Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه از افتتاح پارک بانوان کرمانشاه تا پایان سال خبر داد.

مهدی عبدالمالکی در جلسه امروز (14 دی) کارگروه فرهنگی و اجتماعی استان با اشاره به پیشرفت 70 درصدی پارک بانوان کرمانشاه گفت: خوشبختانه این پروژه یکی از کاملترین پارک‌های بانوان کشور محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این پروژه هم اکنون در زمینی به مساحت 7300 متر مربع در نزدیکی بیمارستان حضرت معصومه(س)  کرمانشاه در حال ساخت است.

عبدالمالکی تصریح کرد: با توجه به پیشرفت خوب پروژه تلاش داریم برای 22 بهمن امسال این پروژه را به بهره برداری برسانیم، اما اگر میسر نشد نهایتا تا پایان سال پروژه را تحویل خواهیم داد.

این مسئول افزود: در این پروژه تمام سرگرمی های فرهنگی و ورزشی، متناسب با خواست و نیاز بانوان و حتی کودکان در نظر گرفته شده تا بانوان کرمانشاهی بتوانند با خیال راحت در این پارک به ورزش و تفریح بپردازند.

وی یادآور شد: بیش از دو دهه بحث راه اندازی پارک بانوان در محل پارک شاهد کرمانشاه مطرح شد، اما هیچ اقدام جدی در این زمینه صورت نگرفت و امروز با همت شهردار شاهد پیشرفت خوب پروژه پارک بانوان هستیم و به زودی این پروژه افتتاح خواهد شد.

پیگیر راه اندازی "پارکِ مشاهیر و هنرمندان" هستیم/ پیشنهاد نامگذاری 20 خیابان شهر به نام بزرگانِ کرمانشاه

رییس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری کرمانشاه در ادامه از پیگیری راه اندازی پارک مشاهیر و هنرمندان در کرمانشاه خبر داد وافزود: پیشنهادهای خود را در این زمینه آماده کرده و جانمایی لازم برای این پروژه صورت گرفته و همه اقدامات انجام شده و به شورای شهر فرستاده‌ایم.

وی افزود: همچنین پیشنهاد نامگذاری برخی خیابانهای شهر را به نام بزرگان و مشاهیر کرمانشاه مطرح کرده و به شورای شهر فرستاده ایم.

عبدالمالکی تصریح کرد: برنامه داریم در فاز اول 20 خیابان شهر را به نام مفاخر کرمانشاه نامگذاری کنیم که البته منتظر مصوبه شورای شهر هستیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كرمانشاه منطقه کرمانشاه پارک بانوان شهرداري بانوان کرمانشاه پارک بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۴۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح کتابخانه در روستای بیوران شهرستان سردشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛ مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی گفت: با هدف تحقق عدالت فرهنگی و دسترسی به کتاب و کتابخانه،کتابخانه عمومی "شهدای بیوران" در روستای بیوران شهرستان سردشت افتتاح می‌شود.

خدیجه معصومی، با بیان اینکه ساختمان کتابخانه با زیربنای ۱۹۰ مترمربع در دو طبقه، توسط دهیاری روستای بیوران به اداره کل کتابخانه‌های عمومی واگذار شده و دارای بخشهای مخزن و امانت، کودک، نشریات و سالن مطالعه است،افزود: این کتابخانه روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه، با حضور مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح خواهد شد.

معصومی گفت: روستای بیوران با یکهزار و ۴۰۰ نفر جمعیت از توابع بخش مرکزی شهرستان سردشت است و این کتابخانه به عنوان پایگاه فرهنگی اجتماعی به هشت روستای اطراف نیز خدمت رسانی فرهنگی خواهد داشت.

 

 

دیگر خبرها

  • افتتاح ۴۰ بازار جدید میوه و تره‌بار تا پایان سال
  • پروژه روشنایی معابر نواحی صنعتی رضی و مشگین شهر افتتاح می‌شود
  • تخصیص ۳ میلیارد تومان برای ساخت پلاژ در جزیره خارک
  • (ویدیو) تعبیر خواب شهرداری زاکانی برای پارک‌های تهران
  • افتتاح نمایشگاه عکس وعده صادق در کوهدشت
  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • افتتاح کتابخانه در روستای بیوران شهرستان سردشت
  • پایان کار بانوان ایران در تفنگ ۱۰ متر جام جهانی تیراندازی
  • جام جهانی تیراندازی| پایان کار بانوان در تفنگ ۱۰ متر
  • سالنامه پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی منتشر شد