Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیومرث سرمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان در خصوص وضعیت ذوب آهن اسدآباد اظهار کرد: شرکت صبانور در اسدآباد در قسمت کنستانتره و گندله‌سازی فعال است اما تولید ذوب آهن سال‌هاست که به علت عدم سوددهی تعطیل است.

 وی با بیان اینکه در این خصوص نشست‌های در تهران داشتیم که با حضور چند سرمایه‌گذار انجام شد افزود: این مسئله در آینده نزدیک منجر به این می‌شود که خود شرکت صبانور و بخش خصوصی مجموعه را به‌روز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: ذوب‌آهن اسدآباد سال‌هاست به علت تعطیلی فرسوده شده و مشکلاتی دارد که امیدواریم به روز کردن و جذب سرمایه‌گذار و بازگشت به چرخه تولید زیاد طول نکشد.

وی با بیان اینکه جلسات مقدماتی احیای ذوب‌آهن اسدآباد در تهران برگزار شد گفت: در حال حاضر کار با دو سرمایه‌گذار مطرح شده که یکی از آنها در حال نهایی شدن است و امیدواریم محقق شود.

سرمدی در ادامه در خصوص نبود صنایع‌تبدیلی در اسدآباد گفت: اسدآباد قطب کشاورزی است به طوری که ۴۵ درصد اشتغال شهرستان نیز در همین حوزه است اما چه برای محصولات دامی و چه کشاورزی صنایع‌تبدیلی نداریم چون زیرساخت آن در منطقه مهیا نیست.

وی تاکید کرد: با نبود صنایع‌تبدیلی طبیعتاً محصولات کشاورزان نه به موقع به فروش می‌رسد و نه قیمت مناسبی خواهد داشت بنابراین محصولات زراعی و باغی اسدآباد این مشکلات را دارد.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد که در آینده نزدیک با همت و جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی تلاش بیشتری انجام گیرد تا نتیجه مطلوبی اخذ شود.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: کیومرث سرمدی نماینده اسدآباد در مجلس شورای اسلامی صنایع تبدیلی ذوب آهن ذوب آهن اسدآباد صنایع تبدیلی سرمایه گذار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۱۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقف ضمانت‌نامه‌های صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک افزایش یافت

به گزارش قدس آنلاین، محمد حسین مقیسه - مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک اظهار کرد: به پیشنهاد هیئت مدیره و تصویب مجمع عمومی، سقف ضمانت‌نامه‌های اعتباری از ۵ به ۱۰ میلیارد تومان و سقف انواع ضمانت‌نامه‌های غیراعتباری (پیمانکاری -قراردادی) از ۱۰ به ۲۰ میلیارد تومان افزایش یافت.

مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک همچنین گفت: ضمانت‌نامه اعتباری، برای پوشش ریسک عدم بازپرداخت تسهیلات اعطایی به ‌نفع بانک‌ها و مؤسسات مالی و اعتباری و همچنین تضمین تامین مالی از طریق سکوهای تامین مالی جمعی و سکوهای تامین مالی زنجیره تامین با تخفیف حداکثر ۵۰ درصدی در کارمزد صادر می‌شود. درصد پوشش این نوع ضمانت‌نامه ۱۰۰ درصد اصل و سود تسهیلات سرمایه در گردش، ایجادی و توسعه‌ای را شامل خواهد شد.

مقیسه با بیان اینکه صندوق با صدور انواع ضمانت‌نامه غیراعتباری به‌نفع کارفرما، تسهیل‌گر اجرای قراردادهای واحدهای تولیدی مشمول تعریف صنایع کوچک است، اظهار کرد: ضمانت‌نامه‌های شرکت در مناقصه، پیش‌پرداخت و حسن انجام کار را می‌توان مهم‌ترین ضمانت‌نامه‌های پیمانکاری دانست که در صندوق بدون دریافت ودیعه نقدی و با تخفیف حداکثر ۵۰ درصدی در کارمزد، به درخواست واحدهای تولید کوچک و به نفع کارفرمایان صادر می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ایده‌های برتر رویداد ملی طراحی و بسته‌بندی محصولات معرفی شدند
  • روستای تاریخی و کویری اصفهک، در راه جهانی شدن
  • تشکیل شرکتهای واسطه برای جذب سرمایه خارجی قانونی شد
  • سرمایه‌گذار معروف: هوش مصنوعی راهی برای کلاهبرداری است
  • تعیین تکلیف سایت جدید پسماندهای بیمارستانی کرمانشاه در گام‌ نهایی
  • کاربرد ها و راهنمای خرید لوله استیل مانیسمان
  • سقف ضمانت‌نامه‌های صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک افزایش یافت
  • سیستان و بلوچستان توانمند در استقرار صنایع نیروگاهی
  • توت فرنگی مازندران چشم انتظار صنایع تبدیلی/ کام شیرین واسطه ها
  • یکپارچه‌سازی ۶۵ هزار هکتار زمین کشاورزی به سرمایه‌گذار چینی واگذار شد