Web Analytics Made Easy - Statcounter

اوحدی گفت: به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت حادثه هواپیمایی اوکراین مراسم یادبود مختلفی در کشور برگزار می‌شود. به گزارش خبرنگار جامعه گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سعید اوحدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در نشست خبری که امروز یکشنبه چهاردهم دی ماه سال جاری برگزار شد، اظهار کرد: حاج قاسم عصاره و تجلی همه شهدا، آزادگان و همه بزرگانی است که به درجات عالی دست پیدا کردند و آن چیزی که سردار سلیمانی را از سردار جبهه و جنگ به سردار دل‌ها تبدیل کرد، خصوصیات بارز اخلاقی وی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی اضافه کرد: شهید سلیمانی مثل سایر شهدا از قبل از شهادت خود در دنیای دیگری بود و تعلق خاطری به دنیای مادی نداشت و به درجه‌ای از معنویت رسیده بود که برای رسیدن به معبود خود بی‌قرار بود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران یادآور شد: حاج قاسم سلیمانی برای رسیدن به مقام شهادت بی‌تاب بود و در عین تواضع در برابر فرزندان و خانواده‌های شهدا بیقرار رسیدن به خدا بود و سرانجام به آرزویش رسید.

اوحدی همچنین افزود: برای سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برنامه‌های بسیاری از طرف بنیاد شهید برگزار شد و نمایشگاه عکسی با عنوان از "بغداد تا کرمان" افتتاح شد و تصاویری از این شهید بزرگوار به نمایش عمومی گذاشته شد.

وی تصریح کرد: ۴۰ شب در کرمان مراسمی برای یادبود شهادت سردار سلیمانی برگزار کردیم و مردم هم با رعایت تمام دستورالعمل‌های بهداشتی در این مراسم حاضر شدند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: معاونت فرهنگی بنیاد برنامه‌های متفاوتی برای سالروز شهدای حادثه هواپیمایی اوکراین در شهر‌های مختلف برگزار خواهد کرد.

در حال تکمیل...

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: هواپیمای اوکراینی سردار سلیمانی شهادت سعید اوحدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۳۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم سومین سالگرد شهادت سید محمد حجازی فردا پنج شنبه ۶ اردیبهشت در مسجد پیامبر اعظم (ص) برگزار می‌شود.

مراسم مذکور فردا پنجشنبه ۶ اردیبهشت ساعت ۱۶ در مسجد پیامبر اعظم (ص) واقع در شهرک شهید محلاتی، خیابان ولایت برگزار می‌شود.

کد خبر 6087379 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • تضعیف فرهنگ جهاد و شهادت، هدف دشمنان انقلاب
  • زمان برگزاری مراسم یادبود پیشکسوت فقید بسکتبال
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به مقام شهید سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود