Web Analytics Made Easy - Statcounter

در 24 ساعت گذشته 112 بیمار کرونایی جدید در بیمارستان های گیلان بستری شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت : در حال حاضر 474 بیمار مبتلا به ویروس کووید 19 در مراکز درمانی استان بستری هستند.

مسعود نوروزی افزود : 112نفر از بیماران در 24 ساعت گذشته در بیمارستان های گیلان بستری شدند و حال 90بیمار حاد گزارش شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  وی با تاکید بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی گفت : با توجه به شیوع بیماری آنفلوآنزا و سرماخودرگی در فصل سرد سال ، افراد مشکوک به علائم بیماری کرونا از مراجعه به بیمارستان خوداری کنند و با سامانه 4030 تماس بگیرند.

معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان افزود : بر اساس آخرین گزارش ها 9 شهرستان استان در وضعیت زرد و 7شهرستان نارنجی هستند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا کرونا در گیلان کووید 19 کرونا در استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۴۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت ۱۰ نفر در واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در آستانه اشرفیه

دانشگاه علوم پزشکی گیلان (گیل وب‌دا) اعلام کرد؛ به دنبال حادثه رانندگی در ساعت ۲۰ و ۲۸ دقیقه شب گذشته در شهرستان آستانه اشرفیه، جاده روستایی فوشازده به امیرهنده یک دستگاه مینی‌بوس واژگون و ۱۰ نفر راهی بیمارستان شدند.

مصدومان حادثه با حضور به موقع کارشناسان اورژانس از پایگاه‌های کیاشهر، دستک، بازکیاگوراب و رودبنه پس از دریافت کمک‌های درمانی اولیه، برای اقدامات درمانی تخصصی به بیمارستان‌های کوثر آستانه و پیروز لاهیجان منتقل شدند.

شهرستان آستانه اشرفیه در شرق استان گیلان قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • جزئیات جدید و دردناک از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای ؛ قصد فروش یسنا را داشتند
  • طرح محلات ارتقادهنده سلامت در خراسان جنوبی اجرا می‌شود
  • تکمیل ۲ بیمارستان در خراسان جنوبی
  • جزئیات جدید از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای
  • توزیع بیش از ۶۰۰ مورد تجهیزات بیمارستان در خراسان جنوبی
  • پروژه‌های سلامت محور گیلان در انتظار اعتبار ۱۰۲۵ میلیارد تومانی
  • کارگر ۳۵ ساله قصد فروش یسنا را داشت
  • مصدومیت ۱۰ نفر در واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در آستانه اشرفیه
  • جزئیات جدید از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای؛ کارگر ۳۵ ساله قصد فروش یسنا را داشت
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی و بهداشتی در لاران