Web Analytics Made Easy - Statcounter

صالح مقدم گفت:در راستای اثربخشی هرچه بیشتر طرح در حال اجرای شهید سلیمانی و همچنین شناسایی به مبتلایان به کووید ۱۹ بدون نیاز به بستری در بیمارستان، جامعه پرستاری حضوری فعال در نقاهتگاه‌ها و منازل بیماران داشتند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «امیر رضا صالح‌ مقدم» امروز(۱۴ دی) در جمع خبرنگاران گفت:همزمان با اولین سالگرد سردار دلها، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در جمع پرستاران جهادی حاضر شدیم تا قدردان زحمات آنان باشیم، زحمتکشانی که حضورشان یادآور حضورداوطلبانه هم‌لباسان خود در دوران ۸ سال دفاع مقدس در امدادرسانی به رزمندگان مجروح است و از دیگر حضور پررنگ‌ پرستاران جهادگر هم می‌توان به یاری‌رسانی آنان به سیل‌زدگان و زلزله‌زدگان در ایام حوادث و بلایای طبیعی و همچنین خدمت‌رسانی به زائران پیاده حسینی و رضوی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر امور پرستاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: در راستای اثربخشی هرچه بیشتر طرح در حال اجرای شهید سلیمانی و همچنین شناسایی به مبتلایان به کووید ۱۹ بدون نیاز به بستری در بیمارستان، جامعه پرستاری حضوری فعال در نقاهتگاه‌ها و منازل بیماران داشتند.

 

وی با بیان اینکه مسئولیت قانونی مراقبت از بیماران کووید در دوره قرنطینه در منزل یا نقاهتگاه به عهده ۶۰ مرکز فعال مراقبت پرستاری سپرده شده و این مراکز با نظارت حوزه مدیریت پرستاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد امر مراقبت از نیازهای خدمات پرستاری را با رعایت استانداردها و پروتوکول‌ها در منازل و نقاهتگاه‌ها انجام می‌دهند.

 

صالح‌ مقدم تصریح کرد: بیش از ۲۵ پرستار جهادی در ایام مبارزه با کرونا به ‌صورت داوطلبانه در کنار بیماران کرونایی و غیرکرونایی حاضر هستند و به بیماران نیازمند به کمک‌های حوزه پرستاری خدمات رایگان ارائه می‌دهند و بابت این حضور قهرمانانه از تک‌تک آنان تقدیر و تشکر می‌کنیم.

 

مدیر امور پرستاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ذکر این نکته که ارزش کار پرستاران جهادی آنقدر بالا است که با هیچ چیز قابل جبران نیست، تأکید کرد: حضور قهرمانانه پرستاران جهادی در کنار بیماران کرونایی و غیرکرونایی موجب طی شدن کامل دوره قرنطینه بیماران در منازل و نقاهتگاه‌ها و همچنین عدم مراجعات غیرضرور آنان به بیمارستان‌ها در ایام بحرانی کرونایی شده است.

 

وی بیان کرد: پرستاران جهادی همچون کادر درمان بیمارستان‌ها در کنار خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی، خدمت‌رسانی به بیماران غیرکرونایی را هم در برنامه کاری داشتند تا هر دو گروه به‌خوبی دیده شوند و کوچکترین مشکلی در امور مراقبتی بیماران کرونایی و غیرکرونایی به‌وجود نیاید.

 

 

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح شهید سلیمانی بیماران کرونایی مشهد بیماران کرونایی پرستاران جهادی نقاهتگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۱۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به ظرفیت‌های خدمات‌رسانی مشهد به صورت ویژه پرداخته شود

معاون وزیر کار گفت: مشهد در اصل به عنوان کلانشهر شناخته می شود، اما به سبب ظرفیت های مذهبی و گردشگری موجود در این شهر باید از آن به عنوان جهان‌شهر یاد کرد و ظرفیت‌های خدمات رسانی آن نیز باید به صورت ویژه ارائه شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، علی حسین رعیتی‌فرد امروز در بازدید از شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد در جمع خبرنگاران گفت: مشهد دارای نگاه مذهبی و گردشگری است که سبب شده این شهر نقطه ای برجسته در جهان اسلام و کشور شناخته شود، بنابراین ظرفیت‌هایی که برای خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران موجود است باید به صورت ویژه مورد بهره برداری قرار بگیرد.

معاون روابط کار وزارت کار تصریح کرد: اقداماتی که توسط مدیریت شهری در حوزه خدمت رسانی به زائران و مجاوران انجام می گیرد ویژه است.

وی عنوان کرد: خدمت رسانی به تعداد کثیری از شهروندان در حوزه حمل و نقل عمومی کار بسیار سختی است اما تلاش‌های زحمت‌کشان مترو مشهد سبب شده تا سهولت، اصل اول استفاده و بهره مندی در حمل و نقل عمومی مشهد باشد.

رعیتی فرد افزود: مترو مشهد پس از تهران یکی از ظرفیت های خوب در کشور است که به خوبی دغدغه استفاده از حمل و نقل عمومی را در بین مردم کاسته است.

معاون روابط کار وزارت کار ادامه داد: در بازدید صورت گرفته تلاش های مجموعه بهره برداری شهرداری مشهد در حوزه های آموزش، تعمیر و نگهداری، توسعه و بومی سازی قطعات و تکنولوژی‌های مورد نیاز کاملا مشهود بود.

وی خاطرنشان کرد: امید است مترو مشهد و اقدامات آن بتواند الگویی برای سایر شهرها باشد و شهرها با استفاده از این تجارب به توسعه بیشتری دست پیدا کنند.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • جزئیات لایحه حمایت مادی و معنوی از پرستاران/ از استخدام تا معیشت
  • پیگیری لایحه حمایت از حقوق مادی و معنوی پرستاران
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • فراهم شدن امکان حضور دانشجویان و بیماران غیرایرانی برای تحصیل و درمان در مشهد
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان
  • به ظرفیت‌های خدمات‌رسانی مشهد به صورت ویژه پرداخته شود
  • شهید مهدی شاه آبادی نمونه مدیر جهادی دهه ۶۰ + فیلم