Web Analytics Made Easy - Statcounter

لیگ برتر به ایستگاه دهم خود رسید و ذوب آهن اصفهان بعد از پشت سرگذاشتن دو بازی سخت در مقابل سرخ آبی های پایتخت باید سه شنبه 16 دی ماه ساعت 15 در مقابل تراکتورسازی به میدان برود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ لیگ برتر به ایستگاه دهم خود رسید و ذوب آهن اصفهان بعد از پشت سرگذاشتن دو بازی سخت در مقابل سرخ آبی های پایتخت باید سه شنبه 16 دی ماه ساعت 15 در مقابل تراکتورسازی به میدان برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تراکتورسازی که با جدایی منصوریان و با هدایت مسعود شجاعی در نتیجه گیری بهتر عمل کرده است و به سمت بالای جدول در حرکت است و تلاش می کند با سه امتیاز در این بازی حرکت خود را ادامه دهد؛ البته این تیم در دو بازی اخیر پیروز نشده است؛ هر دو تیم یک بازی معوق دارند.

اما ذوب آهن در رده پانزدهم جدول قرار گرفته است و تلاش می کند اولین برد خود را در لیگ برتر به دست آورد؛ اما وضعیت ذوب آهن اصلاً به معنای کار راحت تراکتورسازی نخواهد بود چرا که سبزپوشان سه تیم مدعی در لیگ را متوقف کردند و بخشی از ناکامی های آن ها به خاطر کرونا و بدشانسی رقم خورده است.

عملکرد آن در بازی مقابل استقلال و پرسپولیس نشان داد که ذوب آهن در صورتی که کمی از فشار خارج شود عملکرد متفاوت تری در لیگ خواهد داشت؛ اما به هر حال کسب اولین برد برای این تیم بسیار اهمیت خواهد داشت.

قضاوت این بازی بر عهده حسن اکرمی، علی میرزابیگی، امید افخمی و  رحیم حاجیلو است؛ کمک داور اضافی 1و2 نیز  علی صفایی و امیر سامان سلطانی و

ناظر بازی  نادر جعفری است.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۴۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنگ تن‌هاخ با روزنامه‌نگاران: حق سوال پرسیدن ندارید!

به گزارش "ورزش سه"، در نشست خبری امروز منچستر یونایتد پیش از بازی مقابل برنلی اتفاق جالبی رخ داد. تن‌هاخ سه روزنامه‌نگار از سه روزنامه مختلف را به دلیل گزارش آنها پس از پیروزی منچستر یونایتد در ضربات پنالتی مقابل کاونتری در نیمه‌نهایی جام حذفی، از پرسیدن سوال در کنفرانس مطبوعاتی محروم کرد.

این مرد هلندی در جریان نشست امروز به سوالاتی از خبرنگاران روزنامه‌های سان، میرر و منچستر ایونینگ نیوز پاسخ نداد و اعلام کرد که به آنها توجه نخواهد کرد.

آینده تن‌هاخ در منچستر یونایتد پس از نتایج ضعیف در بازی‌های اخیر در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است. از سوی دیگر سر جیم راتکلیف، مالک جدید هم علاقه‌ای به این مربی ندارد و در حال جستجو برای مربی مدنظرش است.

‌پس از پیروزی مقابل کاونتری در نیمه‌نهایی جام حذفی بسیاری از کارشناسان و رسانه‌ها، عملکرد یونایتد در این بازی و سپس واکنش برخی بازیکنان و اریک تن‌هاخ به پیروزی را «خجالت‌آور» و «رسوایی» توصیف کردند و این گزارش‌ها که به مذاق تن‌هاخ خوش نیامده بود منجر به رخ دادن اتفاقات امروز شد.

روزنامه‌نگاران مختلفی که این مربی را ناراحت کرده بودند، امروز اجازه حضور در کنفرانس را پیدا کردند اما با خشم او مواجه شدند و از پرسیدن سوالات‌شان محروم ماندند.

دیگر خبرها

  • پیروزی تیم مولر و دلیخت مقابل کیم مین جائه و چوپوموتینگ در بازی EFootball2024 / فیلم
  • فرازبام به دنبال بقا/ دربی اصفهان در نقش‌جهان
  • چرا فرهاد مجیدی سرمربی‌گری تراکتورسازی را نپذیرفت؟
  • اولین واکنش اوستون اورنوف به حذف شدن مقابل آلومینیوم اراک + عکس
  • تیم حسینی کابوس تیم های سخت لیگ
  • خلاصه بازی ایران (5) 3-3 (4) ازبکستان (نیمه نهایی جام ملت های فوتسال آسیا - 2024)
  • بازیکن آلومینیوم: خدا به تلاش ما نگاه کرد و پیروز شدیم
  • جنگ تن‌هاخ با روزنامه‌نگاران: حق سوال پرسیدن ندارید!
  • برنده پلی‌آف آخرین مسافر آسیایی جام‌جهانی / افغانستان و قرقیزستان به‌دنبال کسب سهمیه پنجم
  • پرسپولیس و استقلال شانس قهرمانی هستند | پیشنهاد داشتم و می‌دانستم به زمین بروم گل ‌می‌زنم!