Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین بشری معاون اجتماعی پلیس استان همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ، با اشاره به ماجرای قتل زن ۵۵ ساله در شهر کبودراهنگ گفت: این قتل به علت خصومت شخصی و اختلاف حساب اتفاق افتاده و متهم که ۲۷ سال سن دارد، در اعترافات خود ادعا کرده که به علت اختلاف حساب درباره معامله‌ای که با مقتول و خانواده‌اش انجام داده، مرتکب این جنایت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اوافزود: قاتل وارد خانه دو طبقه‌ای در محله کولی‌آباد کبودراهنگ می‌شود و با زن ۵۵ ساله‌ای که در طبقه پایین خانه تنها بوده، درگیر می‌شود و با چندین ضربه توسط جسم سخت و تیز او را به‌شدت مجروح می‌کند.

بشری ادامه داد: پسر مقتول با شنیدن سروصدا و درگیری از طبقه بالا خودش را به طبقه پایین و محل حادثه می‌رساند و بلافاصله با دیدن این صحنه با قاتل درگیر شده و در ادامه درگیری قاتل مجروح و بیهوش می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه در تحقیقات ابتدایی و اعترافات اولیه قاتل انگیزه خود را از قتل اختلاف حساب عنوان کرده است، اظهار کرد: ادعای مقتول که با این خانواده اختلاف حساب داشته و یا هر علت دیگری که بوده، باید بررسی شود.

بشری بیان کرد: در حال حاضر پرونده در حال رسیدگی است و تحویل مقامات قضایی شده و پلیس در حال انجام کار‌های تحقیقات مقدماتی است که پس از این علت و انگیزه قتل اطلاع‌رسانی خواهد شد.
انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی همدان اختلاف حساب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۱۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری

محمد یساولی گفت: این حادثه پیش از ظهر امروز در طبقه ششم یک ساختمان تجاری هفت طبقه شعله ور شد که حضور به موقع آتش نشانان موجب جلوگیری از سرایت آتش به طبقات دیگر ساختمان شد.

وی افزود: پس از تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ تیم‌های آتش نشانی از پنج ایستگاه آتش نشانی کرج به محل حادثه شتافتند.

رییس سازمان آتش نشانی کرج گفت: این آتش سوزی به طور کامل مهار و موقیعت حادثه ایمن سازی شده است.

وی با بیان اینکه در مهار این آتش سوزی ۲۰ نفر آتش نشان حضور داشتند، اظهار کرد: دراین حادثه به کسی آسیب وارد نشد.

علت حادثه و میزان خسارت وارده در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • آمریکا نسخه‌های حقوق‌بشری را در کشور خودش هم اجرا نمی‌کند
  • درخواست وزیر نتانیاهو برای شلیک به فلسطینی‌ها به جای بازداشت آنها
  • گزارش سالانه کمیسیون حقوق بشر کانادا منتشر شد
  • به جای بازداشت فلسطینی‌ها به آنها شلیک کنید!
  • درخواست وزیر صهیونیست برای شلیک به فلسطینی‌ها به جای بازداشت آنها
  • کره‌شمالی: بدترین وضعیت حقوق بشری در جهان را در آمریکا داریم
  • طوفان بشری مردم صعده یمن در حمایت از غزه
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری
  • اقدامات امنیتی جشن فارغ‌التحصیلی دانشگاه کالیفرنیا را به تعطیلی کشاند
  • پاکستان رویکرد حقوق بشری مغرضانه آمریکا را زیر سوال برد