Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ شهردار سنندج از آغاز طرح ساماندهی دستفروشان پیاده‌راه فردوسی از امروز خبر داد و گفت: دستفروشان اجازه پهن کردن بساط در این مسیر را ندارند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری سنندج، حشمت‌اله صیدی از آغاز طرح ساماندهی دستفروشان پیاده‌راه فردوسی خبر داد و اظهار داشت: از امروز دستفروشان این پیاده‌راه غیر از ساعت‌های اعلام شده اجازه پهن کردن بساط در این مسیر را ندارند و فقط به‌صورت شب بازار می‌توانند فعالیت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بعد از اتمام اجرای طرح پیاده‌راه فردوسی یکی از برنامه‌های مدیریت شهری و مطالبه بحق شهروندان از مجموعه مدیریت شهری، ساماندهی دستفروشان سطح شهر این مسیر بود، افزود: جلسات مختلفی با حضور نمایندگان دستفروشان، کسبه خیابان فردوسی و جمعی از کارشناسان حوزه مدیریت شهری به منظور ساماندهی دستفروشان پیاده راه فردوسی برگزار شده است.

شهردار سنندج با ذکر اینکه بر اساس دستورالعمل صادرشده از سوی وزیر کشور مبنی بر مشارکت تمامی دستگاه‌های ذیربط در طرح ساماندهی دستفروشان، جلسات مختلفی هم با این دستگاه‌ها در استانداری برگزار شد؛ تصریح کرد: پس از برنامه‌ریزی لازم و تصویب نهایی در استانداری مقرر شده که دستفروشان فقط به‌صورت شب بازار در پیاده راه فردوسی فعالیت کنند و در طول روز اجازه فعالیت در این پیاده‌راه را ندارند.

اختصاص "روز بازار "و "شب بازار" به دستفروشان سنندجطرح ساماندهی دستفروشان خیابان فردوسی سنندج از یکشنبه هفته آینده اجرایی می‌شود+جزئیات

وی خاطرنشان کرد: از امروز پیمانکار مجری طرح برگزاری شب بازار؛ میزهایی را در محل‌های اعلام شده تعبیه خواهد کرد و دستفروشان فقط از ساعت 18:30 غروب اجازه استفاده از میزها را خواهند داشت.

صیدی بیان کرد: علاوه بر شب بازار هفت نقطه دیگر در سطح شهر جهت برپایی روز بازار تعیین شده و عملیات آماده‌سازی و تسطیح این نقاط انجام شده است.

وی اظهار کرد: جنب پل بهاران، پارک معلم، شهرک مولوی، بلوار نظام مهندسی، بلوار حمدی، پارک کودک و پیاده راه فردوسی مکان‌هایی است که برای برپایی روز بازار تعیین شده است.

شهردار سنندج با بیان اینکه دستفروشان می‌توانند در روز بازارها از ساعت 9 صبح تا 17عصر فعالیت داشته باشند، گفت: امیدواریم با تعامل و همکاری همه دستگاه‌ها و دستفروشان بتوانیم گام مهمی در جهت برقراری نظم و انضباط و اجرای بهتر طرح ساماندهی دستفروشان برداریم.

انتهای پیام/481/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ساماندهی دستفروشان پیاده راه فردوسی طرح ساماندهی دستفروشان روز بازار شب بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۰۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی کودکان گل فروش اطراف بهشت زهرا / فعالیت پیک موتوری برقی در بازار تهران

به گزارش صدای ایران از ایرنا، حسین اخگر پور روز جمعه اظهار کرد: با توجه به اینکه مسیر شهید هاشمی از بزرگراه‌های پر تردد و از مسیر‌های منتهی به بهشت زهرا (س) محسوب می‌شود اغلب کودکان کار در حاشیه این مسیر و در غرفه‌ها مشغول فروش گل هستند.

وی ادامه داد: به منظور جلوگیری از سوء استفاده از کودکان، احتمال خطر تصادف آنها و ایمنی ترافیکی در حاشیه بزرگراه در قالب طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی ۶۳ کودک مشغول به کار در غرفه‌ها توسط مددکاران سازمان بهزیستی جذب و به منظور ساماندهی جمع آوری شدند.

به گفته این مسوول، شناسایی سر شبکه‌های به کارگیری کودکان در حاشیه این محور و بهشت زهرا (س) در دستور کار قرار دارد.

پیک موتوری برقی در محدوده بازار تهران آغاز به کار می‌کند

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۲ گفت: در راستای حفظ محیط زیست و تشویق شهروندان به استفاده از وسایل نقلیه برقی و پاک، پیک موتوری برقی جایگزین موتور‌ها با سوخت فسیلی در محدوده بازار تهران می‌شود.

زینب عبادی اظهار کرد: طبق مصوبه شورای ترافیک شهر تهران ورود هرگونه وسیله موتوری با سوخت فسیلی به داخل محدوده بازار ممنون است و به موتورسواران مجوز یا کارت ورود به محدوده داده می‌شود و موتور‌های بدون مجوز ضبط و به پارکینگ منتقل خواهند شد.

وی ادامه داد: طبق این مصوبه باید در راستای تشویق شهروندان به استفاده از موتور‌های برقی تسهیلات ویژه‌ای برای این افراد مانند ورود به محدوده بازار بدون مجوز در نظر گرفته شده است.



عبادی افزود: با توجه به جمعیت شناور روزانه بازار بیش از ۲ میلیون نفر و جلوگیری از آلودگی هوا و حفظ سلامتی شهروندان، استفاده از پیک موتوری برقی به جای موتور‌های فسیلی برای جابه جایی بار اصناف در محدوده بازار در نظر گرفته شده که به زودی این طرح اجرایی خواهد شد.

وی گفت: این موتور‌ها با استفاده از باتری شارژی تا ۹۰ کیلومتر قادر به حرکت خواهند بود که در کیوسک‌های در نظر گرفته شده می‌توانند پس از ۹۰ کیلومتر، باتری خود را با باتری تازه شارژ شده مبادله کنند.

دیگر خبرها

  • سه شنبه بازار پردیس تعطیل می شود
  • ساماندهی کودکان گل فروش اطراف بهشت زهرا / فعالیت پیک موتوری برقی در بازار تهران
  • ۶۵ درصد تلفات جاده ای گیلان راکب موتورسیکلت و عابران پیاده هستند
  • با اجرای مالیات برعایدی سرمایه بساط سفته بازی جمع می‌شود
  • تکلیف استاندار کردستان به دستگاههای اجرایی برای پرداخت مطالبات شهرداری
  • الزام نقره داغ کردن مالیاتی احتکارکنندگان مسکن
  • ساماندهی ۹۰ تن نخاله ساختمانی با اجرای یک پویش در استان مرکزی
  • پیاده‌راه‌های همدان از زیباترین پیاده‌راه‌های کشور است
  • تقدیر بانوان از نیروی انتظامی کردستان در راستای اجرای طرح نور
  • حال مستأجران بهتر می شود؟!