Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المیادین، مردم عراق امروز یکشنبه در سالروز شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس در میدان التحریر واقع در پایتخت این کشور شرکت کردند.

پیش از این رسانه‌ها ازحرکت مردم عراق برای شرکت در این مراسم و اعلام وفاداری خود به فرماندهان مقاومت خبر داده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الفیاض: به شهدا وفادار هستیم

«فالح الفیاض» رئیس هیئت الحشدالشعبی عراق، در سخنرانی خود در مراسم نخستین سالگرد ترور فرماندهان شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس در بغداد، پایتخت بار دیگر این جنایت را محکوم کرد.

او گفت: عراق با ترور فرماندهان و مردان جریان ساز خود ترور شد. به عزت و حاکمیت عراق سوگند که همه حقوق را حفظ و از همه منافع کشور حفاظت خواهیم کرد.

الفیاض تاکید کرد: ما به شهدا وفادار هستیم و اصرار داریم که انتقام ما از این جنایت، تمام کسانی را که در آن سهیم بوده‌اند، در برگیرد.

او به حضور پرشور و گسترده مردم از ساعات اولیه امروز در بغداد اشاره کرد و افزود: این میزان از توجه به حق در واقع پاسخ به این جنایت است و حضور گسترده مردم در مراسم سالگرد پاسخی حقیقی به این جنایت محسوب می‌شود.

رئیس هیئت الحشدالشعبی عراق گفت: فتنه انگیزی و عربده کشی‌های قومیتی در به تاخیر افتادن راهپیمایی عراق در طول دهه‌های گذشته سهیم بوده است و هم اکنون مردم بسیجی بسیار وسیعتر و بیشتر از موسسه الحشدالشعبی است و از این طریق امانت و اعتماد آنان را حفظ خواهیم کرد و هر کسی را که به مردم عراق توهین کند، مجازات خواهیم کرد.

او گفت: وحدت عراق راز قدرت کشور است و من از شما دعوت می‌کنم که تحت لوای کشور و مرجعیت کنار یکدیگر و به آن پایبند باشید.

این فرمانده عراقی در ادام به مسئله عادی سازی روابط برخی کشور‌های عربی با رژیم صهیونیستی نیز پرداخت و گفت که عجله برای پیوستن به این مسیر نتیجه ضعف و خواری این کشورهاست.

بیشتر بخوانید

حرکت عراقی‌ها به سمت میدان التحریر بغداد برای اعلام وفاداری به فرماندهان مقاومت+ تصاویر العامری: شهیدان سلیمانی و المهندس در میدان‌های مبارزه با ظلم حاضر بودند

هادی العامری، رئیس ائتلاف فتح عراق، هم در این مراسم گفت: در مقابله با ظلم هر جا که شهید سلیمانی حضور داشت، شهید المهندس هم دیده می‌شد. هر جا که شهید المهندس حضور داشت، شهید سلیمانی هم دیده می‌شد.

او  افزود: همگان به نقش شهید سلیمانی و شهید المهندس در این مرحله تاریخی از تاریخ معاصر عراق اذعان می‌کنند.

رئیس ائتلاف فتح عراق تاکید کرد شهید سلیمانی و شهید المهندس به منزله راه حلی برای همه بحران‌ها در حیات سیاسی عراق تا روز شهادتشان بودند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سردار سلیمانی الحشد الشعبی عراق تحولات عراق شهید سلیمانی شهید المهندس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۳۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از فرماندهان و مربیان برتر عقیدتی سیاسی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این مراسم مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به فضائل اخلاقی پاسداران و بسیجیان در ابتدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس گفت: آن چیزی که سپاه و بسیج را در ذهن و فکر مردم عزیز و ماندگار کرده  ، ایثارگری، ایمان و عقیده آنهاست.
حجت الاسلام رضایی با اشاره به مجاهدتهای معنوی شهید مطهری، ایشان را یکی از ذخایر ارزشمند انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: اگر جوانان از تفکرات شهید مطهری الهام بگیرند، می‌توانند مسیری روشن برای تمدن جدید اسلامی و آینده کشور  ترسیم کنند.
وی  افزود: مربیان عقیدتی سیاسی باید با حضور فعال در میدان‌های جهاد تبیین با انگیزه‌ای مضاعف به شبهات ذهنی نسل جوان و نوجوان پاسخ دهند.

دیگر خبرها

  • برگزاری برنامه های تبیینی اندیشه شهید مطهری در هفته معلم
  • تجلیل از فرماندهان و مربیان برتر عقیدتی سیاسی
  • جریان حکمت عراق ۲هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی اهدا کرد
  • یکی از مسائل مهم کشور و مردم ما، مقوله عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است
  • برگزاری مراسم «آگاه زمان» برای سالگرد شهادت شهیدمطهری
  • شهادت دو تن از فرماندهان جماعت اسلامی لبنان در حمله ارتش صهیونیستی
  • شهادت ۲ فرمانده جماعت اسلامی لبنان در حمله رژیم صهیونیستی
  • حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم نخستین سالگرد درگذشت صفارزاده
  • آمریکا و رژیم صهیونیستی بیش از پیش منزوی شده اند
  • آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر