Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-06@20:11:16 GMT

کتاب «رفیق خوشبخت ما» در ترکیه منتشر شد

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۵۲۹۷۱

کتاب «رفیق خوشبخت ما» در ترکیه منتشر شد

کتاب «رفیق خوشبخت ما» با موضوع شخصیت جهادی و خستگی‌ناپذیر سردار سپهبد شهید حاج قاسم از سری محصولات اداره تولیدات فرهنگی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی در ترکیه انتشار یافت.

به گزارش قدس آنلاین، به منظور بزرگداشت نخستین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی کتاب «رفیق خوشبخت ما» با همکاری رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در ترکیه به زبان ترکی استانبولی منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اثر که با رویکرد به تصویر کشاندن مقام و منزلت سیدالشهدای مقاومت، تهیه و منتشر شده در مدت زمان کوتاهی مورد استقبال کشورهای مختلف از جمله ترکیه قرار گرفت.

مکتب حاج قاسم، خلاصه ای از زندگی نامه سردار، سردار راه قدس، آخرین میخ بر تابوت داعش و مرد روزهای سخت از جمله موضوعاتی است که در قالب هشت باب گردآوری شده است.

کتاب «رفیق خوشبخت ما» با تلاش سید عبدالمجید کریمی و ویراستاری زبانی و تصویری زینب سادات حسینی و سجاد محمدی جمع بندی و به همت انتشارات آستان قدس رضوی در شمارگان ۱۰۰۰ به چاپ رسیده است.

همچنین این اثر مکتوب به همت اشرف السادات اشرف نژاد در چهل قسمت به صورت کتاب صوتی تهیه و توسط احمدگنجی خوانش شده که در ایام سالگرد شهادت سردار دل‌ها از رادیو نمایش در حال پخش است.

گفتنی است، علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سایت بارگاه منور رضوی به آدرس haram.razavi.ir نسخه مکتوب کتاب مذکور را به زبان فارسی دانلود و از مطالب ارائه شده آن بهره‌مند شوند.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی کتاب رفیق خوشبخت ما ترکیه سردار حاج قاسم سلیمانی رفیق خوشبخت ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۲۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چاپ کتاب تصویری «همه‌ش مال جوجه باشه!» برای کودکان

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب تصویری «همه‌ش مال جوجه باشه!» نوشته اعظم مهدوی به‌تازگی توسط انتشارات فاطمی منتشر و راهی بازار نشر شده است. این‌کتاب یکی از عناوین مجموعه «کتاب‌های طوطی» (واحد کودک و نوجوان انتشارات فاطمی) است.

داستان «همه‌ش مال جوجه باشه!» درباره دوستی است؛ چیزی که اگر بهترین چیز دنیا نباشد، حتما یکی از بهترین چیزهاست. قصه کوتاه کتاب هم با روز جشن تولد کرگدن کوچولو شروع می‌شود که کلی کادو و هدیه دریافت کرده اما جوجه کوچولو می‌گوید همه این‌ها مال منه!

جوجه این‌داستان در نهایت یاد می‌گیرد دوستی ارزش بیشتری دارد و باید بگوید همه این‌ها مال ماست! نه این‌که بگوید مال منه!

این‌کتاب با ۳۶ صفحه مصور رنگی، شمارگان ۲ هزار نسخه و قیمت ۱۳۵ هزار تومان منتشر شده است.

کد خبر 6097081 صادق وفایی

دیگر خبرها

  • بانکی پور سند روابط جنسی مردان ترکیه با زنان پُرشمار را منتشر کرد | عدد یاد شده به چه معناست؟ +لینک منبع
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • کلنگ‌زنی چایخانه آستان قدس رضوی در شهر زنجان
  • کلنگ‌زنی چایخانه آستان قدس رضوی در سطح شهر زنجان
  • کتاب «خانه زیر آب و جوجه لاک پشت ها» منتشر شد
  • ترجمه عکس و متن «فصل‌های درون» منتشر شد
  • چاپ کتاب تصویری «همه‌ش مال جوجه باشه!» برای کودکان
  • پیرترین معلم ایران یک قرن و ۷ سال عمر کرد | از ریاست آموزش و پرورش تا تالیف دو کتاب چاپ نشده
  • ناشران خارجی به نمایشگاه آمدند
  • ارسال سند محتوایی ۲۰ برنامه‌ آستان قدس رضوی برای عتبات