Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، حشمت‌اله صیدی افزود: از امروز یکشنبه دستفروشان این پیاده‌راه غیر از ساعت‌های اعلام شده اجازه پهن کردن بساط در این مسیر را ندارند و فقط به‌صورت شب بازار می‌توانند فعالیت کنند.

وی با بیان اینکه بعد از اتمام اجرای طرح پیاده‌راه فردوسی یکی از برنامه‌های مدیریت شهری و مطالبه بحق شهروندان از مجموعه مدیریت شهری، ساماندهی دستفروشان سطح شهر این مسیر بود، اظهارکرد: جلسه‌های مختلفی با حضور نمایندگان دستفروشان، کسبه خیابان فردوسی و جمعی از کارشناسان حوزه مدیریت شهری به منظور ساماندهی دستفروشان پیاده راه فردوسی برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار سنندج افزود: بر اساس آیین‌نامه وزارت کشور مبنی بر مشارکت تمامی دستگاه‌ها در طرح ساماندهی دستفروشان، جلسه‌های مختلفی با این دستگاه‌ها در استانداری برگزار و پس از برنامه‌ریزی لازم و تصویب نهایی در استانداری مقرر شد دستفروشان فقط به‌صورت شب‌بازار در پیاده‌راه فردوسی فعالیت کنند و در طول روز اجازه فعالیت در این پیاده‌راه را ندارند.

وی خاطرنشان کرد: از امروز پیمانکار مجری طرح برگزاری شب بازار؛ میزهایی را در محل‌های اعلام شده تعبیه خواهد کرد و دستفروشان فقط از ساعت ۱۸:۳۰ غروب اجازه استفاده از میزها را خواهند داشت. علاوه بر شب بازار هفت نقطه دیگر در سطح شهر برای برپایی روز بازار تعیین شده و عملیات آماده‌سازی و تسطیح این نقاط انجام شده است.

صیدی اظهار کرد: جنب پل بهاران، پارک معلم، شهرک مولوی، بلوار نظام مهندسی، بلوار حمدی، پارک کودک و پیاده راه فردوسی مکان‌هایی است که برای برپایی روزبازار تعیین شده است.

شهردار سنندج با بیان اینکه دستفروشان می‌توانند در روز بازارها از ساعت ۹ صبح تا ۱۷عصر فعالیت داشته باشند، گفت: امیدواریم با تعامل و همکاری همه دستگاه‌ها و دستفروشان بتوانیم گام مهمی در برای برقراری نظم و انضباط و اجرای بهتر طرح ساماندهی دستفروشان برداریم.

کد خبر 577392 برچسب‌ها استان کردستان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان کردستان ساماندهی دستفروشان پیاده راه فردوسی شب بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۲۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ملی روز مریانج/ ۵ هزار نفر در بازار مبل فعالیت می‌کنند

مسعود علیمحمدی عصر چهارشنبه در نشست خبری روز مریانج اظهار کرد: سال گذشته پیرو مصوبه شورای شهر ۱۴ اردیبهشت ماه به عنوان روز مریانج مصوب شد.

وی افزود: با پیگیری‌هایی که انجام داده‌ایم به دنبال ثبت ملی شهر مریانج در تقویم کشور هستیم.

شهردار مریانج با اشاره به شعار امسال گفت: امسال با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب و تأکید به مشارکت‌های مردمی در بحث اقتصاد در شهرداری مریانج ما به دنبال مباحث اقتصادی و معیشت مردم خواهیم بود.

علیمحمدی خاطرنشان کرد: یک بحث سیر مریانج و گسترش بازار مبل مریانج را برای مباحث اقتصادی پیگیری می‌کنیم.

وی با اشاره به بازار مبل مریانج بیان کرد: مریانج به عنوان ورودی همدان در کریدور غرب کشور می‌تواند مرکز خرید و فروش مبل و صادرات به عراق باشد و ارزآوری خوبی را فراهم کند.

شهردار مریانج عنوان کرد: بیش از ۵ هزار نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم امروز در بازار مبل مریانج مشغول به کار هستند و به دنبال گسترش آن هستیم.

وی با بیان اینکه بحث سیر در مریانج مغفول مانده است، گفت: باوجود ثبت جهانی سیر مریانج اما کاری برای آن صورت نگرفته و سیر مریانج مغفول مانده است.

علیمحمدی خاطرنشان کرد: المان سیر در آینده نزدیک در شهر مریانج نصب خواهد شد و به دنبال ایجاد بازار تخصصی سیر نیز هستیم.

کد خبر 6094435

دیگر خبرها

  • سه شنبه بازار پردیس تعطیل می شود
  • ساماندهی کودکان گل فروش اطراف بهشت زهرا / فعالیت پیک موتوری برقی در بازار تهران
  • ساماندهی کودکان گل فروش اطراف بهشت زهرا (س) / فعالیت پیک موتوری برقی در بازار تهران
  • ضرورت ساماندهی تور‌های بدون مجوز برای جلوگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی
  • تکلیف استاندار کردستان به دستگاههای اجرایی برای پرداخت مطالبات شهرداری
  • الزام نقره داغ کردن مالیاتی احتکارکنندگان مسکن
  • ثبت ملی روز مریانج/ ۵ هزار نفر در بازار مبل فعالیت می‌کنند
  • یازدهمین سمینار آنالیز هارمونیک و کاربردها در سنندج آغاز شد
  • مصرف روزانه ۸ هزارتن شکر در ۶ ماهه نخست سال
  • حال مستأجران بهتر می شود؟!