Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیـوز،  علی رضا رزم حسینی شنبه شب  اظهار کرد: در هر صورت به دنبال این هستیم که خودروسازی را از انحصار خارج کنیم و سیاست‌ وزارت صمت این است تا زمانی که خودرو انحصاری است، قیمت‌ها متعادل نیست.

 

وی تاکید کرد: باید تلاش کنیم تا شرکت‌های جدید را در بازار خودرو تقویت کنیم تا اینها بیشتر در بازار فعالیت کنند و کیفیت خودرو نیز مورد توجه خاص خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رزم حسینی ادامه داد: به رغم تحریم های ظالمانه و با خروج برخی برندهای خارجی، لوازم خانگی از کشور کارخانه های لوازم خانگی کشور تقویت شده اند و اکنون کیفیت مناسبی دارند و نیاز کشور را تامین می کنند. 

 

وی یادآوری کرد: آذربایجان شرقی توانمندی لازم را در تولید لوازم خانگی تحت یک برند دارد. وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین گفت: با توجه به ظرفیت بالای آذربایجان در صنعت خودرو باید توجه بیشتری به این بخش شود،  خودروسازی توسعه یابد و وزارت صمت نیز در این خصوص آمادگی دارد.

 

رزم حسینی به ظرفیت بالای شرکت تراکتورسازی نیز اشاره کرد و گفت: این شرکت می‌تواند صنعت خودروسازی را هم در کنارش ایجاد کند و ایدرو هم می‌تواند در آذربایجان شرقی کمک و مشارکت داشته باشد.علیرضا رزم حسینی، وزیر صنعت، معدن و تجارت برای انجام سفر کاری ۲ روز در تبریز به سر می برد و بامداد امروز این شهر ررا به مقصد تهران ترک کرد.

 

ایرنا

2025

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: وزیر صنعت خودروسازی اقتصاد جام نیوز رزم حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۱۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت بیش از یک میلیارد ریالی قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد ، حسین نجف زاده افزود: پرونده قاچاق ۲۵ قلم انواع لواز خانگی شامل سرخ کن، چای ساز و ... به ارزش ۵۲۴ میلیون ریال در شعبه دوم ویژه مبارزه با قاچاق کالا وارز تعزیرات حکومتی شهرستان مهاباد رسیدگی شد.

او افزود: شعبه رسیدگی کننده با بررسی محتویات پرونده و ارائه نکردن اسناد و مدارک معتبر گمرکی، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالا‌های کشف شده متهم را به پرداخت ۵۲۴ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ارزش ریالی کالا محکوم کرد.

نجف زاده گفت: همچنین شعبه متهم را به پرداخت ۵۲۴ میلیون ریال معادل ارزش ریالی کالا بابت حمل کالای قاچاق و در مجموع به پرداخت یک میلیارد و ۴۸ میلیون ریال محکوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: ماموران انتظامی شهرستان مهاباد کالا‌های کشف شده را در بازرسی از یک دستگاه خودروی سواری کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به  تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • پاکشوما ۴۹ ساله شد
  • حراج لوازم خانگی اموال تملیکی در ۹ استان کشور
  • محکومیت بیش از یک میلیارد ریالی قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • مطالبه لوازم‌خانگی و خودروی کیفی ارزان بر زمین مانده است
  • آینده صنعت خودرو ایران؛ ارزخوری یا خودروسازی؟
  • استارت سرد خودروسازی
  • مجازات قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • لوازم‌خانگی ایرانی؛ گران‌تر از برند‌های برتر دنیا
  • با «ساخت ایران» مشکل دارند!