستگان مدیران ارشد شهرداری که منصوب همین دوره نیز هستند، به چشم می‌خورد. ممکن است بگویید آزمون ما یک آزمون فراگیر و عمومی و رسمی و …بوده است. از نظر من همین مورد هم قابل بحث است.

سخنگوی شورای شهر تهران با بیان اینکه ممکن است این افراد بسیار شایسته نیز باشند، اضافه کرد: شاید هم مشمول اصول آقازادگی و ژن خوب هم باشند. من با شناختی که از دکتر مظاهریان دارم، اطمینان دارم توجه کافی خواهند داشت. حتماً ما نیز بررسی و نتیجه این آزمون را دنبال خواهیم کرد تا به عدالت رفتار شود، حق و حقوقی ضایع نشود و شایسته‌گزینی قربانی خویش‌گزینی نشود.

کد خبر 5112549 سمیرا خباز

منبع: مهر

کلیدواژه: علی اعطا شهرداری شورای شهر تهران قاسم سلیمانی آلودگی هوا شهرداری تهران شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش ویروس کرونا آیت الله مصباح یزدی پلیس راهور شورای شهر بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرداری میراث فرهنگی سازمان تامین اجتماعی دیوان عدالت اداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۰۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدبیر مدیران شهری در تحول زیرساخت‌های بوستان کوهستانی دراک

محمدحسن اسدی در کوهپیمایی خانواده بزرگ شهرداری شیراز در بوستان کوهستانی دراک که با همت اداره رفاه کارکنان شهرداری برگزار شد، با بیان اینکه روز ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای را برای این کوهپیمایی بزرگ به فال نیک می‌گیریم، از حضور در اجتماع خانواده شهرداری شیراز ابراز خرسندی کرد.

اوافزود: امروز را روزی برای ورزش خانوادگی و سلامت جسم قرار دادیم تا ورزش و نشاط اجتماعی را در خانواده بزرگ شهرداری شیراز ترویج دهیم.

شهردار شیراز از تلاش دست‌اندرکاران برای ثبت روزی خاطره‌انگیز و به‌یادماندنی و تقدیر کرد.

اسدی گریزی نیز به تاریخچه ایجاد فضای تفریحی و امن بوستان کوهستانی دراک زد و یاد و نام همه کسانی که در ۱۲ سال گذشته در بهبود فضای این بوستان نقش داشتند، گرامی داشت.

او همچنین به تدبیر مدیریت شهری برای تحول این نقطه از کلان‌شهر درراستای تقویت زیرساخت‌های گردشگری اشاره و عنوان کرد: پروژه پارک آبی به‌صورت شبانه‌روزی در حال فعالیت است و عملیات اجرایی پروژه آکواریوم نیز درحال انجام است.

شهردار شیراز خبر احداث تله کابین را نیز به خانواده بزرگ شهرداری این کلان‌شهر داد.

این مقام ارشد مدیریت شهری به اقدامات شهرداری شیراز به‌ویژه نوروز با توجه به حجم بالای گردشپذیری این کلان‌شهر و برنامه‌های پیش‌رو از همراهی خانواده بزرگ شهرداری با مدیریت شهری و رقم خوردن اتفاقات خوب تقدیر کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • توسعه متوازن و عدالت‌محور، نگاه شورای ششم به مسائل شهری
  • تدبیر مدیران شهری در تحول زیرساخت‌های بوستان کوهستانی دراک
  • پاسخگویی مدیران شهری شیراز از طریق سامانه ۱۳۷
  • عبدالحسین خسروپناه: عدالت آزمونی در سازمان سنجش تحقق پیدا کرده است
  • عدالت آزمونی در سازمان سنجش محقق شده است
  • لزوم پیوست رسانه‌ای پروژه‌ها در شهر/ محتوای رسانه‌ها باید مورد سنجش قرار گیرد
  • تلاش سازمان سنجش برای تحقق عدالت آموزشی در کشور
  • ارزیابی عملکرد فرمانداران استان تهران در امور مردمی سازی
  • عملکرد فرمانداران استان تهران در امور مردمی سازی ارزیابی می‌شود
  • واکنش سخنگوی شورای شهر قم به انتقادات از سفر مدیران شهری به اروپا