Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای کانون فرهنگی هنری و پایگاه مقاومت بسیج مسجد امام حسین(ع) قم تپه تبریز نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی را گرامی داشتند.

«حسن سبب کار» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز ضمن تسلیت ایام فاطمیه، از برگزاری مراسم یادبود برای نخستین سالگرد سردار شهادت حاج قاسم سلیمانی در منطقه قم تپه تبریز خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مسجد امام حسین(ع) قم تپه تبریز گفت: مراسم گرامیداشت نخستین سالگرد شهادت سردار رشید اسلام؛ حاج قاسم سلیمانی به همت کانون و پایگاه بسیج مقاومت مسجد و با حضور اقشار مختلف منطقه و نمازگزاران برگزار شد.

سبب کار با بیان اینکه مکتب سلیمانی، مکتبی جریان ساز و بزرگ است که می‌تواند هر یک از جوانان این سرزمین را به سلیمانی دیگری تبدیل کند، افزود: واقعیت آن است که هر گاه انسان از مدار فردیت خارج شود و سعه وجودی‌اش به اندازه‌ای گسترش یابد که بر نفوس انسان‌ها تأثیری قابل توجه در مسیر کمال بگذارد، در واقع به یک مکتب تبدیل شده است. سردار عزیز دل‌ها، حاج قاسم سلیمانی،اینگونه بود.

وی با اشاره به اینکه همزمان با ایام فاطمیه این برنامه برگزار شد، خاطرنشان کرد: مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) دراین مراسم به نوحه خوانی و مدیحه سرایی در وصف بانوی دوعالم پرداختند.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری با این عنوان که احسان و اطعام در مناسبت های مذهبی همواره مورد سفارش و تاکید اهل بیت (ع) بوده است، اظهار کرد: ۱۰۰ پرس غذای گرم به همت فعالان طیخ و توزیع آن درقالب احسان فاطمی انجام شد.

سبب کار اجرای برنامه بصیرت و میثاق با ولایت به مناسبت ۹دی، اجرای گروه سرود کانون، ماشین نویسی و تزئین بیرون محوطه مسجد و داخل، پخش عکس های سردار شهید به ماشین ها و رهگذران را از دیگربرنامه های اجرایی فعالان کانون و پایگاه برشمرد. 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مسجد امام حسین(ع) قم تپه تبریز ضمن تجلیل و قدردانی صمیمانه از خیرین، تلاشگران کانون، مسجد، پایگاه،خاطرنشان کرد:در تلاش هستیم با کمک خیرین برای سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) تعداد بیشتری ازخانوارهای محروم را یاری رسانی کنیم.

پایان پیام/698

منبع: شبستان

کلیدواژه: تبریز شبستان تبریز کانون فرهنگی هنری امام حسین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۱۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژه‌برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق (ع) در حرم شاهچراغ

امیرعباس حقیقی‌نیک مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل آستان مقدس حضرت شاهچراغ (ع) گفت: به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع) روز‌های پنج‌شنبه و جمعه، ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت‌ماه، بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء، حجت الاسلام والمسلمین سیدحسین آقامیری پیرامون فضائل و مناقب این امام همام به ایراد سخن خواهد پرداخت و مهدی سروری، ضمن قرائت دعای کمیل، مرثیه‌سرایی می‌کند.

او افزود: شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه نیز، همزمان با سالروز شهادت شیخ الائمه، امام جعفر صادق (ع)، ارادتمندان اهل بیت عصمت و طهارت ساعت ۹ صبح، در قالب دسته‌جات عزاداری به سمت این بارگاه منور، حرکت و در ساعت ۱۱ در شبستان امام خمینی (ره) به سوگواری می‌پردازند.

حقیقی‌نیک گفت: سخنران و مداح این مراسم حجت‌الاسلام محمدحسین حدائق و سیدحسین فتح اللهی هستند.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل آستان مقدس حضرت شاهچراغ (ع) گفت: در ظهر شهادت، بعد از اقامه نماز ظهر و عصر، اکبر افخمی و در شام شهادت بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء، سیدمحسن رسولی، مرثیه‌سرایی خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • اعزام ۲۵۰۰ لرستانی به مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره)
  • تلاش برای پیوند منزل، محله، مدرسه و مسجد در سالروز شهادت رئیس مذهب تشیع
  • اعلام ویژه‌برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق(ع )در حرم مطهرحضرت شاهچراغ(ع)
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • ویژه‌ برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق (ع) در شاهچراغ اعلام شد
  • برنامه های دسته روی ویژه سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در ایلام
  • ویژه‌برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق (ع) در حرم شاهچراغ
  • ویژه‌برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق(ع) در حرم شاهچراغ
  • پوستر ویژه سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری (ره)
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود