Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلیمانی گفت: مراسم عزاداری ایام فاطمیه در کانون حسنین(ع) بهشهر با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار و سبدهای معیشتی هم در بین نیازمندان توزیع می شود.

« هدایت سلیمانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در بهشهر اظهار کرد: ایام فاطمیه همواره و در همه سال ها برای ما دهه و مناسبتی بود که برنامه های مختلف فرهنگی و اجتماعی به همت جوانان و فعالان در کانون برگزار می شد و امسال به دلیل شیوع کرونا بسیاری از فعالیت ها به صورت مجازی انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری حسنین (ع) مسجد فاطمه زهرا (س) بهشهر افزود: در فاطمیه اول به دلیل شیوع کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی به اجرای برنامه ها در فضای مجازی بسنده شده است و اکنون در آستانه فاطمیه دوم هم تلاش داریم تا برنامه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

 

وی با اعلام اینکه در برگزاری مراسم فاطمیه، اولویت اصلی ما برنامه های ستاد مقابله با ویروس کروناست، خاطر نشان کرد: با دستور ستاد کرونا برنامه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود و در غیر اینصورت برنامه ها رد فضای مجازی اجرایی می شود.

 

سلیمانی از توزیع سبد کالا و سبدهای معیشتی در بین نیازمندان در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) خبر داد و گفت: ضمن تلاش برای بزرگداشت این ایام، دستگیری از نیازمندان با رعایت پروتکل های  بهداشتی در دستور کار کانون حسنین(ع) بهشهر در دوران فاطمیه است.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری حسنین(ع) مسجد فاطمه زهرا(س) بهشهر افزود: معرفی سیره و زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) در فضای مجازی و مسابقات فرهنگی ویژه شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در ایام فاطمیه در سطح  کانون برگزار می شود.

 

وی بابیان اینکه اجرای رزمایش کمک های مومنانه،  توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده، سیاه پوش شدن محیط مساجد و کانون فرهنگی هنری مسجد، مشارکت در طرح گندزدایی و ضدعفونی اماکن عمومی از دیگر برنامه های کانون فرهنگی هنری حسنین(ع) مسجد فاطمه زهرا(س) بهشهر در ایام فاطمیه است، یادآورشد: این بسته های مومنانه ذیل رواق همدلی طرح ملی ایران قوی تهیه و توزیع شده است.

پایان پیام/175

منبع: شبستان

کلیدواژه: هدایت سلیمانی ایام فاطمیه رعایت پروتکل های بهداشتی رعایت پروتکل کانون فرهنگی هنری فاطمه زهرا س ایام فاطمیه برنامه ها حسنین ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۳۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژه‌ برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق (ع) در شاهچراغ اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، امیرعباس حقیقی‌نیک با اعلام این خبر گفت: به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع) روزهای پنج‌شنبه و جمعه، ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت‌ ماه، بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء، حجت الاسلام والمسلمین سیدحسین آقامیری پیرامون فضائل و مناقب این امام همام به ایراد سخن خواهد پرداخت و مهدی سروری، ضمن قرائت دعای کمیل، مرثیه‌سرایی می‌کند.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل آستان مقدس حضرت شاهچراغ (ع) خاطرنشان کرد: شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ ماه نیز همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)، ارادتمندان اهل بیت عصمت و طهارت ساعت ۹ صبح، در قالب دسته‌ جات عزاداری به سمت این بارگاه منور، حرکت و در ساعت ۱۱ در شبستان امام خمینی (ره) به سوگواری می‌پردازند که سخنران و مداح این مراسم حجت‌الاسلام محمدحسین حدائق و سیدحسین فتح اللهی هستند.

وی در پایان گفت: در ظهر شهادت، بعد از اقامه نماز ظهر و عصر، اکبر افخمی و در شام شهادت بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء، سیدمحسن رسولی، مرثیه‌سرایی خواهند کرد.

کد خبر 6093989

دیگر خبرها

  • اماکن تاریخی فارس در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) تعطیل است
  • اماکن تاریخی فارس در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) تعطیل است
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق در ۱۵ امامزاده گلستان
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • تدارک ویژه صدا و سیمای گلستان در سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع)
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • اعلام ویژه‌برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق(ع )در حرم مطهرحضرت شاهچراغ(ع)
  • ویژه‌ برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق (ع) در شاهچراغ اعلام شد
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی