Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،  لیلا نورافشان شنبه در حاشیه برگزاری مجمع خیرین ازدواج فارس گفت: برخلاف برخی تصورات در صورت مهیا بودن شرایط اقتصادی و مسکن، جوانان از ازدواج استقبال می‌کنند.

او افزود: برگزاری کارگاه های ازدواج ، وبینارهای مشاوره، راه اندازی شبکه ازدواج، ساخت و انتشار انیمیشن های زوج با عنوان زوم، کتابخوانی، تشکیل مجمع خیرین و چندین برنامه فرهنگی در زمینه ازدواج از جمله کارهای صورت گرفته در حوزه جوانان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل ورزش و جوانان فارس هم با اشاره به اینکه حذف تشریفات ازدواج باید مدنظر خانواده ها قرار گیرد، اعلام کرد: انتخاب همسر از دغدغه‌های اساسی جوانان امروز است و انتخاب صحیح آن می تواند مانع بروز مشکلات زوجها درادامه ازدواج شود.

عباس حاجی زاده ادامه داد: کرونا با وجود همه ضررهایی که به جامعه رسانده است اما زمینه کاهش تشریفات غیرضروری ازدواج را فراهم کرده است.

او با بیان اینکه استان فارس در رتبه آمار طلاق یازدهم کشور است، افزود: این آمار رشد منفی داشته است.

این مقام مسئول تاکید کرد: تشکیل مجمع خیرین ازدواج با همیاری اداره کل ورزش و جوانان می تواند زمینه فعالیت های خیر خواهانه در مسیر ازدواج را فراهم و بخشی از مشکلات جوانان را بر طرف کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اشتغال و مسکن میانگین سن ازدواج ورزش و جوانان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۱۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ ۵۰ هزار خودکشی در یک سال!

افزایش فزاینده آمار خودکشی در میان جوانان در سال‌های اخیر، زنگ خطری را در میان کشورهای مختلف به صدا در آورده است. این آمار در سال گذشته در آمریکا به ۵۰ هزار مورد خودکشی رسید که تعداد زیادی از این قربانیان، جوانان بودند، همچنین شماره تلفن ۹۸۸ (خط تلفن آمریکا برای کمک به پیشگیری از خودکشی) که بیش از ۲۰۰ مرکز در آمریکا دارد که در سال گذشته شاهد افزایش ۱۰۰ هزار تماس در ماه بود.

دریافت 24 MB

مترجم: محیا ذوالفقاری / تدوینگر: محمدرضا زمانیان
 

دیگر خبرها

  • پرداخت ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری
  • آخرین وضعیت بارش‌ها تا اردیبهشت ۱۴۰۳ در کشور + آمار استان‌ها کم‌ بارش و پر بارش
  • برپایی جشن ازدواج ۲۳ پاسدار در سردشت
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • برنامه دیت دختران و پسران حزب اللهی
  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز
  • آیا دختران ازدواج کرده می توانند در مدارس روزانه هم تحصیل کنند؟
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • ۲۰ درصد امکانات دستگاه‌های دولتی در اختیار زوج‌های جوان قرار گیرد
  • ویدیو/ ۵۰ هزار خودکشی در یک سال!