Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوزه علمیه سفیران هدایت امام صادق علیه السلام در پی ارتحال ملکوتی علامه مصباح یزدی پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه سفیران هدایت امام صادق (ع)،‌ اطلاعیه حوزه علمیه سفیران هدایت امام صادق علیه السلام به مناسبت ارتحال ملکوتی علامه مصباح یزدی طیب الله نفسه الزکیه:
بسم الله الرحمن الرحیم

فی کتاب الله عز و جل : أَ وَ لَمْ يَرَوْا أَنَّا نَأْتِي الْأَرْضَ نَنْقُصُها مِنْ أَطْرافِها .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

......«۴۱ اعراف»


بر اساس آیه شریفه و آنچه در روايات متعدّد مى‌خوانيم كه مراد از كم شدن اطراف زمين، مرگ و فقدان علما و دانشمندان بزرگ است، رحلت جانگداز این علامه مجاهد را به صاحب الارض و الزمان عجل الله فرجه تسلیت و بقاء عمر نائبشان مقام معظم رهبری را که عمار آگاه و آگاهای بخشی را از دست داده اند، آرزو مندیم.


به حق، ارائه منظومه منسجم فکری جامع در مبانی اندیشه اسلامی از سوی آن فقیه و اسلام شناس ژرف اندیش که با حضور مجاهدانه در میدان "جهاد کبیر" طی دوره هجمه های همه جانبه به مبانی اسلام و انقلاب بخصوص در عرصه نظریه های حکومت اسلامی، از این مرد الهی وجهه ای ماندگار در وزان " لسان صدق فی الاخرین" باقی خواهد گذاشت که انشالله برترین توشه های "بعد الطریق" در مسیر الی الله خواهد بود.


ارتحال این علامه مجاهد جهاد کبیر همزمان با سالگرد پرواز خونین سردار سرافراز میدان جهاد با اعداء، سپهبد حاج قاسم سلیمانی نمادی صادقانه در تحقق "بنفسی انت" های ندبه کنان زمینه سازان فرج ارایه میکند که مدد الهی  پرچمشان توسط سربازان آن حضرت در حوزه های علمیه و میادین جهاد و شهادت تا ظهور مولای غائب از نظر در کنار نائبش، بر افراشته خواهد ماند.


ضمن عرض تسلیت به تمامی به سوگ نشستگان رحیلش، از خدای منان آرزومندیم روحش شاد و با انبیاء الهی محشور باد. 


والسلام. مدیر حوزه علمیه سفیران هدایت امام صادق  علیه السلام تهران
سید محمد عابدین زاده

پایان پیام/47

منبع: شبستان

کلیدواژه: آیت الله مصباح یزدی پیام تسلیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۱۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان و اساتید، سفیران روشنی‌بخشِ هدایت و پیام‌آوران آگاهی هستند

رییس جهاد دانشگاهی در پیامی با اشاره به اینکه سالروز شهادت معلم گرانقدر و استاد فرزانه، مرتضی مطهری روز معلم و بزرگداشت مقام استاد، فرصتی ارزشمند برای تجلیل از طلایه‌دارانِ علم و اندیشه است، تاکید کرد: معلمان و اساتید، سفیران روشنی‌بخشِ هدایت و پیام‌آوران آگاهی هستند که عمر گران‌مایه خود را در راه اعتلای خرد، معرفت، اندیشه و مبارزه با جهل و ناآگاهی صرف کرده و با تعهد و دلسوزی، چراغ هدایتِ نسل‌های نو را روشن می‌کنند.

به گزارش ایسنا، در پیام تبریک حسن مسلمی نائینی آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

دوازدهم اردیبهشت‌ماه، سالروز شهادت معلم گرانقدر و استاد فرزانه، مرتضی مطهری، روز معلم و بزرگداشت مقام استاد، فرصتی ارزشمند برای تجلیل از طلایه‌دارانِ علم و اندیشه است؛ نام و یاد شهید استاد مطهری به‌عنوان نمونه‌ای کامل و راستین از یک معلم انسان‌ساز که در تارک زمان درخشیده و قله‌های بلند معرفت را فتح و انسان‌های بزرگی را تربیت نموده، همواره در اذهان مردم ایران جاودانه و ماندگار خواهد ماند.

معلمان و اساتید، سفیران روشنی‌بخشِ هدایت و پیام‌آوران آگاهی هستند که عمر گران‌مایه خود را در راه اعتلای خرد، معرفت، اندیشه و مبارزه با جهل و ناآگاهی صرف کرده و با تعهد و دلسوزی، چراغ هدایتِ نسل‌های نو را روشن می‌کنند و در پرتو تلألو دانش و حکمت، مسیر تعالی و پیشرفت جامعه را ترسیم می‌کنند.

معلمان و اساتید دلسوز و فداکار، همواره نقشی بی‌بدیل را در ساختن آینده جامعه ایفا می‌کنند و همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) فرموده‌اند: «معلمان پایه‌ریز تمدّن نوین هستند؛ چون نیروی انسانیِ شایسته اگر نباشد، تمدّنی به وجود نخواهد آمد.»

جهاد دانشگاهی همواره افتخار  آن را داشته است که در کنار معلمان و اساتید گرانقدر، در عرصه علم و دانش و تربیتِ نسل‌های متعهد و متخصص، گام‌های بلند و پیوسته‌ای بردارد و رسالت خود را در زمینه‌ آموزش‌های دانشگاهی، تخصصی و مهارتی به بهترین شکل به انجام رساند.

اینجانب به‌ عنوان عضوی از جامعه دانشگاهی کشور، فرارسیدن روز تکریم معلم و گرامیداشت مقام استاد را به‌تمامی معلمان و اساتید دانشگاه‌ها، به‌ویژه اعضای هیأت‌علمی، اساتید و مدرسان مجموعه‌ دانشگاه‌ها، مؤسسات آموزش‌عالی و مراکز آموزش تخصصی و مهارتی واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی در سراسر کشور که دلسوزانه و متعهدانه در تلاش هستند تا دانش و مهارت‌های لازم را به دانشجویان منتقل ‌کنند، تبریک می‌گویم و امیدوارم این عزیزان در مسیر علم و دانش و تربیت نسلی فرهیخته و متعهد به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره موفق، پیروز و سربلند باشند.
 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اساتید مدرسه علمیه بوشهر تجلیل شدند
  • دومین اجتماع بزرگ مردمی منطقه ۲۲ برگزار می‌شود
  • حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس طلبه می‌پذیرد
  • نیم قرن مجاهدت «فقیه مجاهد»/ از تاسیس شبکه ماهواره ای تا دانشگاه
  • حرکت کاروان عزاداری شهادت امام صادق (ع) از میدان المپیک تا دانشگاه علامه طباطبایی 
  • پذیرش طلبه در حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس
  • اطلاعیه پذیرش طلبه در حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس
  • معلمان و اساتید، سفیران روشنی‌بخشِ هدایت و پیام‌آوران آگاهی هستند
  • آثار شهید مطهری باید به نسل جوان جامعه معرفی شود
  • مطهری امام