Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، شماری از مردم در سامانه «فارس من» که مطالبات و مشکلات مردمی را در سراسر کشور پیگیری می‌کند، موضوعی را با عنوان «وضع نامناسب پلی‌کلینیک تخصصی بیمارستان کوثر سمنان» مطرح کرده‌اند.

در این متن می‌خوانیم: «تعداد زیادی بیمار در یک سالن کوچک منتظر پزشکان هستند. منشی‌ها کاور مقابلشان کشیده‌اند و هر چه اعتراض می‌شود، کسی رسیدگی نمی‌کند! در نوبت کلینیک تخصصی و نه آموزشی ولی همه رزیدنت هستند و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..»؛ خبرگزاری فارس استان سمنان موضوع را با مسؤولان در میان گذاشته است.

زهرا مهدیان، مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی سمنان در همین زمینه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: با توجه به اینکه کلینیک تخصصی دانشگاه علوم پزشکی سمنان زیرمجموعه بیمارستان کوثر است، باید مسائل آموزشی هم پیگیری شود.

او گفت: بیمارستان کوثر سمنان آموزشی است و در این راستا، دستیاران باید در کنار پزشکان متخصص و فوق‌تخصص حضور داشته باشند.

گلایه‌های مردمی در حالی مطرح می‌شود که نوید دانایی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان چندی پیش با اشاره به توفیقات طرح تحول نظام سلامت در توسعه زیرساخت‌های ارائه خدمات پاراکلینیکی گفت: احداث و توسعه کلینیک‌ها در شهرستان‌های مختلف نقش بسزایی در افزایش رضایتمندی در ارائه خدمات سرپایی داشته و امیدواریم با توسعه این کلینیک‌ها به این مهم دست یابیم!

انتهای پیام/۲۲۴۹/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: سمنان بیمارستان دانشگاه علوم پزشکی پزشکان کلینیک تخصصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۲۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وصول عوارض آلایندگی محیط‌زیست در استان سمنان پیگیری شود

ایسنا/سمنان رئیس کل دادگستری استان سمنان خواستار وصول عوارض و معوقات آلایندگی محیط زیستی در استان سمنان شد.

حجت الاسلام و المسلمین اکبری ۸ اردیبهشت‌ماه در دیدار با مدیر کل حفاظت محیط زیست استان اظهار کرد: حل مشکل معوقات آلایندگی نیاز به پیگیری جدی در چارچوب قانون دارد.
وی ادامه داد: ورود دستگاه قضایی استان به مسائلی که نیاز مردم را رفع می‌کند جنبه عمومی داشته و این ورود در جهت تقویت زیر ساخت‌ها تاثیرگذار خواهد بود.
 رئیس کل دادگستری استان سمنان با اشاره به اهمیت محیط‌زیست و لزوم حراست و صیانت از حقوق مردم در این بخش تاکید کرد: از جمله تاکیدات ریاست قوه قضائیه « پیگیری عوارض آلایندگی » است و دستگاه ها و بنگاه های اقتصادی که آلایندگی دارند باید وفق مقررات، عوارض آلایندگی را پرداخت کنند.
حجت الاسلام و المسلمین اکبری خاطرنشان کرد: این عوارض باید در راستای ارتقاء امور زیست‌محیطی استان سمنان صرف شود.
رئیس کل دادگستری استان سمنان با اشاره به اینکه ورود دستگاه قضایی استان در موضوعات محیط زیستی همچنان ادامه دارد، افزود: حوزه حقوق عامه، بستر وسیعی برای پیگیری نیازها و مطالبات قانونی مردم است.
وی تصریح کرد: دستگاه قضایی استان توسعه عدالت در جامعه را دنبال می کند تا در نتیجه هم‌افزایی و همراهی تمامی مسئولان استانی اهتمام به اجرای قانون صورت پذیرد. 
بهرامعلی ظاهری مدیر کل حفاظت محیط زیست استان سمنان نیز گفت: ورود دستگاه قضایی استان سمنان در موضوعات محیط زیستی موجبات توفیقات بیشتر این سازمان در مسیر پیگیری قانونی تکالیف این سازمان را فراهم آورده است. 
وی عنوان کرد: وصول معوقات و عوارض آلایندگی وفق مقررات پیگیری و نتایج حاصله گزارش خواهد شد.
انتهای پیام
 

دیگر خبرها

  • وصول عوارض آلایندگی محیط‌زیست در استان سمنان پیگیری شود
  • ارائه خدمات «مشاوره‌ای – آموزشی»، آنلاین و حضوری مرکز روانشناختی «جهت» برای عموم
  • بهره برداری از واحد تخصصی فیزیوتراپی کف لگن در شهرکرد
  • تأکید بر توجه معلمان به مسائل آموزشی
  • لزوم ایجاد فضا‌های آموزشی و تربیتی در آموزش و پرورش
  • دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی برگزار می‌شود
  • پیگیری وضعیت نرخ کرایه تاکسی در استان سمنان
  • لزوم آمادگی بسیج فرهنگیان برای حل مسائل آموزش و پرورش
  • برگزاری دوره‌های آموزشی کشاورزی تخصصی در استان مرکزی
  • برپایی میزهای خدمت تخصصی در مناطق شهرداری شیراز