Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@19:12:54 GMT

رمان «هفت جن» برای سیزدهمین بار منتشر شد

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۵۱۳۸۲

رمان «هفت جن» برای سیزدهمین بار منتشر شد

به گزارش خبرنگار حوزه کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، در روزگاری که فانتزی‌های ترجمه‌ای، فضای ادبیات ژانری ایران را پر کرده بود، هفت جن نوید یک اتفاق تازه است. کتابی که از زیست‌ سپهر فرهنگی و دینی ایران نشأت گرفته است و اتفاقات خوبی را رقم زد.

داستان «هفت جن»، روایت مردی است تشنه قدرت و تسلط بر عالم. او که مأمور به قتل زنی شده است، در همان ابتدای داستان، دچار شکی بزرگ می‌شود و متوجه اشتباهاتش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال اوست و مبارزه با هفت جن قدرتمند.

«هفت جن» برخلاف بسیاری از آثار فانتزی ایرانی که گرته‌برداری ناقص از آثار غربی است، بر فرهنگ ایرانی- اسلامی استوار است. در جای‌جای کتاب اشاره‌های فراوان به آیات قرآن و احادیث معتبر شده است و این نشان می‌دهد نویسنده برای خلق اثرش، زحمت فراوانی کشیده است.

 

نکته مهم دیگر کتاب، فرونرفتن در یک فضای تخدیری است. هفت جن با تأکیدی که بر واقع‌گرایی دینی دارد، جنبه‌های مهم دیگری از زندگی دینی را هم نشان می‌دهد. عرفان‌های نوظهور و مصائب آن، نسبت انسان معاصر با امام معصوم خصوصاً امام زمان (عج)، توجه به عوالم قدسی و حضور دیگر مخلوقات خداوند.

رمان «هفت جن» توسط امید کوره چی نوشته شده و در ۳۲۲صفحه و با قیمت ۵۰ هزار تومان توسط انتشارات کتابستان معرفت منتشر شده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رمان هفت جن انتشارات کتابستان معرفت هفت جن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۱۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جواد افهمی با یک رمان در محور مقاومت به نمایشگاه می‌آید

جواد افهمی از انتشار کتاب تازه خود با عنوان «دختران قبیله جنگ» برای عرضه در نمایشگاه کتاب تهران خبر داد. - اخبار فرهنگی -

جواد افهمی نویسنده در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،‌  از انتشار رمان تازه خود با عنوان« دختران قبیله جنگ» برای عرضه در نمایشگاه کتاب تهران خبر داد و گفت:  این رمان از سوی انتشارات خط مقدم منتشر خواهد شد.

وی ادامه داد: این رمان در موضوع محور مقاومت نوشته شده و به جنگ داخلی سوریه و ماجرای معترضان و  سلاح به دستان در سال‌های 2012 تا 2013 در سوریه می‌پردازد. در حقیقت دوره تاریخی قبل از حضور داعش و ابتدای شروع ناآرامی‌‌ها و شلوغی‌های سوریه.

افرایش 110 درصدی قیمت کتاب در آستانه نمایشگاه

 افهمی افزود: رمان برگرفته از یک رخداد واقعی است که برای روستائیانی در حوالی فوعه اتفاق افتاده است،‌ روایت گروگانگیری زنان یک روستای شیعه‌نشین است که در یک اتوبوس در حال حرکت به نقطه‌ای دیگر هستند.

وی ادامه داد: گفت‌وگوها و تحقیقات درباره این واقعه در سفری که در سال‌های گذشته به سوریه داشتم،‌ انجام شد و نتیجه این گفت‌وگوها و تحقیقات دو کتاب «بادهای سرکش هندوکش» و «دختران قبیله جنگ» شد. اولی پیشتر منتشر شد و دومی نیز در راه انتشار است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جانبازانِ «نون‌ خ» و سرگذشت تلخ یک بازیگر
  • کتاب «اقتصاد در هیاهوی انتظارات» منتشر شد/ اولین کتاب تخصصی انتظارات تورمی در ایران
  • جواد افهمی با یک رمان در محور مقاومت به نمایشگاه می‌آید
  • کتاب «اقتصاد در هیاهوی انتظارات» منتشر شد
  • کتاب «اقتصاد در هیاهوی انتظارات» منتشر شد
  • سریال قطب شمال اقتباسی از رمان کنت مونت کریستو یا نسخه ایرانی یک سریال ترکی؟
  • حکم اعدام توماج صالحی اجرا می‌شود؟ / علی هیبتی و حاشیه زشتی که برایش ایجاد شد/ بیماری ترانه علیدوستی چیست؟ / موعود شمخانی؛ داستان یک بازداشت بزرگ
  • واکاوی ابعاد جهش تولید با مشارکت مردم در «نقش ما» منتشر شد
  • اسیر فلسطینی صهیونیست‌ها برنده بوکر عربی ۲۰۲۴ شد
  • «مگره و مردان محترم» در کتابفروشی‌ها دیده شدند