Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور گفت: دولت با تکیه بر تجارب به دست آمده از ایستادگی در برابر جنگ تمام عیار اقتصادی و خنثی‏ سازی تحریم‏های غیرانسانی، بودجه سال آینده کشور را با هدف توسعه اقتصادی و نیز حمایت موثر معیشتی از مردم، تنظیم کرده است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در جلسه روز یکشنبه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت که به ریاست دکتر روحانی برگزار شد، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و بانک مرکزی از فعالیت‏ها و اقدامات انجام گرفته در تامین منابع و خرید واکسن کرونا از تولیدکنندگان مختلف در خارج از کشور، گزارش‏هایی ارائه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس جمهور با تاکید بر لزوم تسریع در اقدامات و فعالیت‏های انجام گرفته در این زمینه تصریح کرد: بانک مرکزی، وزارت امور خارجه و سازمان برنامه و بودجه باید در کنار وزارت بهداشت که مسئول دقت‏های لازم کارشناسی است، به گونه‏ای برنامه ریزی کنند که خرید و انتقال واکسن به کشور سریع‏تر به سرانجام برسد.   رئیس جمهور گفت: دولت امیدوار است با اقدامات انجام گرفته، در کنار پیگیری مجدانه برای تولید داخلی واکسن، در هفته‏‌های آینده با خرید واکسن از شرکت‏های مختلف و انتقال آن به داخل کشور، واکسیناسیون بر اساس اولویت‏بندی و جدول آماده شده از جامعه هدف در کشور با اولویت کادر درمانی و سالمندان آغاز شود.
رئیس جمهور در بخش دیگری از این جلسه با اشاره به تجارب به دست آمده از خلال سه سال مقابله با جنگ تحمیلی اقتصادی گفت: دولت با تکیه بر تجارب به دست آمده از ایستادگی در برابر این جنگ تمام عیار و خنثی‏سازی تحریم‏های غیرانسانی، بودجه سال آینده کشور را با هدف توسعه اقتصادی و نیز حمایت موثر معیشتی از مردم، تنظیم کرده است.

دکتر روحانی اضافه کرد: وضعیت و شرایط اقتصادی کشور اقتضا می‏کند که با لحاظ تمامی الزامات، نیاز‌ها و داشته‏های کشور، افقی امیدوارکننده و آرامش‏زا در توسعه اقتصادی و معیشت و مردم باید اثرات مثبت آن را در زندگی خود احساس کنند. به همین دلیل باید از هر گونه تصمیمی که منجر به فشار مضاعف اقتصادی به معیشت مردم و اقتصاد کشور شود، پذیرفته نخواهد بود.

رئیس جمهور تاکید کرد: میزان درآمد‌های مالیاتی و یا درآمد‌های حاصل از صدور نفت و فراوردها، در بودجه پیشنهادی بر مبنای پیش‏بینی روند اقتصادی کشور در سال آینده به صورت واقع‏بینانه و با تاکید بر توان اقتصادی و استیفای حقوق کشور تنظیم شده است. برچسب ها: رئیس جمهور ، دکتر روحانی ، ستاد هماهنگی اقتصادی ، بودجه 1400 ، جنگ اقتصادی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: رئیس جمهور دکتر روحانی ستاد هماهنگی اقتصادی بودجه 1400 جنگ اقتصادی رئیس جمهور سال آینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۱۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام ظرفیت‌ها وتجارب مدیریتی برای حل مشکلات مردم بهره‌گیری می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» تلاش دارد با آماده کردن بستری مناسب برای معرفی داوطلبان نمایندگان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گامی در جهت کمک به مردم برای انتخاب اصلح و برگزاری پرشور انتخابات بردارد.

«حسین نوش‌آبادی» از حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک به پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» در دور دوم انتخابات پیوست. متن گفت‌وگوی وی با خبرگزاری مهر را در ادامه می‌خوانید:

* در مجلس آینده تقسیم بندی حزبی و سیاسی را چگونه پیش بینی می‌کنید؟

در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مردم به لیست رأی ندادند و اغلب انتخابات بر اساس شناخت فردی بوده است.

*مهم‌ترین موضوعی که با توجه به حوزه تخصصی شما باید بیشتر در مجلس آینده مورد توجه قرار بگیرد، چیست؟

بنده در مجلس آینده از تمام ظرفیت‌های ملی و بین‌المللی و تجارب مدیریتی در جهت حل مشکلات حوزه انتخابیه خود استفاده خواهم کرد.

بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری، جبهه مؤمن انقلاب را جهت خدمت به مردم و توسعه و پیشرفت منطقه، بیش از گذشته تقویت خواهم کرد.

* اولویت شما در مجلس آینده برای حضور در کدام کمیسیون خواهد بود؟

حضور در کمیسیون‌هایی که بیش از پیش بتوانم، مشکلات مردم به ویژه حوزه انتخابیه را حل کنم، که با توجه به شعار سال و شعارهای سال‌های اخیر بایستی اقتصادی و ایجاد زمینه برای افزایش بیش از پیش مردم باشد.

* مهمترین چالش استان خود را چه می‌دانید و برای حل آنچه راه‌کاری دارید؟

ترافیک، آلودگی هوا، اشتغال زایی و ایجاد زمینه برای افزایش مشارکت مردم در اقتصاد و کمبود سرانه‌ها از مهمترین چالش‌ها در استان تهران است، اما مشکلات معیشتی برای مردم در سراسر کشور عمومیت دارد.

کد خبر 6082868

دیگر خبرها

  • جلوگیری از واردات واکسن‌های دامی دارای مشابه داخلی
  • رکوردشکنی در فروش نفت و رشد اقتصادی بالا با تکیه بر بازطراحی تجارت انرژی در دولت سیزدهم
  • معاون پارلمانی رئیسی: از مجلس آینده انتظار داریم همکاری خوبی با دولت داشته باشد؛ البته ما از مجلس فعلی هم راضی هستیم
  • دور دوم انتخابات بسیار تعیین‌کننده است/ لزوم اصلاح ساختار بودجه
  • پشت پرده تصمیم رئیس جمهور چین برای ملاقات با وزیر خارجه آمریکا / توسعه و تقویت اقتصادی، راهکار چین برای مقابله با تحریکات آمریکا / چین بر جذب سرمایه گذاری خصوصی از آمریکا متمرکز است
  • در مجلس آینده تضارب آرا وجود خواهد داشت
  • سردار رادان در باره گشت حجاب: ما به خواست رئیس جمهور ، رئیس دستگاه قضا و وزیر کشور وارد شدیم
  • تمام ظرفیت‌ها وتجارب مدیریتی برای حل مشکلات مردم بهره‌گیری می شود
  • اولویت اصلی مجلس دوازدهم مدیریت بحران گرانی باشد
  • سردار رادان در باره طرح حجاب: ما به خواست رئیس جمهور ،رئیس دستگاه قضا،وزیر کشور وارد این صحنه شدیم